Suzuki GSX-R 1000 K9 [Tidl. motorcykel] 2009
6.655 visninger
|
Oprettet:
Mand
| 42 år
| Oprettet: 7. apr 2004
Suzuki GSX-R 1000 K9
Årgang:
2009
Motor:
4 takt, 4 cylindret vand-kølet, DOCH,
16 ventilet
Motorstørrelse 999 ccm
Boring/slaglængde 74,5 x 57,3 mm
Kompression 12.8:1
Startersystem Elektrisk
Benzinindsprøjtning
våd sumps smøring
Transmission 6-trins
16 ventilet
Motorstørrelse 999 ccm
Boring/slaglængde 74,5 x 57,3 mm
Kompression 12.8:1
Startersystem Elektrisk
Benzinindsprøjtning
våd sumps smøring
Transmission 6-trins
Hestekræfter
Effekt kw(hk)/Omdr. 136,1(185)/12000
Vridmoment Nm/Omdr. 116,7/10000
Vridmoment Nm/Omdr. 116,7/10000
Fælge
For: 3,50x17" alufælg.
Bag: 6,00x17" alufælg.
Bag: 6,00x17" alufælg.
Dæk
For: 120/70ZR17 TL.
Bag: 190/50ZR17 TL.
Bag: 190/50ZR17 TL.
Topfart
Ved jeg ikke endnu. Opgivet til 299 km/t.
Tuning
YOSHIMURA R77 Singel.
Styling
YOSHIMURA R77 Singel.
Tankpad.
Valter moto nr. Plade holder.
Hjæmme lavet nr. plade holder i glasfiber. Den er på nu.
Lille led nr. pladelygte.
Forhvilere Malet sorte.
Crash pad på for gaffel.
Crash pad på bagsvinger hjemme fremstillet.
Crash pad til motor skal skaffes.
Advarsels Klistermærker fjernet.
( Ikke på billeder )
Sæde skald.
Rizoma bremsevæske beholder.
Evt. x-tre
Ønskeliste:
Folie på div. små dele.
Andre klinge.
Tankpad.
Valter moto nr. Plade holder.
Hjæmme lavet nr. plade holder i glasfiber. Den er på nu.
Lille led nr. pladelygte.
Forhvilere Malet sorte.
Crash pad på for gaffel.
Crash pad på bagsvinger hjemme fremstillet.
Crash pad til motor skal skaffes.
Advarsels Klistermærker fjernet.
( Ikke på billeder )
Sæde skald.
Rizoma bremsevæske beholder.
Evt. x-tre
Ønskeliste:
Folie på div. små dele.
Andre klinge.
Ekstraudstyr
Sæde skald / Passager sæde.
Scottolier.
DB-killer.
Kærsten.
Central støttefod fra www.werner-staender.de
Baghjulsløfter.
kronrørsløfter.
Mc lift.
Holder hvor man køre forhjulet op i.
Multistik under sæde/skald til Ctek lader og cigarstik.
Mit udstyr:
Hjelm: Shoie XR 1100.
Textil sæt: Rukka.
Læder drag: Dainese 2 delt.
Rygskjold: Dainese.
Handsker: Berik.
Støvler: Swift.
Scottolier.
DB-killer.
Kærsten.
Central støttefod fra www.werner-staender.de
Baghjulsløfter.
kronrørsløfter.
Mc lift.
Holder hvor man køre forhjulet op i.
Multistik under sæde/skald til Ctek lader og cigarstik.
Mit udstyr:
Hjelm: Shoie XR 1100.
Textil sæt: Rukka.
Læder drag: Dainese 2 delt.
Rygskjold: Dainese.
Handsker: Berik.
Støvler: Swift.
Bemærkninger
Købt D. 02-09-09.
Solgt D. 04-05-12.
