Kawasaki Z 750 ABS 2008
12.435 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
87 Kommentarer
Kawasaki Z 750 ABS
Årgang:
2008
Motor:
4-cylindret vandkølet 4-takts rækkemotor med 2 overliggende kædetrukne knastaksel. 4 Ventiler pr.Cyl. Boring: 68,4 mm. Slagvolumen: 748 cm3. Kompression: 13,3:1 Maks Effekt:106 HK (78KW) ved 10.500 O/M. Maks. Moment: 78NM ved 8300 O/M. Keihin-indsprøjtning med 4 stk. 32 mm spjældhuse.
Hestekræfter
Maks Effekt:106 HK (78KW) ved 10.500 O/M. Maks. Moment: 78NM ved 8300 O/M
Fælge
For: 120/70 ZR17 på 3,50" støbt alufælg. Bag: 180/55 ZR17 på 5,50" støbt alufælg.
Dæk
Metzeler Roadtech Z 6 3/9-10
Topfart
Acc.0-100 km/t.
(Top test in motorrad 10/2007 0-100 km/t 3,7 SEK. GPS.)
MC-Touring Test Tophastighed 233 Km/t GPS.
By kørsel er det rigeligt med de første 2 gear pga. stærk (moment ca. 68 NM fra 3500 O/M på hjulet) fra bunden og gearerne rækker højt op.
Acceleration
http://www.youtube.com/watch?v=YEwIzY2qvCQ&feature=related
Udsyn fra Z 750 under kørsel
http://www.youtube.com/watch?v=uGOYLrvMKB0&feature=related
(Top test in motorrad 10/2007 0-100 km/t 3,7 SEK. GPS.)
MC-Touring Test Tophastighed 233 Km/t GPS.
By kørsel er det rigeligt med de første 2 gear pga. stærk (moment ca. 68 NM fra 3500 O/M på hjulet) fra bunden og gearerne rækker højt op.
Acceleration
http://www.youtube.com/watch?v=YEwIzY2qvCQ&feature=related
Udsyn fra Z 750 under kørsel
http://www.youtube.com/watch?v=uGOYLrvMKB0&feature=related
Tuning
Styling
Tank Pad med djævel
http://www.tankpads.com/paddisplay.asp?padref=ST059R
Rim stripes i rød
http://www.tankpads.com/paddisplay.asp?padref=ST059R
Rim stripes i rød
Ekstraudstyr
scorpion SRI 900 Alarm.
Sort IXIL udstødning
Mine udstyr
Sort Nolan hjelm 1300 Gram
Sort Daines 2-delt læder dragt
Sort Dainese Supersport Handsker
Sort TCX Oxtar støvler
Sort IXIL udstødning
Mine udstyr
Sort Nolan hjelm 1300 Gram
Sort Daines 2-delt læder dragt
Sort Dainese Supersport Handsker
Sort TCX Oxtar støvler
Bemærkninger
>>>Special Aalborg er Nordjyllands BEDSTE forhandler!! <<<
www.specialmc.dk
Kaolinvej 12
9220 Aalborg Ø
Tlf. 98 12 71 10
Jeg anbefaler Special Aalborg som MC forhandler!
De er Number. 1.
Totaløkonomi med forsikring, brandstof og vedligeholdelse koster fornuftige penge, og anskaffelsesprisen er imponerende god for et kvalitetsprodukt som denne dette.
Komforten er rigtig god, kørestillingen er forbavsende godt. Hvilket gør køreegenskaberne trygge og underholdende.
Lækker design
Kanon teknologi
ABS bremser
Street Fighter køreegenskaber i højeste potens
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=43911
Forgængeren solgte i flere end 63.000 eksemplarer og blev dermed alle tiders megahit for Kawasaki i Europa. Allerede nu, kun tre år efter kommer en revideret udgave af Team Greens sporty allrounder på markedet. Umiskendelig aggressiv som Kawasaki’er skal være. Men klart bedre, smukkere og mere harmonisk på alle punkter. Og prisen er lige i øjet: 120.000 kr. med ABS!
Forgængeren solgte i flere end 63.000 eksemplarer og blev dermed alle tiders megahit for Kawasaki i Europa. Allerede nu, kun tre år efter kommer en revideret udgave af Team Greens sporty allrounder på markedet. Umiskendelig aggressiv som Kawasaki’er skal være. Men klart bedre, smukkere og mere harmonisk på alle punkter. Og tillige mere sikker og miljøvenlig. Alligevel kan prisen holdes på 120.000 kr. inklusive ABS-bremser. Vi opfatter nyheden som en smash-hit af rang og spår modellen rigtigt gode salgstal!
