Honda VFR 750 1994
1.468 visninger
|
Oprettet:
Honda VFR 750
Årgang:
1994
Motor:
Motor: 4-cylindret, 4-takts Vandkølet V-motor. 2 x 2 overliggende knastaksler. Vippearme. 4 ventiler pr. cylinder. Tandhjulsdrevne knastaksler. Direkte ventil aktivering..
Kubik: 748 cm3
Boring/Slaglængde: 70/48,6 mm/mm.
Kompression: 11:1.
Karburator: 4 stk, Keihin Venturi Ø 34 mm,
Hestekræfter
100hk@10.500rpm
Fælge
Hjul For: 3.50" fælg.
Hjul Bag: 5.50" fælg.
Hjul Bag: 5.50" fælg.
Dæk
For: 120/70 ZR17
Bag: 180/60 ZR17
Bag: 180/60 ZR17
Topfart
Topfart:
Tophastighed: 235 km/h
Acceleration (0 - 100): 3,2 sek
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Tophastighed: 235 km/h
Acceleration (0 - 100): 3,2 sek
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Tuning
Nej
Styling
oplagt udstødning
Ekstraudstyr
Ingen
Bemærkninger
Hulk Hulk, måtte sige farvel til min dejlige Viffer efter et frontalt møde med en skide gyllespreder. AV AV AV kan ikke anbefales. ;)
Honda VFR 750
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 88
Tillykke med din fine vfr. Har du købt den af Ole Lyth.
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 110
Sådan én går man aldrig fejl af. Flot maskine, stærk motor og ikke til at slå ihjel. For ikke at tale om lækker komfort på lange ture. En høj herfra
dec 2009
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 9
Høj herfra
okt 2009
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 11
Super VFRèr, afvist hvorfor alt er da opfylt høj er sendt
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 4 Svar: 141
Cykel, høj sendt
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 55
Selvfølgelig skal den være med ( - :
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 74
I det mindste kan I da stå frem og sige, hvad der skal gøres bedre.