SPECIFIKATION:
Motortype: 4 takt, 4 cylindret vandkølet, DOCH
Motorstørrelse: 999ccm
HK v/omdr.: 185
Moment v/omdr.: 116,7
Boring/slaglængde: 74,5 x 57,3 mm
Startersystem: Elektrisk
Transmission: 6-trins
Længde: 2045 mm
Frihøjde: 130 mm
Sædehøjde: 810 mm
Køreklar vægt: 203 kg
Bremser, for: Dobbelt skive
Bremser, bag: Enkelt skive
Dæk, for: 120/70ZR17 M/C (58W)
Dæk, bag: 190/50ZR17 M/C (73W)
Tankindhold: 17,5 liter
Suzuki´s GSX-R1000K9 er en helt ny cykel!
2008 sællerten GSX-R1000 bliver nu endnu bedre i 2009. Faktisk er der tale om en helt ny motorcykel med nydesignet motor, nyt stel, nye bremser & ny affjedring. Motorblokken er lavet kortere, hvorved akselafstanden er formindsket og der er blevet plads til forlængelse af svingarmen. Derudover er det lykkedes Suzuki teamet at skære op mod 5 kg af cyklen! Vægtreduktionen er fundet på forgafler, fælge, bremseskiver, tank, startmotor samt selve motoren.
Resultatet: En aggressiv motorcykel der vil frem!
Den høj effektive motor skal bære færre kilo end tidligere og den forlængede svingarm sikrer større acceleration ud af svingene. Den forbedrede affjedring med helt nye affjedringskomponenter sikrer en god kontakt med cyklen og det opdaterede bremsesystem med monoblock kalibrer sikrer en effektiv nedbremsning af den hurtige motorcykel. (Effekten er ikke oplyst). Boring/slaglængden er blevet ændret fra 73,4mm x 59,0mm, til 74,5mm x 57,3mm, for øgning af omdrejningstallet og dermed effekten. Men selv momentet ved mellem- og lav-området er forbedret ved nydesign af forbrændingskammeret og udvidelse af kompressionen. Kompressionsraten er nu 12:8:1 mod den tidligere på 12:5:1. Manifolden er desuden nu 10mm kortere og SRAD airbox´en er lettere end tidligere.
Suzuki GSX-R 1000 K9
Year
2009
Engine
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder, TSCC
Capacity
998.6
Bore x Stroke 74.5 x 57.3 mm
Compression Ratio 12.8:1
Induction
Fuel Injection
Ignition / starting
Electronic ignition Transistorized / electric
Clutch Hydraulically-actuated multiplate wet clutch.
Max Power
185 ch
Max Torque
11,9 mk-g
Transmission / drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Inverted telescopic, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable
Rear Suspension
Link type, oil damped, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable
Front Brakes
2x 310mm discs 4 piston caliper
Rear Brakes
Single 220mm disc
Front Tyre
120/70 ZR17
Rear Tyre
190/50 ZR17
Seat Height 810 mm / 31.9 in.
Kerb Weight
203 kg / 448 lbs
Fuel Capacity
17.5 Litres / 4.6 US gal
Standing ¼ Mile
10.3 sec
Top Speed
288.9 km/h
Detta brutala monster har nu hela 999cc och 185hk! Angiven effekt med trycksatt luftburk är 195hk. Torrvikt med dubbla blås endast 172kg. Montera ett slipon så kommer man lätt ner under de 166kg som den vägde 2006.<br />Radialmonterade 4-kolvsok fram.,
Kategori Sport
Tophastighed 290 km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på 2,8 sek.
Forbrug ? km/liter
Motor 4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 74,5 mm. Slaglængde: 57,3 mm. Slagvolumen: 999 ccm. Kompressionsforhold: 12,8:1. Maks. effekt: 185 hk / 136 kW ved 12.000 o/min. Maks. moment: 116,7 Nm ved 10.000 o/min. Indsprøjtning med 4 stk. 44 mm spjældhuse.
Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk
Stel Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 66,2°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1405 mm. Styrdæmper.
Affjedring for Upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 125 mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 135 mm.
Bremser For: 2 stk. 310 mm skiver med flydende ophæng. 4 stemplede radiale calipere.
Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende caliper.
Dæk og fælge For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.
Bag: 190/50ZR17 på 6,00" alufælg.
Mål og vægt Totallængde: 2045 mm. Sædehøjde: 810 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapacitet/reserve: 18 liter. Egenvægt: 203 kg.
Vægt/kraft forhold 1,10 kg/hk
Husk og kigge på mine udfordringer.
Solgt D. 04-05-12.
SPECIFIKATION:
Motortype: 4 takt, 4 cylindret vandkølet, DOCH
Motorstørrelse: 999ccm
HK v/omdr.: 185
Moment v/omdr.: 116,7
Boring/slaglængde: 74,5 x 57,3 mm
Startersystem: Elektrisk
Transmission: 6-trins
Længde: 2045 mm
Frihøjde: 130 mm
Sædehøjde: 810 mm
Køreklar vægt: 203 kg
Bremser, for: Dobbelt skive
Bremser, bag: Enkelt skive
Dæk, for: 120/70ZR17 M/C (58W)
Dæk, bag: 190/50ZR17 M/C (73W)
Tankindhold: 17,5 liter
Suzuki´s GSX-R1000K9 er en helt ny cykel!
2008 sællerten GSX-R1000 bliver nu endnu bedre i 2009. Faktisk er der tale om en helt ny motorcykel med nydesignet motor, nyt stel, nye bremser & ny affjedring. Motorblokken er lavet kortere, hvorved akselafstanden er formindsket og der er blevet plads til forlængelse af svingarmen. Derudover er det lykkedes Suzuki teamet at skære op mod 5 kg af cyklen! Vægtreduktionen er fundet på forgafler, fælge, bremseskiver, tank, startmotor samt selve motoren.
Resultatet: En aggressiv motorcykel der vil frem!
Den høj effektive motor skal bære færre kilo end tidligere og den forlængede svingarm sikrer større acceleration ud af svingene. Den forbedrede affjedring med helt nye affjedringskomponenter sikrer en god kontakt med cyklen og det opdaterede bremsesystem med monoblock kalibrer sikrer en effektiv nedbremsning af den hurtige motorcykel. (Effekten er ikke oplyst). Boring/slaglængden er blevet ændret fra 73,4mm x 59,0mm, til 74,5mm x 57,3mm, for øgning af omdrejningstallet og dermed effekten. Men selv momentet ved mellem- og lav-området er forbedret ved nydesign af forbrændingskammeret og udvidelse af kompressionen. Kompressionsraten er nu 12:8:1 mod den tidligere på 12:5:1. Manifolden er desuden nu 10mm kortere og SRAD airbox´en er lettere end tidligere.
Suzuki GSX-R 1000 K9
Year
2009
Engine
Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder, TSCC
Capacity
998.6
Bore x Stroke 74.5 x 57.3 mm
Compression Ratio 12.8:1
Induction
Fuel Injection
Ignition / starting
Electronic ignition Transistorized / electric
Clutch Hydraulically-actuated multiplate wet clutch.
Max Power
185 ch
Max Torque
11,9 mk-g
Transmission / drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Inverted telescopic, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable
Rear Suspension
Link type, oil damped, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable
Front Brakes
2x 310mm discs 4 piston caliper
Rear Brakes
Single 220mm disc
Front Tyre
120/70 ZR17
Rear Tyre
190/50 ZR17
Seat Height 810 mm / 31.9 in.
Kerb Weight
203 kg / 448 lbs
Fuel Capacity
17.5 Litres / 4.6 US gal
Standing ¼ Mile
10.3 sec
Top Speed
288.9 km/h
Detta brutala monster har nu hela 999cc och 185hk! Angiven effekt med trycksatt luftburk är 195hk. Torrvikt med dubbla blås endast 172kg. Montera ett slipon så kommer man lätt ner under de 166kg som den vägde 2006.<br />Radialmonterade 4-kolvsok fram.,
Kategori Sport
Tophastighed 290 km/t
Acceleration 0 - 100 km/t på 2,8 sek.
