Suzuki TL 1000 S (SOLGT) [Tidl. motorcykel] 1998
3.394 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Kommentarer
Suzuki TL 1000 S (SOLGT)
Årgang:
1998
Motor:
V2
Hestekræfter
125 hk på hjul
Fælge
3,5X17
6,0X17
6,0X17
Dæk
120/70X17
180/55X17
180/55X17
Topfart
med nuværende gearing små 260 km/t
Tuning
Lidt a hvert :)
Styling
Se billeder !!!!!
Ekstraudstyr
Se billeder !!!!!
Bemærkninger
Kort sagt '' testet, godkendt og fundet iorden '' den bliver jeg ikke træt a forløbig :)
Suzuki TL 1000 S (SOLGT)
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Jeps, jeg kan kun gi dig ret, det er en finer Bike Seb fik skruet samme, den bliver man ik lige sådan træt a.
Det er da ellers noget a en stilskifte du der har lavet, og skulle man engang køre Harly, ville jeg da bestemt gerne ses, cruse rundt på en sej HD som din
maj 2007
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 173
Da Seb havde den, prøvede jeg den. Min egen TL S smed 120,14 hk på baghjulet og jeg er slet ikke i tvivl om at denne cykel har mere..;o) Tror vidst ikke på nogen måde, at 125 på hjulet er overdrevet...;o) Fed cykel!!!
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Svar: 1
Hey- der må være skiftet bagdæmper på den der! Hvad er det for en og hvor kan man købe den? Mener jeg har set den før- til salg billigt. Var det dig der fik den lige før mig?
- Jens.
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
Sten: Der skal nok komme mere tekst senere
Christian: Det er sep's den gamle, og mht hk, så kan jeg kun sige, at jeg fik den rullet til 125 i april, men alle rullefelter viser jo ik ens
Carsten: Tak, jeg sender en høj retur
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
fræk detalje med det lille soloryglæn..
morgenmad i Berlin - frokost i Paris og dinner i Rom.. cool..!
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 123
Hej med dig
Høj er sendt fra esbjerg.
velkommen til
mch
Carsten
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 123
Motor: 2-cylindret, 4-takts vandkølet V-motor.2x2 overliggende knastaksler med kombineret kæde/tandhjulstræk. 4 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 996 cm3
Boring/Slaglængde: 98/66 mm/mm.
Kompression: 11,3:1.
Karburator: elektronisk indsprøjtning med 2 x Ø 50 mm spjældhuse.
Ydelse: 125 hk (91,9 kw) ved 8500 o/m
Moment: 104 Nm ved 8000 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,50 kg pr hk.
Tophastighed: 250 km/h
Acceleration (0 - 100): 3,0 sek
Brænstof forbrug: 18,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Motorbremse begrænsning. Kædetræk.
Stel: Gitterrørramme i aluminium med støbte profiler. Medbærende motor.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 66,3 grader. Efterløb: 94 mm.
Affjedring For: Hydraulisk Upside Down teleskopgaffel. Ø 43 mm gaffelben. justerbar fjederforspænding og dæmpning. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Svinggaffel med centralt placeret rotations støddæmper og spirelfjeder med seperate links. Justerbar fjederforspænding og dæmpning. 128 mm fjedervandring.
Bremse For: 320 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast ophængte Tokico calipere og 4 stempler.
Bremse Bag: 245 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast ophængt caliper og 2 stempler.
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 190/50 x 17 på 6.00" fælg.
Fælg Type: Støbt alufælg.
Mål og vægt: Totallængde: 204,5 cm. Akselafstand: 141,5 cm. Sædehøjde: 83,5 cm. Frihøjde: 14 cm. Tankkapacitet: 17 L. Egenvægt: 187 kg.
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
Sebastians den gamle (hvilket det ligner 100%) har den altså kun 116 på hjulet ;o)
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.854
Men gerne mere tekst om den fine teknik