Prismæssigt placerer Z750 sig i klasse med markedets bedre nakedbikes i 600-650 kategorien. Men selv om Kawasaki’s nyhed er næsten lige så letkørt som en knallert og derfor godt kunne gå an som første køb for en ansvarsbevidste begynder, så hører den reelt til i en større klasse, hvor både vægten og de fysiske dimensioner opleves mere mandige. Derfor appellerer Kawasaki Z750 også til kunder, der er nogle års erfaringer rigere end de gængse 600-piloter.
106 hk og 78 Nm er rigeligt til langt de fleste, men heldigvis ikke nær så overrumplende som 1000-klassens mest ambitiøse sportsmaskiner, der efterhånden nærmer sig 200 hk og koster omkring det dobbelte.
Så god er 2007-udgaven hvad det køredynamiske angår, at vi ikke tøver med at anbefale den til markedets kræsne og fulderfarne motorcyklister, der langt om længe har passeret "lømmel-alderen" og nu søger efter det ideelle kompromis mellem spændende udfordinger, anvendelighed i hverdagen og overkommelige totalomkostninger.
Dens 150 kubikcentimeter større slagvolumen udløser kun få ekstra hestekræfter, for ydelsen er 106 hk, der leveres ved 10.500 o/m mod de umiddelbare konkurrenters 85-102 hk, som i reglen leveres et par tusinde omdrejninger højere oppe. Men da motoren oprindeligt blev født som et 937 ccm stort drivværk til den mere end 140 hk stærke Kawasaki ZX-9R sportsmaskine af sidste generation, så er det nemt at forstå, at dens karakter er helt anderledes rolig og harmonisk end de ret hårdt pressede 600-kubikkere.
Det reducerede slagvolumen er opnået gennem mindre boring, så da slaglængden fortsat er små 51 mm kan man forvente et fint bundtræk. Og her imponerer den nye Z750 virkelig i forhold til forgængeren, der bestemt ikke var tabt bag en vogn: Du oplever nemlig et fint og helt jævnt gennemtræk allerede ved 2000 o/m, og herfra og opefter bygges kræfterne op på den mest sympatiske og ligefremme måde. På godt dansk betyder dette, at den nye Z750 kan køres ganske friskt uden at man behøver læse mere end 6-7000 o/m på maskinens racerinspirerede omdrejningstæller.
Går du højere op, leverer motoren naturligvis endnu flere hypper, men trækkes aftager mærkbart over 10.000 o/m, så der er slet ingen grund til at dreje maskinen ind i det røde felt, der begynder ved 12.000. Selv når du virkelig går til makronerne betaler det sig i reglen at "shortshifte" og i stedet nyde godt af det maksimale moment, der indtræder ved 8300 o/m, men opleves rigtig effektivt allerede fra 5-6000 o/m.
Behøver vi at sige, at motoren opleves sprød og smidig? Nope, vi fristes til at bruge superlativer om de aspekter, der virkelig betyder noget for kørslens flow; gasopsamling, sprødhed og "karakter". Motoren kommunikerer virkelig godt gennem både trækket og lyden, der er sporty og har en lækker turbine-agtig overtone og et lækkert, hult "growl". Jovist, den nye Z750 er afgjort en rigtig Kawasaki selv om den hverken larmer eller opleves hysterisk. Eller vibrerer i generende grad, således som forgængeren: Udviklingsteamet har nemlig flyttet motorens forreste ophæng om på bagsiden af cylinderblokken, hvortil eventuelle vridninger i det 10 mm fremflyttede kronhoved forplanter sig via støbte letmetalprofiler.
Resultatet er et stel, der kommunikerer bedre og mere subtilt med køreren. Og når man så lægger en ny og særdeles velafstemt upside-down forgaffel til og bruger progressive fjedre foran og en revideret bagdæmper med optimerede dæmpningsegenskaber, så opnår man præcis det ønskede: Et rigtig fint kompromis mellem sport og komfort.
Den nye Z750 kan køres endog særdeles friskt før noget duver for alvor. Du kan bremse endog meget sent ind i sving og rundkørsler, og på landevejene kan du glæde dig over en forbilledlig stabilitet og præcision, der på alle områder overgår forgængerens uden at maskinen opleves langsommere at styre.