Forbrug ? km/liter
Motor 4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor. 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cyl. Boring: 74,5 mm. Slaglængde: 57,3 mm. Slagvolumen: 999 ccm. Kompressionsforhold: 12,8:1. Maks. effekt: 185 hk / 136 kW ved 12.000 o/min. Maks. moment: 116,7 Nm ved 10.000 o/min. Indsprøjtning med 4 stk. 44 mm spjældhuse.
Transmission 6-trins gearkasse. Flerpladet slipperkobling i oliebad. Kædetræk
Stel Boksramme og hjælperamme i aluminium. Medbærende motor. Kronhovedvinkel: 66,2°. Efterløb: 98 mm. Akselafstand: 1405 mm. Styrdæmper.
Affjedring for Upside-down teleskopgaffel med 43 mm gaffelben. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 125 mm.
Affjedring bag Svinggaffel med centralt placeret støddæmper. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. Fjedervandring: 135 mm.
Bremser For: 2 stk. 310 mm skiver med flydende ophæng. 4 stemplede radiale calipere.
Bag: 220 mm skive med fast ophæng. 1 stemplet flydende caliper.
Dæk og fælge For: 120/70ZR17 på 3,50" alufælg.
Bag: 190/50ZR17 på 6,00" alufælg.
Mål og vægt Totallængde: 2045 mm. Sædehøjde: 810 mm. Frihøjde: 130 mm. Tankkapacitet/reserve: 18 liter. Egenvægt: 203 kg.
Vægt/kraft forhold 1,10 kg/hk
Husk og kigge på mine udfordringer.
Suzuki GSX-R 1000 K9
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 126
Så er det fixet, havde godt nok ikke lige lagt mærke til det, da jeg skrev det
aug 2011
Følger: 50 Følgere: 84 MC-er: 3 Emner: 44 Svar: 1.421
Det lille S mærke på nummerpladen gør næsten helt ondt i siden, når man tænker tilbage på hvad man selv gav for DK.
Men en lækker MC er det fame.. Høj herfra
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 396
- Og dejligt mange lækre billeder.
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 12
top doller efter du har lavet nummerpladeholderen om !!!
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 19 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 271
Tak for den høje! en retur, din er sgu lækker
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 4
Mange Tak for stemmen, Du får en Tilbage
Go`Weekend
mar 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 144
Jeg kvitterer selv lige
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Ja okay..det var dælme osse noget a en slat
Men lad os tage den,den med Malmø og dragrace.-... Den er jeg klar med på hvis det er
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Ja både og... Fordi hvis du kører i Grøn Gruppe så dækker din forsikring
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Det lyder sku sjovt ,den er jeg sku frisk på
Har aldrig set det i live,så det kunne være fedt
Mhs til bane.. Ja ..Prøvede et par gange sidste år,og havde et stort smil på læben,så det skal jeg osse til på i år det er helt sikkert
Du skulle prøve det ^^
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Nej ikke på Malmø eller den anden,jeg har været på Knutten og Sturup :-),og har en ide om jeg skal med til Mantorp i løbet a sommeren
Er den god den bane på malmø ?,jeg mener.. den ligger jo 10min fra Amager :D... Men ellers må du vise mig den,det er jeg frisk på ihvertfald
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Ja.. jeg smutter til Gardasøen til Juni,min bror bor i Limone
Jeg glæder mig som et lille barn *Griner,og vi er et par rødder der kører der sammen derned,det bliver så sjovt
Men lad os da sparkedæk en dag,det kunne være hyggeligt
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Det er lidt sjovt faktisk..
Den næste jeg vil have SKAL være en Motard,jeg syntes de er mega fede og tror der er mange sjove timer der *Griner
Men igen.. jeg tror jeg vil have den som en nummer 2,da jeg ikke kunne forstille mig at køre til Italien på en Motard
Men nogle fede maskiner du har i kikkerten,jeg følger med på sidelinjen
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Hvorfor sælge ?
