Suzuki GSXR 750 R 1989
3.177 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSXR 750 R
Årgang:
1989
Motor:
Formentlig original, men jeg tror, der er pillet i'en
Hestekræfter
Rigeligt (for en gang skyld!)
Fælge
Originale 17"
Dæk
Sorte
Topfart
??? Vi får se
Tuning
Lidt Yoshimura 4-1, KN-filter, og så ser det ud til, at der er en Yoshimura kædestrammer på. Motorens omdrejningsvillighed taget i betragtning er der nu nok noget mere!
Styling
Bad taste og hvad der lige var ved hånden
Ekstraudstyr
Specielt prepareret svinger, 6-stemplede tokico
Bemærkninger
Bare vent Frede, du vil lære frygten uden kåbe!
Suzuki GSXR 750 R
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 48 MC-er: 12 Svar: 194
hvad er prisen på den ? ved du om den har samme topkåbe som en standard gsx-r 750 89
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Hej Kenneth. Jo, cyklen er til salg, du er velkommen at ringe til mig på 20728673. Mvh niels
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1
Niels
Vil du sælge cyklen
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 347
Super! Du kan da få mine std. dele
Haha, har da vist været træt da jeg tastede ind at min olie koger har vandkøling.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Fair deal! Et ringe bytte for at kunne sove om natten. Men hvad skal der så på i stedet? Din -89 motor f.eks? som jeg med forundring kan læse, at den er med både vand- og oliekøling! Er det rigtigt, så tror jeg minsandten, at den er væsentlig mere sjælden en min RR! Det er først op i en -92, at der kommer vand på gixerne. Det kunne jo også være stellet fra din 250gixer? Godt gået i øvrigt.
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 347
Du kan jo bare give alle Limited og yoshimura delene til mig, så slipper du for at få dårlig samvittighed.
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Jeg er i og for sig enig med Peter HK, men pointen ved fighteren er, at så skal jeg ikke ofre på at finde stumperne, der mangler (mange dyre dele), for at komme tilbage til std, og samtidig ændrer den sig ikke nævneværdigt fra hvad den var, da jeg fik den. Dog har jeg fortrudt inderligt, at jeg skar ud i originalsædet, som nok alligevel må vige pladsen for et R1 fiber-sæde. Men den er åhhhh så sprød i motoren!
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 347
Jeg sys simpelthen det er så skammeligt at bygge en RR model om til figther.
De er jo penge værd...
nov 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 73
Dejligt at se en rigtig Suzuki Gsxxxr. En høj Sydfra.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 155
velkommen til med en fed maskine har en magen til en høj til den
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Suzuki og K Swantz, samt alle andre, der havde satset på den første GXSR i 85 (ikke RR, den kom først året efter), kørte fra alt og alle. OK, FZ-eren i absolut factory-udgave kunne hænge på. I 1988 laver de så J-udgaven, som er kortslaget og OK som standard, men håbløs i tunet udgave. Så da de i 89 laver den nye RR, er det tilbage til de lange slag, hvorefter den var god igen. I mellemtide kom der dog en sprød RC30'er som var alt overlegent, så RR-eren blev ikke den succes S havde håbet på. Dog vandt Rene Rasmussen mangt et DK og nordisk mesterskab på en super velpreppet RR'er.
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Syntes det er fint det du gør med den. Tror nu også det ville blive alt for dyrt og forsøge sig på at lave den i org. stand igen... Hvis det da kan lade sig gøre. Nu ved jeg jo ikke hvor slem den har set ud
Var det ikke '89'eren hvor de gik tilbage til den lange slaglængde igen? De lavede jo lige et enkelt år eller to en motor med kort slaglængde, men det fortrød de vidst, så vidt jeg husker.
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 20
Den er grim.... Ville være meget mere fed original og med en lækker fuldkåbe! Hvorfor er konen ikke med på billederne, ligesom med din Dominator? Så ville billederne være lidt kønnere at kigge på..... Dét gas! er bare misundelig....på konen;-) P.s. er på værkstedet.....
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 3
Jeg er i og for sig enig i synden i sådan at skambeskære en fin gammel dame, men min undskyldning er, at den var bombet, da jeg fik tag i den, (og det er den i og for sig endnu!). Men når man nu er ved at runde de 46-47, så sætter man altså pris på lidt komfort, og hvis den helst skal på hjul i længere stræk, så dur den flade kørestil ikke til meget. Så up yours med de fine fornemmelser, det er et frit land (endnu), så jeg fortsætter ufortrødent mit grumme slagteri! Vær dog ikke forbavset, hvis der smutter sådan en maltrakteret gixxerR krydret med lidt dårlig smag udenom på en trackday eller 2. Den er sprød nok indeni!
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Med den "nye" Suzuki
Men det er da næsten synd og ændre for meget på dens udseende, da det er en SP version, som ikke er lavet i særlig store mængder. Mener det er 500 eksemplarer eller noget RR'eren blev lavet i.
Men fed kværn uanset hvad Suzuki GSX-R er en legendarisk cykel.
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 98
lækker cykel, men det er jo en ældre herre
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 52
Spændende projekt du er i gang med der