Kawasaki 750 turbo (ZX 750 E2) 1987
6.634 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki 750 turbo (ZX 750 E2)
Årgang:
1987
Motor:
GPz 750 turbo - 100 % original.
4 cylindret luftkølet række. 8 ventiler.
Elektronisk benzinindsprøjtning og turbolader.
4 cylindret luftkølet række. 8 ventiler.
Elektronisk benzinindsprøjtning og turbolader.
Hestekræfter
112 Hk. @ 9000 omdr/min
99 Nm @ 8500 omdr/min
99 Nm @ 8500 omdr/min
Fælge
For 110/90 x 18 på 2,15" fælg.
Bag 130/80 x 18 på 3,00" fælg.
Bag 130/80 x 18 på 3,00" fælg.
Dæk
For 110/90 x 18 på 2,15" fælg.
Bag 130/80 x 18 på 3,00" fælg.
Bag 130/80 x 18 på 3,00" fælg.
Topfart
235 km/t
0-100 = 3,2 sek.
0-402 meter = 11,2 sek.
0-100 = 3,2 sek.
0-402 meter = 11,2 sek.
Tuning
Endnu ingen
Styling
Endnu ingen
Ekstraudstyr
Endnu intet
Bemærkninger
Tysk importeret - droslingen fra 100 til 112 hk. er fjernet.
Maskinen var ved introduktionen i 1983 verdens hurtigste serieproduceede mc.
Bedste serie-turbo nogensinde..!!
Hel original samlercykel.
KAN KØBES Tlf. 42261617
Maskinen var ved introduktionen i 1983 verdens hurtigste serieproduceede mc.
Bedste serie-turbo nogensinde..!!
Hel original samlercykel.
KAN KØBES Tlf. 42261617
Kawasaki 750 turbo (ZX 750 E2)
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Alle hobbyer koster penge.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
jul 2008
Følger: 1
Mvh Bent
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Vil du hà ryk, - skal der være tryk ;-))
http://ultimatemotorcycling.com/kawasaki-kz1000-z1-r-turbo-wallpaper
Classic, - Boom bastic
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 85
Høj givet. Kig forbi min.
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1
Fed original turbo kawa. En høj her fra
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 118 MC-er: 2 Svar: 4
Hej Morten...
Kigger lige på lækre Kawasaki-cykler.... Og så popper din op... Har kun ekstra høj... ingen ekstra ekstra høj tilbage...
Dejligt med sådan én - der ikke kan gå i stykker...!
Hilsen FO..
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
Flotteste Turbo jeg har set - X-høj herfra
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1
jeg har givet en høj til begge dine mc'er håber du ve være sød at stemme på min udfordring og min mc mvh. Danny olsen
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Svar: 1
E Høj til en Turbo KAwa
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 20
lidt en ulv i fårklær gg
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2
Mht. import og begrænsning - læs ovenfor...
Du har til dels ret med, at den bør holdes original...
Jeg overvejer dog lidt modifikationer vinteren over, men ikke mere, end den kan bringes tilbage til original.
Har købt intercooler, og regner derudover med blowoff ventil, KN direkte på turboen, en åben udstødning, øget ladetryk (0,8-0,9 bar) og ændring af ECU'en til den indbyggede 'Race mode'.
Burde øge effekten til 125-135 hk...
Udseendet skal der ikke røres ved..
Håber du får held til, at finde dig en E1'er - det er en vidunderlig maskine... :o)
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 183 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 797
Den er 100% som den skal være. En fryd for øjet, og hjertet og se en original 750´er!
Det varmer! - Jeg håber du vil lade den være i original stand, der er den smukkest, synes jeg.
Jeg er på jagt efter en original E1 til mig selv.
Har du selv hentet din hjem? - Og hvordan begrænsede de effekten til 100HK?
Venlig hilsen
Jonas
www.KawaZmc.dk
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 4
Den ser også rgtig fin ud... Prisen er hvad prisen er på sådan et "dyr" min kostede strot set det samme ...Mange penge for sådan en gammel svend , men den er alle pengene værd ... Den fornemmelse når turboen laver tryk ... den er bare guld værd held og lykke med den
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2
Du har ret Søren - jeg må igang med kameraet :o)
Jeg fandt den hos en Kawasakisamler i Jylland.
Han har alle de ældre, sjove Kawaer, men ville af pladsmangel sælge Turboen, da han aldrig havde fået den betalt fri...
Til mit held - den har kun haft én tysk ejer, og han har været rigtig god ved den...!!
Prismæssigt er det svært at vurdere denne form for 'liebhaveri' men med syn, afgift og topstykkerenoveringen står den mig i ca. 50 K.
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 4
Fotograf eller ej, du bliver da nød til at tage lidt flere foto
Hvor har du købt den og må jeg spørge om prisen ?
Søren
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2
Droslingen var fjernet, da jeg overtog den, men den er ganske simpelt opnået ved, at blokere indsprøjtningens 'butterflyes' i at åbne til fulde 90 gr.
- Og tak for lykønskning - i lige måde...!
Det er jo en vidunderlig maskine... :o)
aug 2005
Følger: 20 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 4
Den ser godt nok fin ud ... Hvor har de monteret ned droslingen ? ... Tillykke med den ...
Søren Bach
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.579
For få og for dårlige billeder!