{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 1100 N 1992

17.695 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GSX-R 1100 N

Årgang:
1992
Motor:
1127 ccm luft/oliekølet fire cylindret række 16V motor med to overligende knastaksler.
Hestekræfter
129,7 på baghjulet. Den har standard 145 på motoren.
113,8 NM
Fælge
Standard 3.50" x 17" alu
Standard 5.50" x 17" alu
Dæk
120/70ZR17 Bridgestone Battlax BT 016
180/55ZR17 Bridgestone Battlax BT 021
Topfart
285-290 på speedometeret, så det passer måske også med de 275 den er opgivet til. 0-100km/t på 2,7 sek.
Tuning
-Dyno Jet-kit.
-KN filter.
-Komplet Akrapovic 4-1-1 Supersport udstødning.
-Powerwrappet helt ud til lydpotte.
Styling
-Sort kåbeglas.
-Far dobblet aluminiums blink.
-Nummerpladelys afmonteret og fire hvide dioder er sat op under kåben som nummerpladelys.
-Egosæde/anderøv.
-Rustfrie bolte hist og pist.
-Højglanspoleret plader ved fodvillere og styret.
-Lakeret fælgene sølv.
-Blå diode i positions lys.
-Komplet stålarmeret bremseslanger og koblingsslange.
-Afmonteret inderskærm og lavet nummerpladeholder om.
-Gemt støddæmper beholder.
-Hjemmelavet blinklys holder bag.
-Powerwrap.
-Lakeret hugger i blank sort med svag sølv "glitter" i.
-Lille refleks bagpå.
-Malet bøjlen sølv.
Ekstraudstyr
-Scottoiler kædesmører.
-Vibra-lys.
-Cigaret stik.
-Olie temperaturmåler.
-En hjemmelavet bagagebærer til at skrue på, når man skal til træf og lignende.

Hjelm:Matsort Schubert S1med indervisir, så nu er det slut med ørepropper! Det er bare en kanon hjelm, kan kun anbefales!
Tidligere hjelm: Nolan N81 med indervissir, det virker bare, den dugger aldrig, men larmer af helved til! = Ørepropper (Cyklen larmer jo også en del : )

Jakke: En Rev´it læderjakke som er meget god!

Bukser: Modeka læderbukser, ikke de bedste, men de var heller ikke så dyre, men de eneste jeg kunne få lårene ned i uden at de var i elefant størelse i maven...

Rygskjold: Jopa med nyrebælte.

Støvler: Daytona, udmærkede støvler.

Handsker: Nogle billige tynde nogle med jernnitter i håndfladen, fra Biker outfit i Oversee.
Bemærkninger
Dejlig cykel, som kører kanon godt!
Den har moment som et lokomotiv, man behøver næsten aldrig at geare ned, den trækker bare...

26.12-06 Er igang med at renovere karburatorene, da den har kørt med et Factory jet-kit, som har gjort strålerørene ovale. Der kommer et Dyno jet-kit i og fire ny strålerør. Så skulle den gerne kunne køre en 13-14 km/l istedet for de 10 km/l den kan nu!

14.07-10
Så bliver karburatorene renoveret igen. Denne gange med nye gaspjældsførringer, gaspjæld og strålerør. Førringerne var så slidte, at nålene blev presset ind i rørene og sled dem op, men nu kan den igen, Nu virker det bare!
Til orientering, så kan gasspjældsførringerne kun købes ved Mikuni, dem sælger Suzuki ikke, de sælger dig kun nye karburatorer :-)

Lidt om mig selv:
Jeg hedder Lars er 34 og bor i Agerskov i Sønderjylland. Og dette er min første MC, som jeg har haft siden foråret 2003, og jeg har ikke planer om at skifte den ud foreløbigt.
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 1100 N
Annonce