{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki VN 15 SE [Tidl. motorcykel] 1993

4.459 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Allan B
Mand | 67 år | Oprettet: 29. mar 2008


Kawasaki VN 15 SE

Årgang:
1993
Motor:
1500 V-twin
Hestekræfter
67
Fælge
eger
Dæk
Topfart
stærkt!
Tuning
Dyno Jet kit, KN filtre
Styling
Customdele fra bl.a Kuryakin
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Købt standart sidste år. Nye potter og Dyno jet kit med det samme, og så ud i sommeren (6000km på Sjælland og sydhavnsøerne!). Hen ad vejen lidt nye cromdele, men ellers var det bare at nyde sæsonen. Nu kommer en ny, hvor der bare skal køres, og først til efteråret skal der gang i næste step.
Kommentér på:
Kawasaki VN 15 SE
  •   10. sep 2012 Den indgik i en byttehandel, hvor størrelsen på den check, jeg skulle af med for at bytte, var mere interessant, end prisen på min, men i omegnen af kr. 60.000,- er ikke helt galt.

  •   9. jun 2010 Høj herfra.
    Hold da op hvor den skinner smiley
    Flot maskine.


  •   4. jun 2010 høj
    Høj givet til endnu en lækker Vulcan... Smid en til mig hvis du synes om den.. smiley


  •   16. mar 2010 Ja, lyd er der nok af.
    Ja, det kan jeg forestille mig. Da jeg havde pillet mine standart potter af, og monteret de nye V&H med originalt indmad, måtte jeg lige bekæmpe et svedent grin, da jeg trykkede på knappen. For h..... en lyd, og jeg har da også beholdt dem på, men jeg tænker mig godt om hjemme i villakvarteret, for ikke at skræmme livet af børn og ældre.
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du bare vende tilbage. God fornøjelse!


  •   15. mar 2010 mange tak
    Hej Allan.

    Mange tak fordi du tog dig tid til at svare mig.
    Jeg overvejer lige hvad der skal ske med min.
    Jeg er snart færdig med min udstødning, jeg har haft den monteret midlertidlig. Men den larmer nu for meget. Udstødingen er i 2" rør UDEN indmad overhovedet. Jeg har lavet et par dæmpere som bliver sat i.


  •   15. mar 2010 Jet kit og KN filtre
    Hej Uffe
    Det bliver en længere historie. Først i dag: Min Vulcan kører perfekt, tager gassen med det samme, og trækker igennem til landet foran cyklen er blevet for kort. De 180km du skriver, har jeg ikke prøvet, men har været tæt på (jf. uret, men med indlagt fejlvisning), men så er det ikke sjovt mere.
    Med de oplevelser jeg har været igenem og den viden jeg har i dag, havde jeg nok ikke skiftet til KN filtre og Dyno Jet kit fra starten, men jeg havde ikke cyklen ret længe før skiftet, så jeg rigtigt kan sammenligne kørslen før og efter. Jeg synes den gik fint før, men måske er der noget mere træk nu.
    Hvorfor skiftede jeg så: Jo, jeg købte den med originalpotter, men flere "indbyggede" ekstra 14 mm huller i bagenden. Den løde som en gammel Opel Record med utæt potte. Det gik ikke. Jeg købte så mine V&H potter, og spurgte mig lidt for omkring, hvad man så også skulle gøre, Havde jo hørt lidt med omdysning. En ven, der kender meget til MC mekanik gennem sin fritidsinteresse i Road Racing, anbefalende både jet kit og KN filtre,andre sagde: Gør det ikke. Jeg gjorde det, og lærte meget om en kaburator ved den lejlighed. Kunne selvfølgelig have afleveret den til en shop, men hvem kender man, hvem kan man stole på, og med de rigtige venner og lidt gå på mod, så går det nok. Og det gjorde det jo også, men idag ville jeg have sat potterne på, og så ha holdt øje med blandingen gennem hvordan tændrørene ser ud, og så måske ha ladet det være ved det.
    Håber du har fået bare lidt ud af denne historie, ellers må du spørge igen.
    Hyg og pas på derude
    Allan


  •   14. mar 2010 jet kit
    Hej Allan.
    Jeg vil gerne spørge lidt til dit jet kit.
    Hvordan fungerer det ?
    Hvor har du købt det ?
    Og hvad kostede det ?
    Kan du mærke stor forskel på trækkraften ?


  •   29. maj 2009 Høj
    Rigtig flot maskine


  •   28. maj 2009 He he
    Det jo det smiley jeg kunne bare se Bruno havde shinet den up for vildt mens han ventede på dæk, jeg får hellere ikke pudset det store lige pt. så er det jo godt det blir vinter igen engang smiley


  •   28. maj 2009 stadig bagud, men i udbrud!!
    Nej, for f....., jeg er langt bagud.
    Mit alu skammer sig, når det ser både dit og Brunos smiley
    Til vinter piller så meget af jeg tør og sender det til polering. Motorskjolde og gaffelben. Jeg skal nok få det af. Kunsten kommer når det skal på igen!!!


  •   28. maj 2009 Super flot
    Har du pusset sammen med Bruno, jeres maskiner skinner jo om kap. Vi ses


  •   25. apr 2009 Lækker kværn
    Godt moment, rolig dyb lyd. Høj


  •   28. mar 2009 tak
    hej Allan
    Tak for de rosende ord om min Boldor,
    også fin fin cykel du har

    mvh P.E.


  •   28. mar 2009 Tak!
    Hej Heidi
    Også en fed somer til dig. Skøn Vulcan du har der, med rigtig lækker lak. Også høj til den. Hyg smiley


  •   28. mar 2009 hej Allan...
    rigtig flot vn'er du har der..uha der er så mange muligheder i sådan en..en høj er sendt..rigtig go sommer til dig.:-)


  •   25. mar 2009 TAK
    Tak for det, Henrik.
    Den er allerede lidt videre i processen, og nye billeder er på vej!
    Venter dog på lidt varme, lige som de fleste af os vel gør pt.


  •   19. mar 2009 velkommen til......
    du har et godt udgangspunkt at bygge videre på.....rigtig fin cykel...tillykke og held og lykke


  •   19. mar 2009 TAK for velkomsten
    Hej Hans
    Tak for ordene! Ja, jeg glæder mig også til at lege videre med den. Efter sæsonen ryger den til maleren, og der er planer om rigtige fremrykkere, ændret bagende, andre blink, osv.osv. Lidt ad gangen smiley


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.550
      19. mar 2009 Super kværn....
    Hej Allan.
    Velkommen med din VN15! Fed kværn....kan virkelig styles i alle retninger! Husker med glæde tilbage til "min egen"....
    /h


Annonce