Jinlun 150CC ATV 2007
3.986 visninger
|
Oprettet:
Jinlun 150CC ATV
Årgang:
2007
Motor:
Cylinder: 1 stk. ,4 takter motor med luftkøling.
tændingstype: CDI
Gear: CVT Gearing.
Start: kickstart og el.
max omdregninger : 6000 omdr/m
tændingstype: CDI
Gear: CVT Gearing.
Start: kickstart og el.
max omdregninger : 6000 omdr/m
Hestekræfter
den har ca. 16 - 20 hk. ved ikke hvor meget udstødningen giver. men den er hidsig. :)
Fælge
Fælge:
standard 8" stålfælge som er malet i en alu sølvmetallic
standard 8" stålfælge som er malet i en alu sølvmetallic
Dæk
Dæk:
Bagdæk:
Sun-t 18 X 9,50 - 8
Fordæk:
Sun-t 19 X 7,00 - 8 NHS
Bagdæk:
Sun-t 18 X 9,50 - 8
Fordæk:
Sun-t 19 X 7,00 - 8 NHS
Topfart
Nu er det jo ikke ligefrem en racer. men ca en 70 km/t vil jeg skyde på.
Tuning
tunudstødning
TA luftfilter
TA luftfilter
Styling
Styling:
Har sat 3 stk isblå dioder på fronten. kommer der billeder af når engang det bliver mørkt. :)
Har sat 3 stk isblå dioder på fronten. kommer der billeder af når engang det bliver mørkt. :)
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Da jeg købte den var den i meget dårlig stand. Den var fyldt med ridser, varioen var ødelagt, baglygten smadret, ventilerne stod WAY OFF!! Der er monteret en anden tændknap på siden ved nøglen. har stadig ikke fundet ud af hvad det lige skulle til for.
Og den var smurt ind i diverse olier og skidt.
Samtlige bolte og skruer skulle efterspændes. selv motoren sad løs.
tror ikke den nogensinde har set et olieskift eller en ny gearolie. og der har aldrig været nogen for for syn på den.
Ham der havde den før havde sat nogle små 15X13 mm ruller i på sølle 8 gram. nok for at begrænse den. de originale ruller er 14X18mm og vejer 12 gram.
Så den blev skildt i små stumper. gjort ren, påsatte ny vario, med rigtige ruller, indstillede ventiler 100% korrekt. og samlet igen.
Så kom turen til skjolene som var noget så grimme og bar for meget standard sort.
Alt blev slebet ned, fik en tur med en meget kraftig affedter. så blev det grundet med zink grunder ( det holder bedre, bedre klæbning af maling og gir en bedre male base).
så blev den omlakeret i den fine blå og orange farve.
den fik en fin dame på de bagerste skjolde og endnu en gang lak.
Fremtidige projekter:
Skal have den skildt ad igen og så får stellet en gang blå hammerlak, da det vil passe godt til resten. og fælgene bliver shinet op med en metallic sølv hammerlak.
Og den var smurt ind i diverse olier og skidt.
Samtlige bolte og skruer skulle efterspændes. selv motoren sad løs.
tror ikke den nogensinde har set et olieskift eller en ny gearolie. og der har aldrig været nogen for for syn på den.
Ham der havde den før havde sat nogle små 15X13 mm ruller i på sølle 8 gram. nok for at begrænse den. de originale ruller er 14X18mm og vejer 12 gram.
Så den blev skildt i små stumper. gjort ren, påsatte ny vario, med rigtige ruller, indstillede ventiler 100% korrekt. og samlet igen.
Så kom turen til skjolene som var noget så grimme og bar for meget standard sort.
Alt blev slebet ned, fik en tur med en meget kraftig affedter. så blev det grundet med zink grunder ( det holder bedre, bedre klæbning af maling og gir en bedre male base).
så blev den omlakeret i den fine blå og orange farve.
den fik en fin dame på de bagerste skjolde og endnu en gang lak.
Fremtidige projekter:
Skal have den skildt ad igen og så får stellet en gang blå hammerlak, da det vil passe godt til resten. og fælgene bliver shinet op med en metallic sølv hammerlak.
Jinlun 150CC ATV
jun 2009
Følger: 1 MC-er: 1
mange tak. ja den er super fun.
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 413
Den ser da fed ud synes jeg, garanteren spas at trille rundt på.. En høj til dig
maj 2009
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 4
fed avt velkommen her fra da
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 10 Emner: 78 Svar: 229
jun 2009
Følger: 1 MC-er: 1
prøvede på scootergalleri. da jeg heller ikke vil mene at det er en mc.
men den må ikke være derinde da den er over 125CC og de henviser derfor til denne side.