{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GS 750 E - solgt [Tidl. motorcykel] 1979

4.263 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GS 750 E - solgt

Årgang:
1979
Motor:
4 Cylinderet rækkemotor på 748 kubik
8 ventiler - 2 per cylinder
El og kickstart - ligesom min gamle knallert :o)
4 X mikuni karburator
Gearkassen er en af de stærkeste Suzuki noglesinde har sat på en motorsykkel. Den bruges også til dragrace hvor motoren er tunet til omkring 500 heste. Suzuki lavede også en GS1000 senere, men der er lejer i både motor og gearkasse mindre. Motoren lydder også som en symaskine, tros alderen :o)
Hestekræfter
63 + andre potter - har læst at den i virkligheden skulle have omkring 70 i motoren, ved ikke om det passer, men tror ikke det er helt løgn, da den næsten har 63 på bagdækket.
Skal bare drosles til 34 :(
Fælge
Alu - som man lavede dem i 70'erne :o)
Dæk
Ja - af gummi :o)
Topfart
Denne eksakte mc skulle efter div. overleveringer have været oppe på 215 km/t en gang for nogle år tilbage, jeg har dog kun haft den oppe på omkring 190km/t, men der var stadig noget tilbage, så mon ikke at det passer. 190km/t er desuden en sjat på sådan en gammel ged, var squ ved at blæse af, der er også kun lige læ fra speedometeret for det nedderste af maven. Den begyndte også at åle lidt, så jeg var tilfreds, og tog gassen af.
Tuning
Andre potter, med lidt mere huld i.
Den skal drosles som følge af mit kørekorts alder og dansk lovgivning - 240kg mc + 34hk, det skal nok blive viiiiiiilllllldt fedt ZZZZZZZzzzzzzz
Styling
Nærmest nylakeret da jeg købte den, er pisse flot i lakken og meget blå
Tror den skal have et par fartstriber over tanken, og halen, har en anden forskærm, som skal monteres, istedet for den gamle.
Ekstraudstyr
Ca. 5 kg skidt og møj, som sidder i diverse oliedrivere ned af motoren
Sidespejle i styrenderne.
Varme i håndtagene (et must i frost ;-)
Bemærkninger
Har købt den som en lettere skadet mc. Den har fået nye pakninger i toppen (cylinder over/under) og justert lidt, så er den fit for fight :)
Da geden var ny var det verdens hurtigste fabriks 750'er, blev kun overgået af sig selv som GSX'er, med 4 ventiler i stedet for 2 per cylinder - The Zephyr killer :p
Den bliver brugt til hverdagsmaskine.
Kommentér på:
Suzuki GS 750 E - solgt
Annonce