Det eneste alvorlige minus, jeg oplever på det køredynamiske område, er standard-dækkene - et sæt specialudviklede Dunlop D221 med ganske bløde karkasse-sider. De er optimeret til lettere kørere og varme forhold. Vejgrebet og styrebalancen er sådan set helt i orden, men ved medium hurtig kørsel med blød mellemgas og et roligt pace, oplever tunge kørere som jeg en vis skiften mellem under og overstyring, der er meget typisk for bløde bagdæk med et bredt tværsnit. Det er som om cyklen "ruller" en smule i sideværts plan, og man får derfor brug for at holde lidt igen i det brede styr.
Jeg fristes til at pumpe gummiet hårdere op end de 36/42 psi, som Kawasaki’s mekanikere har givet cyklen. Det burde ikke være nødvendigt.
Kun når jeg kører dækkene rigtigt varme og presser farten noget højere op, opleves styringen helt neutral. Men her er der givetvis tale om dæk-relaterede problemer, og de viser blot hvor tydelig fordelen er ved den allerseneste radialdæk-teknologi fra konkurrenter som Bridgestone, Michelin og Metzeler/Pirelli, der alle arbejder sig i retningen af stivere og bedre dæmpede karkassesider, spidsere tværsnitsprofiler og mere absorberende bæltelag under slidbanerne. Sidstnævnte for at opnå den størst mulige kontaktflade med asfalten underneden.
Kawasaki Z750 er større, 30 kg tungere, en tand mere komfortafstemt og følgelig også lidt langsommere at styre end den nye Honda Hornet 600, der til gengæld for sin 10.000 kr. højere pris giver en næsten raceragtig præcision og helt utrolig styrevillighed.
Ultimativt vil denne diminutive Hornet være lidt hurtigere under rigtigt krævende forhold, hvor der svinges og køres "balls out" hele tiden. Men Z750, der behøver et bredere styr for at kunne mingeleres kvikt, har chassismål og pondus som en noget større mellemklassemaskine. Man sidder rigtig, rigtig godt og har en dejlig fornemmelse af tyngde mellem benene uden at agiliteten på nogen måde opleves stækket. Selv uden Kawasaki’s frække vindskærm, der kan købes som ekstraudstyr, oplever man rimelig god aerodynamik og først og fremmest det overskud af træk, som ingen 600-kubikker endnu har evnet at formidle til undertegnede.
Kawasaki Z750 trækker tilstrækkeligt til laaaange wheelies og er bestemt heller ikke tabt bag en vogn hvad topfarten angår: Den kører 230-240 km/t på toppen og opleves i praksis både bedre, hurtigere og mere harmonisk under danske hastighedsforhold end en standard Honda Hornet 900 og sidste års (Yamaha FZ1. 2006 )
Men prisen er alligevel de afgørende 120.000 kr. billigere inklusive ABS-bremser. Sidstnævnte bider præcis som de skal uden at føles hysteriske. Og regulerer helt perfekt - nemlig passende sent og mildt, så kørslen ikke forstyrres af irriterende ABS-reguleringer ved små hjulpift over brønddæksler og bitumen-lapper. Selv bagbremsen, der senest er vokset fra 220 til 250 mm, er rigtig anvendelig og doserer perfekt, når man bruger den som støttebremse på snævre bjerg- og landeveje.
Så hvad andet kan vi sige end, at den nye Kawa Z750 ABS er et smash-hit og MÅ og BØR blive en af sæsones mest solgte naked-motorcykler på både det danske og hele det europæiske marked.
Jeg tipper at mellemklasse-publikummet i 2007 vil dele sig i flere lejre: De modne og kræsne vil foretrække Kawasaki Z750 for sin størrelse, råkraft, pondus og Kawasaki-ånd. De legesyge og mere racer-orienterede og fysisk mindre drenge vil foretrække Hornet 600. Og så vil begynderne og de knapt så ambitiøse blandt andengangs-køberne fordeles sig efter smag og behov på Suzuki GSR 600 og Bandit 650, Yamaha FZ6 og de øvrige 2-cylindrede modeller.
Z750 er et nær ideelt kompromis. En kæmpe fristelse for undertegnede. Afgjort en motorcykel, du bør stifte nærmere bekendtskab med.
Ny Kawasaki Z750 - kort og kontant
+ Vidunderlig sprød og harmonisk motor
+ Letkørt, særdeles kvik og meget sikker
+ ABS-bremserne har meget høj klasse
+ Endnu bedre end sin forgænger!
+ Flot design, god kvalitet, super valuta
- OEM-dækkene lever ikke op til Z750
- Spejlene sidder en smule for tæt
- Lovligt lille rum under bagsædet
- Alibi-passagersædet er mest for sjov
- Relativt tung pga. stor motor og stålstel
www.specialmc.dk
Kaolinvej 12
9220 Aalborg Ø
Tlf. 98 12 71 10
Jeg anbefaler Special Aalborg som MC forhandler!
