Kawasaki GPX750R US 1989
2.283 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Kommentarer
Kawasaki GPX750R US
Årgang:
1989
Motor:
4 række, 16 ventiler, dobbelt overligende knastaksler.
Motor skiftet ud for 3 år siden, grundet 2 totalhaveri, smed 2 udstødningsventiler ved 250 Km/t. (selvfølgelig på bane!)
Motor skiftet ud for 3 år siden, grundet 2 totalhaveri, smed 2 udstødningsventiler ved 250 Km/t. (selvfølgelig på bane!)
Hestekræfter
106 HK
Fælge
Originale
Dæk
Fordæk: Metzler ME33 Laser MBS 120/80VB16
Bagdæk Metzler Steel Radial MEZ4 160/60 ZR18
Bagdæk Metzler Steel Radial MEZ4 160/60 ZR18
Topfart
250 Km/t.
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Den har gjort det rigtig godt. Holder desværre midlertidig stille grundet el-problem. Sikringsboksen er tæret op.
Så er den solgt :o/
Så er den solgt :o/
Kawasaki GPX750R US
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
Hej Robert,
Takker, det er også min plan, men har ikke rigtig haft tid til at gøre noget ved det. Ligger du inde med adresser på steder, hvor man kan købe sådan et print?
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 14 MC-er: 2 Svar: 16
Køb dog et stykke universal print og lav et nyt print selv
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 342
Nyder også min ud over det sædvanlige, den er mega driftsikker
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 1.585
har haft en magen til, dejlig cykel, høj herfra
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
Det gør da helt ondt, at den står stille og bliver mere og mere støvet, suk! Må hellere tage mig sammen i sommerferien, og se om jeg kan få den renoveret.
Se de støvede dele! Sådan står den desværre nu, suk! Den har kørt 180.000 km. før motoren eksploderede, smed to udstødningsventimer ved 250 Km/t. Ny motor kørt ca. 60.000 km. ved det ikke nøjagtig, da den kommer fra en skadet tysk maskine. Den skal ud og køre igen, men mangler sikringsboks + tid til at skrue i den. Jeg har selv udført service på den hele vejen, og kan servicere den i søvne :o) Det kan jeg desværre ikke med R1'eren, øv!!!! Mit forhold til Kwak'en er dog meget større end til R1'eren. R1'eren er en fin maskine,vild, kraftig, men GPX'eren kan stadig følge med, når den rigtige pilot sidder på den, he he... har kørt mod en duc. 748, mine bremser var rødglødende, hans lune, men den kunne følge med til trods for at affjedringen gik i bund konstant.
R1'eren kan klare det meste, største prb. er at man ikke bare kan give gas, koble de tre grå fra, så smider man baghjulet på stedet. På GPX'eren kan man køre pr. instinnkt, tag ikke fejl! Den smider sig eller går på baghjul, hvis man ikke tænker sig om.
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 338
fin kawa. Høj herfra
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
Havde næsten glemt de så sådan ud engang. Pas godt på den. Høj fra mig
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 154
En rigtig fin gammel dame du har dig der - en rigtig flot og velholdt ninja.
Høj herfra.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
har du dog kunne tage det billede på den tyske motorvej med over 200 km/t? Flot cykel!
jun 2006
Følger: 38 Følgere: 36 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 172
Flot Kawa du få lige en høj
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 101
...den ser sq flot ud...:-)
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 10 Emner: 78 Svar: 229
fin cykel