Suzuki SV650SK9 2010

2.144 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki SV650SK9

Årgang:
2010
Motor:
645 ccm
2-cylindret 4 takts 90 graders v-motor
Dobbelt overliggende kædetrukne knaster
4 ventiler og 2 tændrør pr. cylinder
Boring: 81,0 mm
Slaglængde: 62,6 mm
Kompression: 11,5 : 1
Indsprøjtning gennem 39 mm spjæld
6-trins gearkasse med 1 rugbrødsdrevet bakgear
Flerpladet kobling i oliebad

Har de sidste par gange jeg har tanket regnet ud hvor langt den går på literen, og den ligger på 18-18,5 km/l.
Hestekræfter
Den er opgivet til at have 70 hk. men da alderen ikke tillader det, skulle den eftersigende være droslet til 34 gennem begrænsning i spjældene.
Fælge
For: Støbt alu på 3,50”
Bag: Støbt alu på 4,50”
Dæk
For: Dunlop Sportmax 120/60 ZR17
Bag: Dunlop Sportmax 160/60 ZR17
Topfart
Med drosling 175-180 km/t hvilket er rigeligt til mit behov lige foreløbig.
Uden drosling har jeg hørt at den skulle nærme sig de 220, men ifl. MC-revyen 200 km/t.
0-100 på 3,6, dog knapt så hurtigt med drosling
Tuning
Der er en Yoshimura slip-on potte på, men tuning kan det vel dårligt kaldes når den er droslet. Giver desuden en rigtig lækker lyd!
Fremtiden kunne evt. byde på noget power-commander.
Styling
Eftermonteret fuldkåbe
Rizoma Zero 11
Lille nr. pladeholder
Klart baglygte glas

Fremtid:

Hvide wheel-stribes
Tonet kåbeglas
Hugger
Alu bremsevæskebeholder
Hvide koblings og bremsegreb
Gear-indikator
Ekstraudstyr
Hjelme:
Römer Sydney hjelm med tonet visir, til de længere turer. Sidder super lækkert, og der er lavt støj niveau.
Ældre Nau hjelm, som er malet i tilsvarende farver, og med striber så det passer med hvor tanken slutter. Også med tonet visir.
Tøj:
Cycle Spirit jakke
Held Cool Tech bukser
Handsker fra Probiker
Støvler fra T-hansen
MC-garage
Skivebremselås med 110 db alarm
Bemærkninger
Cyklen er min første, og jeg er super glad for den. Visse folk vil dog muligvis sige at det er noget værre pjat med den drosling, men jeg synes nu det er fint nok her det første år, så man lige har mulighed for at lære den at kende. Desuden har tilkørslen af motoren nok ikke taget skade af at være lidt begrænset, selvom jeg naturligvis har anstrengt mig for at overholde det anbefalede :)

Tak til:

BikX for klargøring af cyklen
Bikecenter i Nyk. F. for service
MJ Autolak, for lakering af hjelm
Kommentér på:
Suzuki SV650SK9
Annonce