Kawasaki GPZ900R 1986
1.197 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Kommentarer
Kawasaki GPZ900R
Årgang:
1986
Motor:
4-cylindret, 4-takts rækkemotor, vandkølet. 2 overliggende knastaksler. 16 ventiler, 4 pr. cylinder. Slagvolumen: 908 ccm. Boring{slag 72,5 / 55,0 mm. Kompressionsforhold: 11:1. Litereffekt 127 hk / l. Kaburatorer 4 stk Keihin CV Ø 34 mm. Vådsumpsmøring. Oliekøler. Dobbelt oliepumpe.
Hestekræfter
Maks. effekt: 115 hk ( 85 kW) ved 9500 o/m. Maks. drejningsmoment: 85 Nm ( 8,7 Kpm) ved 8500 o/m.
Fælge
For 2.50" Ø 16. Støbt.
Bag 3.00" Ø18. Støbt.
Bag 3.00" Ø18. Støbt.
Dæk
For Mezler 120/80-16.
Bag Mezler 130/80/18.
Bag Mezler 130/80/18.
Topfart
Fabrikken siger 240 km/t
Tuning
Dyset ind til en Sebring 4:1 udstødning
Styling
Holdt 100% orig. med undtagelse af udstødning.
Ekstraudstyr
Hepo-Becker bagagebære til 2 stk 45 l. tasker + topboks
Bemærkninger
Dejlig MC. Kan bruges til det hele.
Kawasaki GPZ900R
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 52
Ja den gang verdens fedeste cykkel og ser stadig godt ud har sendt en høj
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 7 Emner: 40 Svar: 310
flot kawa. tillykke med den
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 6
Rigtig pæn Kawa - velkommen til -- høj på vej--
nov 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 30
total iorden motorcykel du har der ...HØJ til den
har selv en Gpz 750 ... kig forbi hvis du har tid...
jan 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 2
Ja, og den var vild, den bankede Yamaha Fj 1100 og Honda VF 1000R. af banen under sportsmaskine løbende dengang i 1984, da det var der den kom til verden. På det tidspunkt stoppede jeg med at køre MC, og skulle jeg nogen sinde køre igen skulle det være på en GPZ900R. Den købte jeg for 5 år siden, og jeg er stadig vild med den.
Tak for din kommentar.
jan 2004
Følger: 50 Følgere: 53 MC-er: 13 Emner: 277 Svar: 965
viste du at det var verdens hurtigste serie protuseret mc da den kom frem i 85 med en topfart på ægte 244 km i timen