Kawasaki Kx 125 (SOLGT) 1987
2.069 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki Kx 125 (SOLGT)
Årgang:
1987
Motor:
OBS - overholder alle regler som medlem.
-MC´en skal være din egen.
-Alle billeder skal være tydelige og af selve MC´en!
-MC´en må ikke oprettes som salgsannonce!
-MC´en må ikke være solgt ved oprettelsen!
-Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
-Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Motor: 1-cylindret, 2-takts vandkølet.
Membran indsugning.
K.I.P.S. udstødnings regulering. .
Kubik: 126 cm3
Boring/Slaglængde: 56/50,6 mm/mm.
Kompression: 8,2:1.
Karburator: 1 stk, Mikuni Venturi Ø 35 mm,
Ydelse: 39 hk (28,4 kw kw) ved 11500 o/m
Moment 24,5 Nm ved 10500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 2,23 kg pr hk.
Transmission: 6-trins gearkasse.
Flerpladekobling i oliebad.
Kædetræk.
Kick-start.
Hestekræfter: 39hk
-MC´en skal være din egen.
-Alle billeder skal være tydelige og af selve MC´en!
-MC´en må ikke oprettes som salgsannonce!
-MC´en må ikke være solgt ved oprettelsen!
-Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
-Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
Motor: 1-cylindret, 2-takts vandkølet.
Membran indsugning.
K.I.P.S. udstødnings regulering. .
Kubik: 126 cm3
Boring/Slaglængde: 56/50,6 mm/mm.
Kompression: 8,2:1.
Karburator: 1 stk, Mikuni Venturi Ø 35 mm,
Ydelse: 39 hk (28,4 kw kw) ved 11500 o/m
Moment 24,5 Nm ved 10500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 2,23 kg pr hk.
Transmission: 6-trins gearkasse.
Flerpladekobling i oliebad.
Kædetræk.
Kick-start.
Hestekræfter: 39hk
Hestekræfter
39
Fælge
Fælge: Hjul For: 80/100 x 21 på 1.60" fælg.
Hjul Bag: 100/100 x 18 på 2.15" fælg.
Fælg Type: Eger.
Hjul Bag: 100/100 x 18 på 2.15" fælg.
Fælg Type: Eger.
Dæk
Gummi
Topfart
Topfart: 130km/t
Acceleration (0 - 100): Ukendt
Acceleration (0 - 100): Ukendt
Tuning
Tuning: Det en crosser, den er top tunet! Det facts.
Styling
Ekstraudstyr
Ekstra udstyr: Simon, maskinmesterstuderende og interesse menneske
Bemærkninger
Stel: Enkelt lukket rørramme. stål og aluminium.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 62,5 grader. Efterløb: 116 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. TCV-dæmper system. Luftunderstøttet. Ø 43 mm gaffelben. 300 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Luftunderstøttet. Trinløs justerbar fjederforspænding. Multi justerbar dæmpning. 340 mm fjedervandring.
Bremse For: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 190 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Mål og vægt: Totallængde: 215 cm. Akselafstand: 146 cm. Sædehøjde: 96 cm. Frihøjde: 39 cm. Tankkapacitet: 7,5 L. Egenvægt: 86,5 kg.
Producent: Kawasaki Japan.
Købte den for godt et halvt år siden. Har siden da lavet alt hvad jeg har kunnet finde på sådan en gammel sag som ikke liiiig så ud til at være i orden.
Ting som var i uorden da jeg fik den:
(gammel liste jeg lavede)
Ting der skal laves:
-Kaburator som drypper.
-Alting ikke monteret ordentligt, det skal være 100% fikset.
-Stel er revnet et sted, skal svejses.
-Startpedal ryger ikke selv på plads, skal have ny.
-Dæksel foran luftfilter skal laves, sidder løst.
-Der mangler et dæksel foran det forreste tandhjul, det må jeg lige lave selv.
Hvad jeg har lavet:
-Alt er nu monteret ordentligt med skruer og møtrikker.
