{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki VS 750 GLP Intruder 1986

3.796 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

John J
Mand | 57 år | Oprettet: 11. aug 2008


Suzuki VS 750 GLP Intruder

Årgang:
1986
Motor:
2 cylindret 4-takts V-motor med 45° mellem cylindrene
Vandkølet
2 x 1 overliggende knastaksel
4 ventiler pr. cylinder.
747 ccm. Boring/slag: 80,0/74,4
Kompression: 10,0:1
2 stk 34 mm Mikuni karburatorer
Hestekræfter
55,0 hk / 40,5 kw v/7500 o/min
På Dyno gav den knap 48 hk på baghjul med stramme ventiler og gammel klumpet olie! Det er bedre nu.
60,3 nm /6,15 kpm v/5000 o/minLitereffekt: 73,6 hk/l
Vægt/kraft: 3,38 kg/hk
Ganske kvik og dejlig let at køre,skønt bundtræk og god dyb lyd med Engelske Campbells udstødning.

Fælge
For: Fælg: 2,15", stålfælg m/eger.
Dæk: 100/90-19

Bag: Fælg: 3,00", stålfælg m/eger.
Dæk: 140/90-15
Dæk
For: Bridgestone E max 100/90-19 Suverænt dæk med inderligt godt grip i alle dicipliner.

Bag: Bridgestone E max 140/90-15 Vildt! Suverænt dæk det bedste jeg nogensinde har kørt på - forventer min 3 år levetid/ kom på Juli 2019
Topfart
Tophastighed: 170 km/t
Acceleration 0-100: 7,0 sek
Tuning
Omdysning af karb.( Kun plus 2 på begge ) giver en mere frisk motor,samt bedre træk fra bunden. Minus : Mistet ca 10km på fuld tank nu ca 170km til 9,3L Bonus:Olietemp er gået ned ca. 5 grader, Nye luftfiltre samt nyt hydralik olie til bremser og kobling..
Styling
Nye universal håndbyggede Campbells Exhaust fra England giver massiv! fed lyd. Lavede dbkillers til den i 2 omgange ( første gang dæmpede ikke nok,gad ikke at høre på det ) Nu grundigt dæmpet men stadig skøøn lyd. Se billede hvor lang de blev.

Grundigt Højglanspoleret / Pudset
Ekstraudstyr
VINTER 2009 Midnight black ( mit navn ) Pulverlak med effekt ( ligner en stjernehimmel ) til mange blik dele,2 nye kronrør lejer til styret,org. havde en plastic krave??? De nye er helt i stål.Det virker!! Nyt highway Hawk styr i sort der er chrom nok på maskinen! og håndtag nye håndsyet lædersæder,samt en ny elektronisk omdrejningstæller.2 Nye kistestil diode baglygter i chrom med nrpladeholder samt xtra forstærkning af plade i poleret 1 mm stalplade. Sissybar i chrom og messing højglanspoleret. Sidste år kom der 4 chrom okseøje blinklys på for org,var for grimme!.Renoverede læder tasker med nitter og stålinlæg ,poleret sissybar normalt til en 1400 model nu med nysyet læderpude
Bemærkninger
Fandt den ved TG Motor hvor den trængte til en særdeles kærlig hånd,samt afgifter, modellen er fra Belgien

Hvad Pressen skrev:
Èn eller anden hos Suzuki fattede, hvad chopper-ideen går ud på: At inddampe en stor, brutal motorcykel til der kun er enkel, elementær to-hjuler tilbage - blottet for alt overflødigt. En Suzuki VS 750 Gl Intruder. Den kommer uiniviteret, men motorcyklisterne vil byde den velkommen. De vil elske den dybe brummen fra Vmotoren,
læne sig tilbage og skue ud over det flade drag-styr. Motoren yder 55 hk og rummer af Suzuki`s moderne teknik inklusive kardantræk. Og så må choppefans for øvrigt håbe på, at den kommer til landet i 1986. .
KILDE: MC-REVYEN 1986
Kommentér på:
Suzuki VS 750 GLP Intruder
Annonce