De er Number. 1.
Totaløkonomi med forsikring, brandstof og vedligeholdelse koster fornuftige penge, og anskaffelsesprisen er imponerende god for et kvalitetsprodukt som denne dette.
Komforten er rigtig god, kørestillingen er forbavsende godt. Hvilket gør køreegenskaberne trygge og underholdende.
Lækker design
Kanon teknologi
ABS bremser
Street Fighter køreegenskaber i højeste potens
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=43911
Forgængeren solgte i flere end 63.000 eksemplarer og blev dermed alle tiders megahit for Kawasaki i Europa. Allerede nu, kun tre år efter kommer en revideret udgave af Team Greens sporty allrounder på markedet. Umiskendelig aggressiv som Kawasaki’er skal være. Men klart bedre, smukkere og mere harmonisk på alle punkter. Og prisen er lige i øjet: 120.000 kr. med ABS!
Forgængeren solgte i flere end 63.000 eksemplarer og blev dermed alle tiders megahit for Kawasaki i Europa. Allerede nu, kun tre år efter kommer en revideret udgave af Team Greens sporty allrounder på markedet. Umiskendelig aggressiv som Kawasaki’er skal være. Men klart bedre, smukkere og mere harmonisk på alle punkter. Og tillige mere sikker og miljøvenlig. Alligevel kan prisen holdes på 120.000 kr. inklusive ABS-bremser. Vi opfatter nyheden som en smash-hit af rang og spår modellen rigtigt gode salgstal!
Prismæssigt placerer Z750 sig i klasse med markedets bedre nakedbikes i 600-650 kategorien. Men selv om Kawasaki’s nyhed er næsten lige så letkørt som en knallert og derfor godt kunne gå an som første køb for en ansvarsbevidste begynder, så hører den reelt til i en større klasse, hvor både vægten og de fysiske dimensioner opleves mere mandige. Derfor appellerer Kawasaki Z750 også til kunder, der er nogle års erfaringer rigere end de gængse 600-piloter.
106 hk og 78 Nm er rigeligt til langt de fleste, men heldigvis ikke nær så overrumplende som 1000-klassens mest ambitiøse sportsmaskiner, der efterhånden nærmer sig 200 hk og koster omkring det dobbelte.
Så god er 2007-udgaven hvad det køredynamiske angår, at vi ikke tøver med at anbefale den til markedets kræsne og fulderfarne motorcyklister, der langt om længe har passeret "lømmel-alderen" og nu søger efter det ideelle kompromis mellem spændende udfordinger, anvendelighed i hverdagen og overkommelige totalomkostninger.
Dens 150 kubikcentimeter større slagvolumen udløser kun få ekstra hestekræfter, for ydelsen er 106 hk, der leveres ved 10.500 o/m mod de umiddelbare konkurrenters 85-102 hk, som i reglen leveres et par tusinde omdrejninger højere oppe. Men da motoren oprindeligt blev født som et 937 ccm stort drivværk til den mere end 140 hk stærke Kawasaki ZX-9R sportsmaskine af sidste generation, så er det nemt at forstå, at dens karakter er helt anderledes rolig og harmonisk end de ret hårdt pressede 600-kubikkere.
Det reducerede slagvolumen er opnået gennem mindre boring, så da slaglængden fortsat er små 51 mm kan man forvente et fint bundtræk. Og her imponerer den nye Z750 virkelig i forhold til forgængeren, der bestemt ikke var tabt bag en vogn: Du oplever nemlig et fint og helt jævnt gennemtræk allerede ved 2000 o/m, og herfra og opefter bygges kræfterne op på den mest sympatiske og ligefremme måde. På godt dansk betyder dette, at den nye Z750 kan køres ganske friskt uden at man behøver læse mere end 6-7000 o/m på maskinens racerinspirerede omdrejningstæller.
Går du højere op, leverer motoren naturligvis endnu flere hypper, men trækkes aftager mærkbart over 10.000 o/m, så der er slet ingen grund til at dreje maskinen ind i det røde felt, der begynder ved 12.000. Selv når du virkelig går til makronerne betaler det sig i reglen at "shortshifte" og i stedet nyde godt af det maksimale moment, der indtræder ved 8300 o/m, men opleves rigtig effektivt allerede fra 5-6000 o/m.
