Aprilia RSV 1000R 2006
2.388 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Kommentarer
Aprilia RSV 1000R
Årgang:
2006
Motor:
1000 cc ‘V 60 Magnesium’
Liquid cooling with three way pressurised circuit. Double overhead camshaft with mixed gear/chain drive; four valves per cylinder. Patented AVDC (Anti Vibration Double Countershaft).
Bore and stroke: 97 x 67.5 mm.
Displacement: 997.62 cc.
Compression ratio: 11.8 : 1.
Maximum power at the crank: 105.24 kW (143 HP) at 10,000 rpm.
Maximum torque at the crank: 10.3 kgm (101 Nm) at 8,000 rpm.
Fuel system: Integrated electronic engine management system. Indirect multipoint electronic injection. 57 mm throttle bodies. 10.3 litre airbox with Air Runner air scoop.
Ignition: Digital electronic ignition, with one spark plug per cylinder, integrated with fuel injection system.
Liquid cooling with three way pressurised circuit. Double overhead camshaft with mixed gear/chain drive; four valves per cylinder. Patented AVDC (Anti Vibration Double Countershaft).
Bore and stroke: 97 x 67.5 mm.
Displacement: 997.62 cc.
Compression ratio: 11.8 : 1.
Maximum power at the crank: 105.24 kW (143 HP) at 10,000 rpm.
Maximum torque at the crank: 10.3 kgm (101 Nm) at 8,000 rpm.
Fuel system: Integrated electronic engine management system. Indirect multipoint electronic injection. 57 mm throttle bodies. 10.3 litre airbox with Air Runner air scoop.
Ignition: Digital electronic ignition, with one spark plug per cylinder, integrated with fuel injection system.
Hestekræfter
143 HP at 10,000 rpm
Fælge
Wheels:Aluminium alloy. Blue
Front: 3.50 x 17".
Rear: 6.00 x 17".
Front: 3.50 x 17".
Rear: 6.00 x 17".
Dæk
Michelin Pilot
Radial tubeless.
Front: 120/70 ZR 17.
Rear: 190/50 ZR 17
Radial tubeless.
Front: 120/70 ZR 17.
Rear: 190/50 ZR 17
Topfart
280km/h (ca)
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Står helt standard med alle lækkerierne fra Öhlins, Brembo etc. og JA der skal nok komme lidt flere fotos mm, men pga af vejret har undertegnede ladet Prillen stå ved forhandleren.
Aprilia RSV 1000R
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 252
Få lige nogle nye billeder ind, nu da du har fået den hjem
mvh Mathias
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 88
Tillykke med din fede V2ér.
aug 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Svar: 1
Hej
Herfra en Xtra høj til en helt vild flot maskine nøiiiii den er cool
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1
Tak for de flotte ord!!!
Bare for en god ordens skyld, så er det en R model.
Factory modellen i denne årgang har guld stel, eller lad os sige gyldent. Men dem af jer der har lyst at studere det lidt nærmere, kan detaljer og forskelle ses på flg .link:
http://www.motorcyclists-online.com/o1_264_2006-Aprilia-RSV-1000-R-and-Factory--first-look.html
Arrow potter er ikke standard, men jeg fik de originale med.
Aprilia Rules!! (hehe )
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 252
Flot cykel
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
Tak for det Rasmus, det vil jeg da også mene, min er en af de gamle R og idag hedder de jo R allesammen, men Factory når det er de rigtige!!!
dec 2008
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 60
Dupo !! Det er en Factory !!!! Det var de helt gamle modeller der hed R !
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 209
maskine den du har fået dig der, høj skal den have..
(jørgen, det er ikke en factory det er en R model)
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 5
Super fed v2´er - det er ikke noget slår lyden af sådan en
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
Den ser sgu godt ud, den vil jeg gerne se i nærmere på, jeg vidste ikke at det var en Factory du havde købt, respect.
Mvh. Jørgen
jan 2004
Følger: 54 Følgere: 65 MC-er: 6 Emner: 107 Svar: 187
værdig afløser til din gamle 900 SS som idag var på vejen for 1.gang i dette forår.
det gik som smurt og indtil videre uden problemer.
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 80
Lækker tordenmaskine =)