Kawasaki ZXR 750 H1 1990
3.053 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
27 Kommentarer
Kawasaki ZXR 750 H1
Årgang:
1990
Motor:
4-cylindret, 4-takts vandkølet rækkemotor, 2 overliggende knastaksler, 4 ventiler pr. cylinder
748 ccm (boring/slaglængde: 88/51,1 mm/mm)
Karburator: 4 stk. Mikuni Ø 38 mm, accelerations pumpe, faldstrøms karburator
Transmission: 6-trins gearkasse, flerpladekobling i oliebad, kædetræk
El-start
748 ccm (boring/slaglængde: 88/51,1 mm/mm)
Karburator: 4 stk. Mikuni Ø 38 mm, accelerations pumpe, faldstrøms karburator
Transmission: 6-trins gearkasse, flerpladekobling i oliebad, kædetræk
El-start
Hestekræfter
Ydelse: 118 hk (88,8 kw) ved 9500 o/m
Moment: 83 Nm ved 7000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,57 kg pr. hk
Moment: 83 Nm ved 7000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,57 kg pr. hk
Fælge
For: 3.50" x 17"
Bag: 5.50" x 17"
Bag: 5.50" x 17"
Dæk
Bridgestone Battlax BT016
For: 120/70 x 17
Bag 180/55 x 17
For: 120/70 x 17
Bag 180/55 x 17
Topfart
Opgivet til: 260 km/t
(0-100: 2,8 sek.)
(0-100: 2,8 sek.)
Tuning
Mont. racergearkasse. 120 km/t i 1.gear.
Den er blevet lettet for alle kåbedele og diverse andre ting og det har da givet en mærkbar effekt!!
Hi-Flow luftfilter ( Ha, som om det giver noget )
Den er blevet lettet for alle kåbedele og diverse andre ting og det har da givet en mærkbar effekt!!
Hi-Flow luftfilter ( Ha, som om det giver noget )
Styling
Tjaa, den har jo siden sidst gennemgået en mindre make-over;-)
Klare LEDblink fra Louis, samt LED nummerpladelys.
Wave Bremseskiver for og bag.
Streetfighter forlygte med indbyggede blink.
LSL streetbar.
LSL håndtag.
Carbon styrender.
LSL crashpads, kun foran.
ABM Spiegler gaffelbro.
Acewell Speedometer.
PipeWerX bagpotte ( Starter bilalarmer ;-) )
Carbonbeskyttelsesfilm på en del af stellet ( Ægte carbonfibre )
Carbon bremse / koblingsgreb.
Mont. speciellavet plov fra Pferrer.de
Der bliver snart mont. en anden bagende fra Pferrer.de.
Klare LEDblink fra Louis, samt LED nummerpladelys.
Wave Bremseskiver for og bag.
Streetfighter forlygte med indbyggede blink.
LSL streetbar.
LSL håndtag.
Carbon styrender.
LSL crashpads, kun foran.
ABM Spiegler gaffelbro.
Acewell Speedometer.
PipeWerX bagpotte ( Starter bilalarmer ;-) )
Carbonbeskyttelsesfilm på en del af stellet ( Ægte carbonfibre )
Carbon bremse / koblingsgreb.
Mont. speciellavet plov fra Pferrer.de
Der bliver snart mont. en anden bagende fra Pferrer.de.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Den er importeret fra Holland.
Kawasaki ZXR 750 H1
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Det var også svært at sælge sidste år! Ja det ender nok med at blive et byt:-/
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Det er en svær tid at sælge i. Der er større chance for at bytte sig til noget andet.
Vil da gerne bytte lige over med dig
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Jammen dog, stort tillykke igen:-)
Hvordan får du dog tid til din Kawasaki?
Jeg prøver at sælge min Sv 1000s, eller bytte! Jeg kigger på en mindre Kawasaki ER-6F 2008 og 2009. Der er en som gerne vil bytte sin 2008 men jeg vil står med stærkere forhandlingsgrundlag hvis jeg sælger min og køber en anden
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Jamen stort tillykke med titlen som far:-) Det er da kanon. Jeg blev selv far igen til en dreng i marts!
