{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki RGV 250 Gamma 1992

7.174 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

michael f
| 43 år | Oprettet: 9. mar 2007


Suzuki RGV 250 Gamma

Årgang:
1992
Motor:
2 Cylinderet vand kølet 90°V twin

Bore 56mm (2.205")

Stroke 50.6mm (1.992")

Piston displacement 249 cm3 (15.2 cu.in)

2 stk kaburator fra Mikuni TM34SS 22D2

Lubrication system Suzuki CCI
Hestekræfter
Standart mener det er 65/68hk
de er der alle
Fælge
17" hvide orginale i ægte race matriale
Dæk
Foran: 110/70 R17 56H Bridgestone

bagpå: 150/60 R17 66H Bridgestone
Topfart
Jeg ved det ikke har dog været oppe på 200 kmt ifølge speedo på en kava zx750 2008 model. Der er lidt igen men den har intet moment efter 180 kmt der er ingen fejl visning på speedo når jeg sammenligner med mine venneres mc,er
Tuning
Puhaaaaa denne lille 250ccm motor er så pumpet fra fabrikken, så det ville kræve en ingeniør hjerne og få mere power ud af den, eller meget dyre stumper. det er samme motor og gearkasse som der er i Aprilla og Aprillia har købt deres af Suzuki. Der sidder wacum her og der og alle vejne, samt udstødnings porte, jeg vil ikke pille ved det og cyklen vejer jo kun 135kg så den arbejder fint. Det er sjovt når trækket kommer og det føles som en turbo på steroider
Styling
Nej Nej Nej, flere har spurgt om jeg ikke skal have et nyt vinter projekt. Den skal være orginal, jeg tør slet slet ikke pille ved den.
Ekstraudstyr
80 kg på sædet og lækker Carstrol 10w40 olie samt Carstrol TTS olie til blanding
Bemærkninger
Ja nu er den endelig færdig. Maskinen har stået skilt ad i 1,5 år. Denne cykel er bare min lille øjesten, trods det egenligt bare er noget gammelt lort, jeg bliver ved og spytte penge i den og igår D. 14/09-2008 kl 20,58 virket alt som det skulle. Jeg har haft motoren ude 2 gange, gearkasse ude 2 gange og nu er alt som var den ny. Følgene er skiftet bare mens den holdte stille: Nye skiver og klodser foran og bagpå, Nye dæk foran og bagpå, Nye tændrør, nyt luftfilter til sport, nye stempler, 1. 2. 3. gear er skiftet i gearkassen, komplet nye pakninger, Ny racerkobling, service af begge kaburator samt indstillet, nye udstødnings ventiler, Ny frigear,s kontakt, mange nye skruer og wacum og benzinslanger. puhaa alt dette har kostet mig lige så meget som jeg i tidernes morgen gav for cyklen men det er det hele værd og for satan det er sjovt og have 2 takter og maskinen er så let at du bare kaster den ind i svinget
Kommentér på:
Suzuki RGV 250 Gamma
Annonce