Behøver vi at sige, at motoren opleves sprød og smidig? Nope, vi fristes til at bruge superlativer om de aspekter, der virkelig betyder noget for kørslens flow; gasopsamling, sprødhed og "karakter". Motoren kommunikerer virkelig godt gennem både trækket og lyden, der er sporty og har en lækker turbine-agtig overtone og et lækkert, hult "growl". Jovist, den nye Z750 er afgjort en rigtig Kawasaki selv om den hverken larmer eller opleves hysterisk. Eller vibrerer i generende grad, således som forgængeren: Udviklingsteamet har nemlig flyttet motorens forreste ophæng om på bagsiden af cylinderblokken, hvortil eventuelle vridninger i det 10 mm fremflyttede kronhoved forplanter sig via støbte letmetalprofiler.
Resultatet er et stel, der kommunikerer bedre og mere subtilt med køreren. Og når man så lægger en ny og særdeles velafstemt upside-down forgaffel til og bruger progressive fjedre foran og en revideret bagdæmper med optimerede dæmpningsegenskaber, så opnår man præcis det ønskede: Et rigtig fint kompromis mellem sport og komfort.
Den nye Z750 kan køres endog særdeles friskt før noget duver for alvor. Du kan bremse endog meget sent ind i sving og rundkørsler, og på landevejene kan du glæde dig over en forbilledlig stabilitet og præcision, der på alle områder overgår forgængerens uden at maskinen opleves langsommere at styre.
Det eneste alvorlige minus, jeg oplever på det køredynamiske område, er standard-dækkene - et sæt specialudviklede Dunlop D221 med ganske bløde karkasse-sider. De er optimeret til lettere kørere og varme forhold. Vejgrebet og styrebalancen er sådan set helt i orden, men ved medium hurtig kørsel med blød mellemgas og et roligt pace, oplever tunge kørere som jeg en vis skiften mellem under og overstyring, der er meget typisk for bløde bagdæk med et bredt tværsnit. Det er som om cyklen "ruller" en smule i sideværts plan, og man får derfor brug for at holde lidt igen i det brede styr.
Jeg fristes til at pumpe gummiet hårdere op end de 36/42 psi, som Kawasaki’s mekanikere har givet cyklen. Det burde ikke være nødvendigt.
Kun når jeg kører dækkene rigtigt varme og presser farten noget højere op, opleves styringen helt neutral. Men her er der givetvis tale om dæk-relaterede problemer, og de viser blot hvor tydelig fordelen er ved den allerseneste radialdæk-teknologi fra konkurrenter som Bridgestone, Michelin og Metzeler/Pirelli, der alle arbejder sig i retningen af stivere og bedre dæmpede karkassesider, spidsere tværsnitsprofiler og mere absorberende bæltelag under slidbanerne. Sidstnævnte for at opnå den størst mulige kontaktflade med asfalten underneden.
Kawasaki Z750 er større, 30 kg tungere, en tand mere komfortafstemt og følgelig også lidt langsommere at styre end den nye Honda Hornet 600, der til gengæld for sin 10.000 kr. højere pris giver en næsten raceragtig præcision og helt utrolig styrevillighed.
Ultimativt vil denne diminutive Hornet være lidt hurtigere under rigtigt krævende forhold, hvor der svinges og køres "balls out" hele tiden. Men Z750, der behøver et bredere styr for at kunne mingeleres kvikt, har chassismål og pondus som en noget større mellemklassemaskine. Man sidder rigtig, rigtig godt og har en dejlig fornemmelse af tyngde mellem benene uden at agiliteten på nogen måde opleves stækket. Selv uden Kawasaki’s frække vindskærm, der kan købes som ekstraudstyr, oplever man rimelig god aerodynamik og først og fremmest det overskud af træk, som ingen 600-kubikker endnu har evnet at formidle til undertegnede.
Kawasaki Z750 trækker tilstrækkeligt til laaaange wheelies og er bestemt heller ikke tabt bag en vogn hvad topfarten angår: Den kører 230-240 km/t på toppen og opleves i praksis både bedre, hurtigere og mere harmonisk under danske hastighedsforhold end en standard Honda Hornet 900 og sidste års (Yamaha FZ1. 2006 )
Men prisen er alligevel de afgørende 120.000 kr. billigere inklusive ABS-bremser. Sidstnævnte bider præcis som de skal uden at føles hysteriske. Og regulerer helt perfekt - nemlig passende sent og mildt, så kørslen ikke forstyrres af irriterende ABS-reguleringer ved små hjulpift over brønddæksler og bitumen-lapper. Selv bagbremsen, der senest er vokset fra 220 til 250 mm, er rigtig anvendelig og doserer perfekt, når man bruger den som støttebremse på snævre bjerg- og landeveje.
