{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki zxr750 l 1995

1.387 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

lasse u
Mand | 38 år | Oprettet: 26. aug 2009


Kawasaki zxr750 l

Årgang:
1995
Motor:
4 cylinderet række motor 16v. vandkølet..
Hestekræfter
ifølge fabrikken 121 hk.. trækker fedt :) eksplodere ved 7000 og op ;)
Fælge
standard lakeret kawa grøn ;)
Dæk
foran : 120/70-17 pirelli
bag: 180/55-17 pirelli
Topfart
uvis, meen skal afprøves i år .. ;)
Tuning
k&n luftfilter.. ellers standard, men er min første mc, så den er hurtig nok for mig endnu ;)
Styling
R model/Ego bagende:) zx greb.. er under en mindre makeover pt ;)
Ekstraudstyr
mig ;)
Bemærkninger
min første mc. og drenge drøm cyklen.. skal igang med mc kortet her til maj 2010.. fik cyklen sidste år så nu skal jeg ha det pap! er under en mindre make over... bliver matsort med org. kawa grøn fælg... mra helt mørkt kåbeglas... kawa grønne stafferinger :) håber på en fed sæson..
Kommentér på:
Kawasaki zxr750 l
  •   26. apr 2010 Høj
    Fed farve:-)


  •   25. apr 2010 høj
    Høj givet. kig forbi min og god mc sæson.


  •   29. aug 2009 tak thomas..
    tak for alt din viden og råd thomas, satme lækkert lige få det med smiley så jeg kan være klar på kampen med skat kender 2 syns mænd rimelig godt, så håber på selve toldsynet kommer til gå glat smiley nu må vi se.. ps nej den trækker satme fed!!


  •   27. aug 2009 PPS.
    Tager du cyklen med til SKAT for fremvisning, så husk at noter alt hvad der skal tilkøbes for at den kan have en markedsværdi som tilsvarende den værdifastsættes i forhold til.

    Mærker til kåben bl.a, lakering, hvis den er skramlet og ridset efter styrt. org. spejle og kåbeglas mv.


  •   27. aug 2009 PS
    Din Kawa er bestemt ikke den sløveste "kniv" i skuffen - den følger aldeles godt med.


  •   27. aug 2009 ..
    Husk at du skal snakke for din syge moster og fastholde at det er en J-model, selvom den først er ind.reg 1. gang i 95 - det er tale om en overgemt model, skal du bestemt og fast fortælle ved SKAT. Husk at udskrive og medtage diverse værdifastsættelser på lignende J-modeller fra 91/92 som reference til værdigrundlag.
    FOR GUDS skyld og for din pengepung - lad være med at gøre maskinen pæn inden Toldsyn - og monter ikke de stumper der mangler med mindre de er lovpligtige.

    Under middel giver -5% på værdiengrundlaget.

    Husk at undersøge nyprisen i både 91 og 92 og referer til den billigste, nogle gange kan nyprisen være højere på den første årgang.

    Lad os håbe at Toldsynsmanden ikke kan kende forskel på på J/K & L-modellerne, således at han/hun ikke tilretter papirerne til SKAT.

    Alene fordi der står J på din tyske reg.attest betyder måske 10.000 mindre i afgift.

    Men husk nu at fastholde at det er en "overgemt" model der først er indregistreret 1.gang flere år modelår.

    Hvis SKAT er som de nogle gange er - TOTALT-UMEDGØRLIG-SKRANKEPAVE-SOM-ANSER-SKAT-VÆRENDE-ET-PERSONLIGT-FIRMA......så fremlægger du din klage over afgørelsen, som du på forhånd har skrevet hjemmefra.

    Ved tvister - husk at medtage en kammerat, som kan bevidne hvad der er blevet sagt - ellers kan en diktafon i lommen blive guld værd for dig. (Jeg har selv fået den besked fra en sådan medarbejder i SKAT "Sådan er det bare - det er mig der bestemmer"........

    Held og lykke - dit projekt tegner sig godt.

    Mvh
    Thomas E
    Husk at notere Motornummer til Toldsyn det står på bagside af motor ind mod svingeren.


  •   27. aug 2009 smiley
    takker mange gange thomas rart med folk der vil hjælpe og rådgive.. jo det er på den tyske reg der står j smiley skal betale afgift til forår.. Ja den kører sgu mega fed, og sparker røv.. min makker har en gsx-r 600 k1 model. med powercomander.. syntes sgu min kawa er ligeså hurtig.. men vi må jo få prøvet en dag smiley


  •   26. aug 2009 LOL
    Din heldige ...... så har afgiften været billig for dig - eller også bliver den det, hvis det er den tyske reg.attest.

    Fed cykel iøvrigt den kører hamrende godt.

    Jo - Henrik gik virkelig til den i sit renoverings projekt - og hvis du synes den er flot så skal du bare se den i virkeligheden - billederne er viser ikke detaljerne særlig godt.

    Tillykke med din Kawa - Spørg evt. Henrik S. hvis du skal bruge fif og tricks - han kender dem alle nu.

    Mvh
    Thomas E


  •   26. aug 2009 tak smiley
    til thomas E. jo er enig med dig i at min må være l/m modellen.. for jo den har ram air osv.. haha nilfisk.. grinere.. men skrev j model da der står det i reg attesten. men har jeg hørt om flere der gør.. kæft den er fin din makkers cykel


  •   26. aug 2009 Velkommen
    Tillykke med din fine kawa.


  •   26. aug 2009 Velkommen til.
    Hmmmm - du skriver J-model, er det ikke en L/M-model (93-95) - J-modellen er jo Nilfisk-modellen... smiley - den med støvsugerslangerne.

    Din model har jo indsugning igennem kåbe/stel og RAM-air funktion.

    Evt. tjek min kammerats kawa her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11335

    Mvh
    Thomas E


  •   26. aug 2009 tak...
    tak for jeres forståelse smiley det sgu rart, for som i nok ved går der jo lidt tid med få alt på plads.. den stod uden front kåbe og side kåbe da jeg hentede den, og gik igang dagen efter med nye tændrør. nyt olie samt div væsker..


  •   26. aug 2009 hey champ
    lækker kværn!!!!


  •   26. aug 2009 Enig
    med Kristian J..


  •   26. aug 2009 Selvom den ikke overholder...
    ...standard m 5 billeder giver jeg en ind stemme da jeg godt kan forstå du ikke får taget nogle nye så længe den ikke er 100% i orden!


Annonce