Ja, kawaen har efterhånden været en dyr fornøjelse, men du ved at det er svært at stoppe med at købe ting og sager. Man bliver aldrig færdig med sådan et projekt.
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Den ser da flot ud! Det må have været en dyr fornøjelse!
Den ser jo næsten ny ud, havde godt tænkt det ku være den samme, da bagenden ligner den gamle, men ellers et meget flot resultat.
Ja jeg købte/byttede mig til denne Suzuki SV 1000S K6 sidste år, men den er lidt for stor til mig. Jeg har sat den til salg. Jeg har sjældent tid mere. Jeg er jo blevet far! Hvis jeg skal have ny mc, så skal den være mindre mellem 600-800 ccm. Jeg er klar til at prøve noget nyt:-)
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Hej Roland.
Lange siden! Alt vel i kbh?
Næ det er den samme, som bare er blevet bygget en smule om, men den er sat til salg. Vil gerne prøve noget nyt.
Men du har da fået ny?
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Har du fået ny motorcykel?
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Så er det monteret:-) og billeder er lagt ind!
Hvornår kommer der biller af din nye lakering?
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 85
Høj sendt. Kig forbi min og god mc sæson.
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Jeg ved ikke engang hvilken farve det er:-)
Den skal nok blive vildt flot, men er det ikke dyrt?
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Tænker den skal være perlemorhvid og med sort stel og fælge. Ser altså fedt ud.
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Lyder spændende. Kunne også godt tænke mig et fedt sæde, og tusinde andre ting.
Bare den ikke er på værksted når vi skal ud og køre:-)
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Så er der blevet bestilt nye kåbedele samt et soloseat. Så mangler jeg bare at finde på en farve.
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Ja det har du nok ret i Matias ha ha der er meget jeg ikke ved endnu. Ja jeg kigger hele tiden efter hvad jeg kan pille ved.
Jeg har skrevet til et par forhandlere for at undersøge hvad det koster med et service eftersyn/forårsklargøring. Jeg har sikkert ikke brug for det, men nu gør jeg det alligevel, da jeg er lidt øm når det kommer til min nye maskine.
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Et soloseat er da blevet overvejet, men man kan jo blive ved med at pille og skrue. Slangerne er ren POWER, direkte afkøling af motoren!! Det bruges selv på de nyeste KAWA'er, men det ved en Yamaha ejer jo intet om
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Hvis du lakerer den som du siger du vil, og hvis du skiftede bagenden og måske får et federe sæde, så kunne den blive uber sexy!
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Fin racer du har dig der. Men den ser alt for farlig ud til dig:-)
Hvad sker der for de der støvsugerrør du har på styret?
Den er ellers blevet pillet ved en del hva?
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Tja, du har jo nok ret. Men stelnr. passer stadig overens med en H2, ihvertfald i følge min Haynes bog.
Og ja om det er en H1 el H2 er ligemeget, den kører kanon og jeg er meget glad for den.
jan 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 73
Keyser har ret!
Det er muligvis en H2 motor, men bagsvingeren er en H1 ligesom resten af cyklen nok også er.... Det gør det dog ikke til en dårlig cykel. Den vil altid være sej!
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
De slanger er da for genial! Suveræn afkøling af motor og så er de da for fede at se på! Ægte racer! Men ja, de kunne godt ligne støvsugerslanger. Mon man skulle få lavet nogle i alu:-)
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 35 Svar: 62
Til Keyser Nielze. Det skulle meget gerne være en H2, selvom jeg faktisk købte den i den tro at den var en H1. Men motoren viste sig at være med indsatsoliefilter = H2 model eller er der sat en H2 motor på den.
jun 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2
du får en høj pga. den er velholdt og flot.
eneste meget store minus er de der støvsuger slanger der går fra tanker op i kåben..
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 34 Svar: 1
Den er da fed,,,,, lige en høj på vej til dig
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 6 Svar: 71
Høj herfra
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 23
og tillykke med den dejlige kawa... den ser sgu fin ud;) en HØJ er smidt
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Har selv haft sådan en....
Men det ligner nu mere en H1 model du har fået dig der.....
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 745
Fine gammel Kawa racer du der har fået dig.. HØJ til den, og god vind derude