{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki VS 800 GLP Intruder 1993

5.821 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Polle (Kolding) S
Mand | 68 år | Oprettet: 29. jul 2008


Suzuki VS 800 GLP Intruder

Årgang:
1993
Motor:
2 cylindret 4-takts V-motor med 45° mellem cylindrene
Vandkølet
2 x 1 overliggende, kædetrukket knastaksel
4 ventiler pr. cylinder.
805 ccm. Boring/slag: 83,0/74,4
Kompression: 9,5:1
2 stk 36 mm Mikuni karburatorer
5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad
Kardantræk
Hestekræfter
ca 55
Fælge
For : 1,60", Alu fælg m/eger
Bag : 2,50", Alu fælg m/eger
Dæk
For : Bridgestone 80 / 90 - 21
Bag : Bridgestone 140 / 90 - 15
Topfart
Ca. 160
Tuning
Ingen
Styling
Styr : Highway Hawh Wishbone
Chrome Køler Dæksel
Falcon Fremflyttersæt
Cobra Seat ( Westernstyle ) Fra .gts-seats.de
Udstødning : Vance & Hines Classic II
Blinklys : Bullet, Zeppelin, Fra Thunderbike.de ( Ikke Monteret Endnu )


Ekstraudstyr
Ingen
Bemærkninger
Fabriksfarve - Candy Antares Red Metallic ( Farvekode 19A )

Stel: Dobbelt lukker rørramme i stål.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 56,8 grader. Efterløb: 145 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Ø 38 mm gaffelben. 130 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Svinger med 2 dæmperben, 5-trins justerbar fjederforspænding. 90 mm fjedervandring.
Bremse For: 290 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.
Mål og vægt: Totallængde: 225,5 cm. Akselafstand: 156 cm. Frihøjde: 12,5 cm. Tankkapacitet: 12 L. Egenvægt: 200 kg.
Producent: Suzuki, Japan.

MC-Revyen Skrev :
Less plastic - more chrome for the bucks. Sådan lyder Suzuki´s parole for VS-softchopperen. Ih hvor det dog pynter; chromens kvalitet er så tyk og så høj, at du kan spejle dig i motorens sidedæksler. Og chromen fortsætter helt ind i de fjerneste kroge, hvor Japanerne tidligere nøjedes med forchromet eller sortmalet plastic. VS800 GL er mellem-modellen blandt Suzuki´s Intrudere. Den 45 graders vandkølede V-motor har 45 graders forsatte krumtapslag, så put put lydene kommer med hele 90 graders interval- omtrent ligesom på Ducati og Moto-Guzzi, men blot med langt mindre raslen end på Italienerne. Sådan en lyd er lige sagen, når man cruiser af sted i afslappet stil. Med 56,8 graders kronhovedvinkel og superblødt dæmpet affjedering er Intruderéns køreegenskaber mildt sagt "gewuhnungsbedurfige", som de skriver i Tyskland. Frit oversat betyder det, at motorcyklens styring kræver tilvænning.


Kommentér på:
Suzuki VS 800 GLP Intruder
Annonce