-Låget til luftfilteret er blevet sat forsvarligt fast.
-Sædet sidder som det skal.
-Kaburatoren drypper stadig, men har ikke fået den gennemblæst endnu.
-Har lavet beskyttelses dæksel til forreste tandhjul i rustfrit stål 3mm.
-Stellet er svejset ved revnen. Først ved at hule ned i revnen og fylde den ud. Derefter har jeg monteret et ekstra stykke rustfrit stål omkring revnen og svejset det fast. Så sker det 112% ikke igen ;) Evt se billede.
Og for at gøre den helt lækker har den fået skiftet motorolie, kølervæske, hydraulikolie og nyt hydrauliksystem til forbremsen.
Den starter hver eneste gang jeg rør pedalen, og den drøner bare deruad. WRUUUUUUUUUUM den er rigtig lækker
Ps har ikke så mange billeder, til gengæld har jeg da en film eller 2 :)
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 62,5 grader. Efterløb: 116 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. TCV-dæmper system. Luftunderstøttet. Ø 43 mm gaffelben. 300 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Luftunderstøttet. Trinløs justerbar fjederforspænding. Multi justerbar dæmpning. 340 mm fjedervandring.
Bremse For: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 190 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Mål og vægt: Totallængde: 215 cm. Akselafstand: 146 cm. Sædehøjde: 96 cm. Frihøjde: 39 cm. Tankkapacitet: 7,5 L. Egenvægt: 86,5 kg.
Producent: Kawasaki Japan.
Købte den for godt et halvt år siden. Har siden da lavet alt hvad jeg har kunnet finde på sådan en gammel sag som ikke liiiig så ud til at være i orden.
Ting som var i uorden da jeg fik den:
(gammel liste jeg lavede)
Ting der skal laves:
-Kaburator som drypper.
-Alting ikke monteret ordentligt, det skal være 100% fikset.
-Stel er revnet et sted, skal svejses.
-Startpedal ryger ikke selv på plads, skal have ny.
-Dæksel foran luftfilter skal laves, sidder løst.
-Der mangler et dæksel foran det forreste tandhjul, det må jeg lige lave selv.
Hvad jeg har lavet:
-Alt er nu monteret ordentligt med skruer og møtrikker.
-Låget til luftfilteret er blevet sat forsvarligt fast.
-Sædet sidder som det skal.
-Kaburatoren drypper stadig, men har ikke fået den gennemblæst endnu.
-Har lavet beskyttelses dæksel til forreste tandhjul i rustfrit stål 3mm.
-Stellet er svejset ved revnen. Først ved at hule ned i revnen og fylde den ud. Derefter har jeg monteret et ekstra stykke rustfrit stål omkring revnen og svejset det fast. Så sker det 112% ikke igen ;) Evt se billede.
Og for at gøre den helt lækker har den fået skiftet motorolie, kølervæske, hydraulikolie og nyt hydrauliksystem til forbremsen.
Den starter hver eneste gang jeg rør pedalen, og den drøner bare deruad. WRUUUUUUUUUUM den er rigtig lækker
Ps har ikke så mange billeder, til gengæld har jeg da en film eller 2 :)
Kawasaki Kx 125 (SOLGT)
okt 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 29
?
du sniffer
så nemt er det!
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.495
Stop med at sniffe benzin :=))
okt 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 29
kæden på det ene billed er ikke sat på nej, har ahft hele motoren af. Kæden er på på det første billede.
køleskab no comments
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 7 Emner: 60 Svar: 1.043
Er det bare mig, eller er kæden hoppet helt af her? ;-D
Både på billedet af biken og på figuren på køleskabet?
okt 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 29
kan den køre?
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 281
ok min er så en 83'r fucked hva.
okt 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 29
her er et par videoer
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=4435
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=5288
okt 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 29
angående reservedele er det ikke helt nemt. Men det kan vist lade sig gøre gennem nogle forhandlere.
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 281
fed, har også en fra den tid hvor køber man reservedele til sådan en?
mangler forbremse kliper bla. bundskrue osv.