Kawasaki ZZR 600D 1992
1.843 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki ZZR 600D
Årgang:
1992
Motor:
4-Cylindret,
4-takts rækkemotor,
Vandkølet,
2 Overliggende knastaksler,
16 ventiler, 4 pr. cylinder,
Slagvolume:599 Ccm,
Boring/slag: 64,0/46,6 mm.
4 stk keihin karburatore : Venturi - Ø: 36mm CV type, fladt spjælp.
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse
Flerpladekobling i oliebad
Kædetræk
Totalgearing: 5,822:1
El-start
El-system: 12 volt, 280 watt vekselstrømsgenerator Elektronisk tænding Digital
Forlygte: 60/55 watt, halogen
Den skal have 3,000 o/min for at bevæge sig,
4,000 o/min for at flytte sig,
6,000 o/min for at rubbe neglene
og 10,000 får den til at gå helt amok -
helt til den røde streg ved 14,000 o/min.
4-takts rækkemotor,
Vandkølet,
2 Overliggende knastaksler,
16 ventiler, 4 pr. cylinder,
Slagvolume:599 Ccm,
Boring/slag: 64,0/46,6 mm.
4 stk keihin karburatore : Venturi - Ø: 36mm CV type, fladt spjælp.
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse
Flerpladekobling i oliebad
Kædetræk
Totalgearing: 5,822:1
El-start
El-system: 12 volt, 280 watt vekselstrømsgenerator Elektronisk tænding Digital
Forlygte: 60/55 watt, halogen
Den skal have 3,000 o/min for at bevæge sig,
4,000 o/min for at flytte sig,
6,000 o/min for at rubbe neglene
og 10,000 får den til at gå helt amok -
helt til den røde streg ved 14,000 o/min.
Hestekræfter
Ydelse: 98 hk (72,0 kw) ved 11.500 o/m
Moment: 64 Nm ved 9.800 o/m
Vægt/Kraftforhold: 2,21 kg pr hk
Acc.: 0-100 km/t: 3.5
Moment: 64 Nm ved 9.800 o/m
Vægt/Kraftforhold: 2,21 kg pr hk
Acc.: 0-100 km/t: 3.5
Fælge
Hjul For: 120/60 x 17 på 3.50\" fælg.
Hjul Bag: 160/60 x 17 på 4.50\" fælg.
standard blå/grønne
Hjul Bag: 160/60 x 17 på 4.50\" fælg.
standard blå/grønne
Dæk
Baghjul : 160/60VR17 (2.9 bar)
Forhjul : 120/60VR17 (2.5 bar)
jeg kører med Michelin Pilot Road, et ok dæk til mig.
For Dæktryk se her :
http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004113028〈=EN
Bremserne er 320 mm med fornem føling og et heftigt bid - helt perfekte
Forhjul : 120/60VR17 (2.5 bar)
jeg kører med Michelin Pilot Road, et ok dæk til mig.
For Dæktryk se her :
http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004113028〈=EN
Bremserne er 320 mm med fornem føling og et heftigt bid - helt perfekte
Topfart
250 km/t. Måske lidt mere?
Tuning
12V udtag i form af cigaret tænder stik
Styling
Er af tidligere ejer malet grøn hvor den ene fælg er blevet malet blå. Nogle ridser på kåben efter et styrt i et sving.
Ekstraudstyr
Scottoiler.
Bemærkninger
Købte den for at køre gennem Norge. Den fejlede ikke på den 3000 km. lange tur. Men den er tung til de snørklede veje, og med oppakning skulle der ikke meget til før den ikke kunne holdes mere. Ikke noget problem hvis man kører, men når den står parkeret ved en skråning, skulle jeg koncentrere mig meget. Den har kørt ca. 60000 km nu, hvor jeg har været ansvarlig for 6000 af dem.
Update. De nye billeder er min nye MC, lige fra Berlin..
Totallængde: 215 cm
Akselafstand: 144 cm
Sædehøjde: 78 cm
Frihøjde: 15,2 cm
Tankkapacitet: 18 L
Egenvægt: 217 kg.
Update. De nye billeder er min nye MC, lige fra Berlin..
Totallængde: 215 cm
Akselafstand: 144 cm
Sædehøjde: 78 cm
Frihøjde: 15,2 cm
Tankkapacitet: 18 L
Egenvægt: 217 kg.
Kawasaki ZZR 600D
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 6
Glæder mig den holdt til den lange tur, var lidt nervøs efter vi talte sammen, men det ser ud til at det gik alligevel, flot at se Kawaen i de omgivelser.. Du får selfølgelig lige en høj..
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 6
God model
Har selv en. Og ja den ser godtnok tung ud
En zzr 600 skal ha en høj med på vejen
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Tilløkke med den
Jeg havde selv sådan en bare i rød og hade den i 13 år og var meget glad ved den
mhv Jens