Så hvad andet kan vi sige end, at den nye Kawa Z750 ABS er et smash-hit og MÅ og BØR blive en af sæsones mest solgte naked-motorcykler på både det danske og hele det europæiske marked.
Jeg tipper at mellemklasse-publikummet i 2007 vil dele sig i flere lejre: De modne og kræsne vil foretrække Kawasaki Z750 for sin størrelse, råkraft, pondus og Kawasaki-ånd. De legesyge og mere racer-orienterede og fysisk mindre drenge vil foretrække Hornet 600. Og så vil begynderne og de knapt så ambitiøse blandt andengangs-køberne fordeles sig efter smag og behov på Suzuki GSR 600 og Bandit 650, Yamaha FZ6 og de øvrige 2-cylindrede modeller.
Z750 er et nær ideelt kompromis. En kæmpe fristelse for undertegnede. Afgjort en motorcykel, du bør stifte nærmere bekendtskab med.
Ny Kawasaki Z750 - kort og kontant
+ Vidunderlig sprød og harmonisk motor
+ Letkørt, særdeles kvik og meget sikker
+ ABS-bremserne har meget høj klasse
+ Endnu bedre end sin forgænger!
+ Flot design, god kvalitet, super valuta
- OEM-dækkene lever ikke op til Z750
- Spejlene sidder en smule for tæt
- Lovligt lille rum under bagsædet
- Alibi-passagersædet er mest for sjov
- Relativt tung pga. stor motor og stålstel
Kawasaki Z 750 ABS
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
super flot....
hvis den bevæger sig lige så godt som den ser ud, så kører det for dig...
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 1
er du glad ved din Z 750....
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 24 MC-er: 9 Emner: 131 Svar: 370
af din mc
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 9 MC-er: 2 Svar: 9
Flot cykel...og den rigtige udstødning...
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 410
Den er sgu fin
Har du prøvet en SV1000N til sammenligning?
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 296
Høj fra mig mester
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 136
Flot i sort, høj sendt
mar 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 5
fed kawa
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 4 Svar: 11
Rigtig flot cykel du har...
Høj sent...
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 212
Sgu oss' en fin bike du er besiddelse af!
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 3 Svar: 12
lige en høj her fra
aug 2009
Følger: 1 MC-er: 1
Nice z750 du har der^^
høj til den
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 67
men må desværre sige at det ikke er mig der stod bag kameraet denne gang
Det er en fra min klasse, som godt kan finde ud af alt det der. Det var dog ved at blive for mørkt og han havde den forkerte linse og blitz med. Trods de undskyldninger, blev det nu rigtig godt synes jeg også!
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 67
Du er tilføjet!
Der er intet som en ren mc hehe. Efter vasken kørte jeg en lille tur på 50-60 km, så nu er det snart tid igen
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 67
Tak for det, Du får også lige en stemme med på vejen, fordi nu kan jeg
Den var nyvasket, fik den store tur, så tænkte jeg at jeg lige kunne tage et par billeder eller 30. Gad nu godt jeg fik taget alle da solen skinnede ser jeg nu.
Benyttede også lejligheden til at rense kæden og på med nyt olie, det var ved at være tid.
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 108 Svar: 310
okey super, så er det jo ikk helt ved siden af hvis mit dæk heller ikk har kørt mere og er ved at være slidt. Jeg er begyndt at kunne se bæltelagene, så det er vel ved at være tid, hehe:)
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 108 Svar: 310
hey mester, jeg så li du skrev dit bagdæk er sprunget. Hvor mange kilometer havde du kørt på det? spørger fordi mit eget også er rigtigt slidt og det har kørt 6400:)
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
sidder stadig og griner lidt over idag hehe.
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
vi køre imorgen
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 4
Jo tak jeg kan jo kun sige din osse er top i orden total lækker cykel det sQ en cykel man ikke fortryder....
Høj ses på vejen...
maj 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 5
Flot kawa. Den får da lige en høj fra mig.... Smiler..
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 121
Lige over.
feb 2005
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 123
Hey, har du ellers været glad for dine Diablo Strada dæk? Fandt en tråd i forum hvor der stod du havde kørt med dem.. Ved ikke om jeg skal vælge Road 2 eller strada til min egen..
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
skal vi prøve at oprette en tråd i de 2 grupper vi er medlem af?
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
det skal vi helt sikkert
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.547
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11534
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
Jeg takker for din stemme og jeg må sige at din seer apsoludt ikke kedlig ud
mvh jens
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 2
Tak
Rigtig fed cykel, har smidt en høj
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Hey, Jeg sender dig lige en PM. :o)
Jeg kender et sted du kan prøve den gammel model. Også i den pris klasse :o)
Mvh. Tiger
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 50 MC-er: 9 Emner: 37 Svar: 1.021
Hej Tiger.
