{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 750 1991

3.757 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GSX-R 750

Årgang:
1991
Motor:
4-cylindret luft-oliekølet 4-takts motor med
2 overliggende kædetrukne knastaksler
4 ventiler pr. cyl.
"Bund" fra en GSX 750 F og topstykke fra en GSX-R 750
Boring: 73 mm. Slaglængde: 44,7 mm.
Slagvolumen: 748 cm³
Kompressionsforhold: 10,9:1
Max. effekt: 120 hk ved 11000 o/min.
Max. moment: 77,5 Nm ved 9500 o/min.
4 stk. 38 mm mikuni CV-karburator.
6 gear i kassen... ( igen ;)
Hestekræfter
Standard: 116hk ved 11000 omdr. og 77,5 Nm ved 9500 omdr.
Nu: ca. 120hk med "portet" topstykke, andet forrør-potte / jetkit.
Ca. 80 Nm ved 9500 omdr.
1,73 kg pr hk.
Fælge
For: 3,5x17
Bag: 5,5x17
Dæk
For: 120/70ZR17 Bridgestone Batlax BT021
Bag: 180/55ZR17 Bridgestone Batlax BT021
Topfart
Efter sigende ca. 270 km/t... Meeen - mon dog.
0-100 km/t på små 3 sekunder...
Tuning
Cobra udstødning, portet top og jetkit....
Styling
Røde rim-stripes
Små blink
Sort kåbeglas
Poleret stel og gaffelbro
Ekstraudstyr
Næ nej...... Sådan en skal da veje så lidt som muligt....
( Aarrgg.. Passer ikke helt... Der er jo lige et lille ur og en skivelås med "anti-glemme-snor"....)
Og en LSL styrdæmper...
Bemærkninger
Har lige købt den i Vejle i maj 2010
Den kørte upåklageligt på vej hjem :-)
Og lige siden..... :-D

Nysynet den 21/5-2010

feb. 2011
Kæde og tandhjul skiftet... D.i.D. X-ring :-)

April 2015
2.-gearet skiftet. Sikke et arbejde, men det var det hele værd ;)
Fik lige "portet" topstykket nu jeg havde motoren ude... ALDRIG har jeg set så dårlig tilpasning på en japansk MC ??? ( Se 2. og 3. sidste billed... )

17 April.
LSL styrdæmper monteret...

Helt klart en mere "moderne" og velkørende MC end "turbo-yamseren", men den er jo også lige 14 år nyere...
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 750
Annonce