Yamaha xtz 660 [Tidl. motorcykel] 2008
2.637 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Kommentarer
Yamaha xtz 660
Årgang:
2008
Motor:
Motortype Væskekølet, 4-takt, SOHC, 1 cylindret, 4-ventilet
Slagvolume 660 cc
Boring & slaglængde 100 x 84 mm
Kompressionsforhold 10,0:1
Motoreffekt 35,0 kW (48 HK) @ 6.000 omdr.
Moment 58 Nm (5,92 kg-m) @ 5.500 omdr.
Smøresystem Tørsump
Brændstofsystem Benzinindsprøjtning
Koblingstype Vådkobling
Tændingssystem TCI
Starter system Elektrisk
Gear system Konstant indgreb, 5-trins
Bagtøj Kæde
Tank kapacitet 23 L
Olietank kapacitet 2,9 L
Slagvolume 660 cc
Boring & slaglængde 100 x 84 mm
Kompressionsforhold 10,0:1
Motoreffekt 35,0 kW (48 HK) @ 6.000 omdr.
Moment 58 Nm (5,92 kg-m) @ 5.500 omdr.
Smøresystem Tørsump
Brændstofsystem Benzinindsprøjtning
Koblingstype Vådkobling
Tændingssystem TCI
Starter system Elektrisk
Gear system Konstant indgreb, 5-trins
Bagtøj Kæde
Tank kapacitet 23 L
Olietank kapacitet 2,9 L
Hestekræfter
48 hk
Fælge
Dæk
Front tyre 90/90-21 M/C
Baghjul 130/80-17 m/c
metzeler (originale)
Baghjul 130/80-17 m/c
metzeler (originale)
Topfart
170 på det meget præcise speedometer
Tuning
næ det hjælper nok ikke alligevel.
Styling
det er en offroader.
Ekstraudstyr
fatbar styr og hepco becker gobi sidetasker extra udstyr extra vægt. og den er tung nok.
Bemærkninger
Stel Stålrør, diamant formet
Affjedringssystem for Teleskop
Vandring for 210 mm
Affjedringssystem bag Svingarm (mono cross)
Vandring bag 200 mm
Kronrørsvinkel 28°
Efterløb 113 mm
Bremse for Dobbelt skive, Ø 298 mm
Bremse bag Enkelt skive, Ø 245 mm
Stel Stålrør, diamant formet
Affjedringssystem for Teleskop
Vandring for 210 mm
Affjedringssystem bag Svingarm (mono cross)
Vandring bag 200 mm
Kronrørsvinkel 28°
Efterløb 113 mm
Bremse for Dobbelt skive, Ø 298 mm
Bremse bag Enkelt skive, Ø 245 mm
Front tyre 90/90-21 M/C
Baghjul 130/80-17 M/C
Dimensioner -
Længde 2 260 mm
Bredde 895 mm
Højde 1 500 mm
Sædehøjde 895 mm
Akselafstand 1 500 mm
Min. fri højde 260 mm
Køreklar vægt 206 kg
Dimensioner -
Længde 2 260 mm
Bredde 895 mm
Højde 1 500 mm
Sædehøjde 895 mm
Akselafstand 1 500 mm
Min. fri højde 260 mm
Køreklar vægt 206 kg
Affjedringssystem for Teleskop
Vandring for 210 mm
Affjedringssystem bag Svingarm (mono cross)
Vandring bag 200 mm
Kronrørsvinkel 28°
Efterløb 113 mm
Bremse for Dobbelt skive, Ø 298 mm
Bremse bag Enkelt skive, Ø 245 mm
Stel Stålrør, diamant formet
Affjedringssystem for Teleskop
Vandring for 210 mm
Affjedringssystem bag Svingarm (mono cross)
Vandring bag 200 mm
Kronrørsvinkel 28°
Efterløb 113 mm
Bremse for Dobbelt skive, Ø 298 mm
Bremse bag Enkelt skive, Ø 245 mm
Front tyre 90/90-21 M/C
Baghjul 130/80-17 M/C
Dimensioner -
Længde 2 260 mm
Bredde 895 mm
Højde 1 500 mm
Sædehøjde 895 mm
Akselafstand 1 500 mm
Min. fri højde 260 mm
Køreklar vægt 206 kg
Dimensioner -
Længde 2 260 mm
Bredde 895 mm
Højde 1 500 mm
Sædehøjde 895 mm
Akselafstand 1 500 mm
Min. fri højde 260 mm
Køreklar vægt 206 kg
Yamaha xtz 660
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 51
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.594
Og fordi du bruger den rigtigt
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
ja skal nok sige til næste gang vi skal på stranden. det er desværre ikke så tit, da jeg arbejder i england.
du må også give lyd når i skal i skoven.
jeg valgte bmwen fra fordi jeg synes den var lidt for dyr. Men jeg savner nu lidt de 35 hk på asfalten.
ellers er jeg utrolig godt tilfreds med min tenere.
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 179 Svar: 840
Desværre betaler man lidt ekstra for mærket, og den er sgu dyr i ekstra "lir", men når det er sagt, så er jeg ovenud lykkelig over at jeg skal ha den i maaaaange år fremad. Håber på lækre ture og oplevelser på ryggen af den. Jeg tager til Norge i april, så der skal den "indvies" med den første længere tur
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 179 Svar: 840
Det blev til BMW´en fordi det var den "umulige" drømmemotorcykel jeg aldrig (de næste 10 år) ville få råd til, men fik et super tilbud, og så slog jeg til...Har læst ualmindelig mange tests af de to geder, fordele og ulemper, og havde svært ved at beslutte mig. Var mega glad for min gamle XTZ´er. Når i engang skal ud og køre ved "stranden" igen, så sig endelig til...måske endda i gruppen ? Det kunne sgu være fedt !
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
hej søren tak for det. jeg var i samme dilemma som dig. det ser også ud til du hygger dig på din bmw
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 5 Emner: 179 Svar: 840
Den er sgu fed ! Vaklede mellem den og GS´eren....Lækre ture du har været på !!! OG...velkommen i gruppen ;-.)
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
henrik s det er sgu forkert det jeg har skrevet det er kun 17" bag. beklager fejlen
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.458
Det er gode maskiner de der....
Men, fik de virkeligt taget sig sammen og lavet 18" bag på Tenere'en?
På de alm. 660 er der 17"????
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
mange tak
ja den mangler måske høj skærm, men har ikke været så dybt i pløret endnu det har været nødvendigt. det er rart med den lave forskærm når det regner eller man kører i vand.
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
ja er rigtig glad for den. ja den er lidt tung når den kommar af vejen. jeg var en tur i tunesien sidste sommer. det klarede den helt perfekt.
ja jeg har fulgt dreamtour 2010 lidt. det er en fed tur han er på. er meget misundelig. Men er lige blevet far så de drømme må vente lidt.
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.833
Eller østpå, for den sags skyld:
http://tenere.dk/forumnew/forum_posts.asp?TID=4959&PN=1
Mvh Mathias
apr 2005
Følger: 94 Følgere: 99 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.833
Det er en fed cykel! Jeg har selv været så heldig at få lov at prøve modellen - den kører ganske glimrende
Mvh Mathias
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 39
mange tak. der er ikke så meget at fortælle om den. den er sgu meget standard.