Jeg går selv og overvejer at købe en cykel mangentil din (når min egen er solgt).
Jeg kan se du har en del tekst om din, hvilket var rigtig spændene læsning.
Jeg er studerende, så pengene er lidt et problem for mig. Jeg har set på flere brugte, men som ikke helt er billige nok, endnu
Derfor overvejer jeg at importere en tysker, hvorved jeg kan få prisen for en 07'er ned på 85.000,- (max beløb for mig)
Ved du, om der er noget jeg skal se ekstra efter på disse cykler?
Et alternativ til 07 modellen, er den "gamle model" fra 04-06.
Er det en cykel du personligt kender til?
- Hvis det er, må du meget gerne prøve at beskrive forskellene i motoren, og styreegenskaber.
Håber du gider tage dig tid til at svare lidt uddybende, hvis du har mulighed for det
Emil Hansen
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 2
Ey, Endnu engang en fed cykel du har dig.
Var det en god burger du fik ?
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Jeg sender dig en PM
Så du kan se det :o)
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 97
Hvor kan man se hvor og hvornår i kører ture i Ålborg området? Er lige flyttet herop og vil da gerne med ud og trille en tur...
apr 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Svar: 8
tak for den høje...
en høj til dig oss den er ret så fed... hihi:)
aug 2007
Følger: 27 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 197
en roman du har skrevet ...
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 44
Jeg kiggede også på Z750 ABS.
Synes den er rigtigt ond i sort.
...og god vægt/motorstørrelse.
Synes både Z750 ABS og Hornet ABS kører kanon godt.
Jeg valgte Hornet pga. muligheden for diskret bagage (SW Motech beslag).
På motorvejen og når kæresten er bagpå og med fuld oppakning kunne jeg dog godt bruge lidt flere kræfter, men til daglig er den perfekt til mig.
...og som du siger: ABS4ever!
maj 2007
Følger: 19 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 3 Svar: 29
Fed maskine hun ser godt ud
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1
Lækkert med en flot og informativ beskrivelse.
Synd og skam at du ikke har skiftet blink-lys for og bag ud incl. nummerplade holder ud ENDNU.
Rim stribes... Hvor har du købt dem??
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 1
Rigtig flot kawa du har dig her, høj herfra.
// Jens Dahl
sep 2008
Følger: 1 MC-er: 1
Ser sgu godt ud er især vild med lygte masken som standart den gør det hele værd for mig og fin detalje med strpes. Sender en høj afsted
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 4
fedt med rim stripes i rød..
høj her fra..
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1
Fin kawa
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 108 Svar: 310
ja endelig fik jeg købt drømmecyklen, tror ikke jeg kan sove i nat, hehe. Men mange tak og i lige måde, alt for fed MC du har, flot gennemført med det røde og sorte!
okt 2007
Følger: 61 Følgere: 48 MC-er: 8 Emner: 153 Svar: 679
høj fra mig
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 20
fed cykel, kunne selv tænke mig abs..
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.421
den har så fed en stil og farven den er skøøn. ekstra høj til den, og især din beskrivelse som jeg har haft meget glæde af.
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Mange tak Gert :o)
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.376
Hej Tony
Det er nok den flotteste og mest fyldige beskrivelse af en Z 750'er herinde på galleriet... Ja, tror sgu egentlig bare gennerelt for alle mc'er herinde
Godt skrevet
Mvh
Gert
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 21
Det må være nogle vilde frikadeller din mor laver
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Nej, jeg tror at jeg beholder denne i et par år. endnu inden jeg køber den fede Yamaha FZ-1N ABS i hvid / rød. :o)
Den eneste balance min Z 750 døjer med er, når jeg læner mig til den ene side for at kigge bagud om du stadig følger med
okt 2007
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 29 Svar: 212
Fræk og flot cykel.....fede statement du har om Mc'ere men flirte må den ikke men du må gerne have fler MC'ere????
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 128
Flot maskine.
Den der "Motorcykler er bedre end kvinder", er for sjov... den er printet ud og kommet med i min samling c¨,)
Hygge fra Benny
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
fræk design!! En høj herfra!
Mvh
poul
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 470
Det var hyggeligt.. Nu må du vente til næste år.. med at se mit nye dyr.. har sat den indendøre..