Syntes det er en mega fed cykel du har dig
Hvad ville du så have istedet for ?
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Mumse.. Den er bare fed,og du får selvfølgelig osse lige en høj med på vejen
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 1 Svar: 2
Ville høre dig og de fodhvilere du har på din mc bagpå , om du selv har skaffet dem eller om de sad derpå? Søger nemlig nogen til min Suzuki gsxr 750 fra 2006, der skal nemlig være et beslag derpå til min udstødning ;o)
jan 2010
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 11
satme en fed kværn
Høj herfra
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 6
har lige smidt en høj. super fed maskine du har
aug 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 4
....havde råd....;-)
f... lækker maskine
høj herfra
maj 2010
Følger: 26 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 48
Høj retur.
Anja
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 33
Lækker cykel
Høj herfra
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 11 Emner: 18 Svar: 59
Men jeg kan godt følge dig i at farven ikke ser ens ud på billederne
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 11 Emner: 18 Svar: 59
Sædeskal er original uden de hvide stafferinger.
Farven passer til farven der er øverst på tank og på fronten omkring lygten. Så det er original farve og har selv valgt at lave det sådan
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 421
Ja det er også en lækker cykel og køre på.
aug 2009
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 11
lækker racer..høj for den
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
cykel du har fået dig. Stort tillykke med den
okt 2009
Følger: 1 MC-er: 1
dejlig maskine.. skal også ha sådan en næste gang
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 73
noget af en herrecykel høj m/pil op
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 4
Høj sendt herfra..
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 41
Tillykke med en rigtig fed Maskine..!
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 10
Rigtig fed mc.. en høj er sendt.
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 421
ja det er godt med knald i den. den vil skam gerne på hjul ;0)
ja det er lidt omfattene og får ordnet afgiften.
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 6
den har kørt 39000 nu:) det gik fint men det er en lang proces. så tror ikke jeg min næste skal være uden afgift igen..
der er vel også knald på den nye du har fået der??
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 75
Så blir det sgutte meget bedre... Tillykke med den.
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 6
tillykke med din nye ged:) den er fed.. din gamle køre stadig som en drøm..
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 88
Tillykke med din fede 1000r
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 421
Det er jo dit valg.
Og jeg har taget mit valg.
apr 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 3
Hvis det var min havde den været på DK plader !!!!!!!
Alt andet er no good
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 421
Homer s : Det er da de rigtige plader. det er jo ikke alle der er tilfreds med at blive snydt bare forde man skal have meget der skal nr plader på.
Lars L :Det er godt nok meget du har fået kørt så.
Har også godt set dig flyve forbi nogle gange.
Jeg har udstødningerne med men er ikke intreseret i og sælge dem da de nok er gode og have hvis den skal synes.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 29
Det var da på tide du fik en cykel ...
"Nogen" af os har nået 2500 mil i år ...
Har du de originale udstødninger med ? Og eventuelt vil sælge ?? Jeg tror de kunne pynte på Busa'en.
/Lars
apr 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 3
den er nice.
Havde fået en x-høj hvis ikke de svenske banan plader var på !!!!
få dk plade på så er den 112 % iorden !
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Svar: 1
Den er mega flot høj på vej til dig
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 52
Nøøøøjj hvor er jeg misundelig...Rigtig rigtig fed..
Sender dig en extra høj..
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 2
med din fine cykel.. Høj er sendt fra mig
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 421
Det er det er jo en standart.
Den bliver taget af til vinter tror jeg.
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 329
Og lækker bike ...
høj er sendt...
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 421
Nej det er ikke så galt ;o)
sep 2006
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 435
Den er da ik ret grim
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 58 Svar: 421
Jeg er også glad for den og det er godt nok noget andet en en gammel srad 750.
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 106 Svar: 576
Tillykke med den!!!
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 15
Velkommen til.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 53
en rigtig fin maskine du har der,velkommen her inde,du får lige en høj med i købet.