Var faktisk overbevist om at jeg havde stemt på din fede bike.. men måtte erkende.. at du kom først.. (det bliver så måske 1. og sidste gang ??? ha ha. )
okt 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 62
Jeg takker for din stemme. Det er ikke længe siden du gav mig en sidst, men det var på min Kawa "silver". Jeg solgte den i går på fyn og tog lige en honda med retur. Jeg skulle jo hjem igen !!!!!
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Svar: 1
Tak for velkomsthilsen.
Har læst lidt om din, og set dine billeder - den er godt nok lækker...
Høj herfra.
God weekend.
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 6
Så har vi andre noget at ønske os til jul
Den skal ha' en høj
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 826
den er sgu flot. En høj er sendt
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 27
og en retur høj til dig, kawa styrer
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Svar: 131
Du får da en tilbage. Den er godt nok flot den du har der.
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.925
takker for kommentaren
Ja, jeg er også mega-glad for den - den kører kanon !!!
Har smidt en høj efter din Z'er også - den er sprød
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Blev lidt bekymret der.. var lige ind på yamaha-motors.dk hjemmeside og kigge på deres FZ-1N :o) hehe...
Fin maskine 650 du vil have.. men hvis du køber ny maskine, kan du næsten lige så godt gi 20.000,- mere og få den eneste ene maskine... du blir ik træt af alle de kræfter.. de leveres brutalt fra bunden... men så kommer forsikringen ind.. den er garanteret dyr som ung..
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Jep.. bette kun hihi..
Jeg er altid frisk.. :o)
Jeg hører lige Bo, Christoffer & Jens om de vil med til den tid :o) Det blir en cool tur!
jul 2005
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 2
Den er ret ond sådan en kawa, savner lidt min den gamle. Men der kom lige en høj retur..
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 7
høj til din også
dec 2006
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 17
SUPER flot bike du har DEN er jeg sikker på du nok skal få mange glade timer sammen med, den er jo bedre end kvinder lol
mar 2006
Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 16 Svar: 184
Kan godt forstå du valgte Kawasaki´en, den er jo rigtig fed..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 9
takker da.. på vej hjem fra aalborg, kom mig og min far igennem en fart kontrol på ny nibevej, men de var optaget af en bil, heldigvis.. men glæder os da til hvis der kommer en ny tur, hvor vi har tid til at deltage..
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 149
Høj herfra...
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 113
Du får da lige en høj retur.
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Jeg synes da at jeg får kørt lidt sammen med gutterne.. hentede motorcyklen den 1 august og i dag den 4 september har den passeret over 3400 km på tælleren.. ;o)
Vi får kørt nogle kilometer her i aalborg omegnen og lidt i fritiden.
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 45 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 10
den er da okfed. meeeeen... skal du ikke have en baneged i stedet for, så du rigtig kan komme ud og køre race
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 126
tillykke med den fine cykel. jeg har selv en magen til og den har lige kørt mig 6000 km gennem europa uden problemer;-)
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.822
bare SUPER SUPER fed din nye cykel. Jeg er max misundelig (selvom det ikke er en Honda)
;o)
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
Høj her fra:D
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 17
Ja de kører kanon godt de Zéds der...jeg er osse rigtig glad for min...en høj til dig fra mig...
sep 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 608
slet ikke misundelig
STORT TILLYKKE med din nye maskine, den er dælme flot!!
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 17 Svar: 33
høj her fra kig forbi min en tur
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 12
En høj din vej
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Du er altid så super rar!
Gid du boede i Nordjylland, så vi kunne tage ud at trille hver uge.
Jeg har allerede sms til folk til kørsel i aalborg omegenen lørdag.. vi blir 6 indtil videre.. men flere er velkommen ;o)
Når den er kørt til, så skal den bare testes.. og jeg glæder mig rigtig meget!! :o) synes at den er så flot.. glæder mig til at få det røde tape på fælgen! :o)
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.376
Fuck hvor er den over fed, total lækker drømme maskine
Mange gange tillykke med den, og håber at du bliver rigtig glad for den, men det ved jeg jo at du allerede er... der venter dig mange gode oplevelser på sådan en nice bike
Og selvfølgelig en XTRA HØJ til dig champ
Mvh
Gert
apr 2007
Følger: 66 Følgere: 61 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 1.038
Mange tak fordi i stemte min nye motorcykel ind, jeg er super glad for den.. opføre mig næsten som en lille dreng som vil ud at pudse den hele tiden ;o)
Bo P.. Du kommer bare på din GSX 750 F
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 10
rigtig fed kværn, høj herfra
maj 2006
Følger: 90 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 54 Svar: 106
Lækker Kawasaki
jul 2006
Følger: 45 Følgere: 43 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 70
Lækker bike, høj her fra.
aug 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 25
tillykke med den..