{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSXR 750 R 1989

3.177 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Niels Henrik N
Mand | 63 år | Oprettet: 10. nov 2007


Suzuki GSXR 750 R

Årgang:
1989
Motor:
Formentlig original, men jeg tror, der er pillet i'en
Hestekræfter
Rigeligt (for en gang skyld!)
Fælge
Originale 17"
Dæk
Sorte
Topfart
??? Vi får se
Tuning
Lidt Yoshimura 4-1, KN-filter, og så ser det ud til, at der er en Yoshimura kædestrammer på. Motorens omdrejningsvillighed taget i betragtning er der nu nok noget mere!
Styling
Bad taste og hvad der lige var ved hånden
Ekstraudstyr
Specielt prepareret svinger, 6-stemplede tokico
Bemærkninger
Bare vent Frede, du vil lære frygten uden kåbe!
Kommentér på:
Suzuki GSXR 750 R
  •   5. jan 2011 pris
    hvad er prisen på den ? ved du om den har samme topkåbe som en standard gsx-r 750 89


  •   2. jan 2011 Dobbelt R med et twist af hooliggan.
    Hej Kenneth. Jo, cyklen er til salg, du er velkommen at ringe til mig på 20728673. Mvh niels


  •   1. jan 2011 Hej
    Niels
    Vil du sælge cyklen


  •   30. apr 2008 ...
    Super! Du kan da få mine std. dele smiley

    Haha, har da vist været træt da jeg tastede ind at min olie koger har vandkøling.


  •   30. apr 2008 Sort samvittighed
    Fair deal! Et ringe bytte for at kunne sove om natten. Men hvad skal der så på i stedet? Din -89 motor f.eks? som jeg med forundring kan læse, at den er med både vand- og oliekøling! Er det rigtigt, så tror jeg minsandten, at den er væsentlig mere sjælden en min RR! Det er først op i en -92, at der kommer vand på gixerne. Det kunne jo også være stellet fra din 250gixer? Godt gået i øvrigt.


  •   29. apr 2008 ...
    Du kan jo bare give alle Limited og yoshimura delene til mig, så slipper du for at få dårlig samvittighed.


  •   25. apr 2008 Beklager blasfemien
    Jeg er i og for sig enig med Peter HK, men pointen ved fighteren er, at så skal jeg ikke ofre på at finde stumperne, der mangler (mange dyre dele), for at komme tilbage til std, og samtidig ændrer den sig ikke nævneværdigt fra hvad den var, da jeg fik den. Dog har jeg fortrudt inderligt, at jeg skar ud i originalsædet, som nok alligevel må vige pladsen for et R1 fiber-sæde. Men den er åhhhh så sprød i motoren!


  •   24. apr 2008 ...
    Jeg sys simpelthen det er så skammeligt at bygge en RR model om til figther.

    De er jo penge værd...


  •   10. mar 2008 Smukt
    Dejligt at se en rigtig Suzuki Gsxxxr. En høj Sydfra.


  •   4. dec 2007 hej
    velkommen til med en fed maskine har en magen til en høj til den


  •   4. dec 2007 Føj for Frede og hans jammer
    Suzuki og K Swantz, samt alle andre, der havde satset på den første GXSR i 85 (ikke RR, den kom først året efter), kørte fra alt og alle. OK, FZ-eren i absolut factory-udgave kunne hænge på. I 1988 laver de så J-udgaven, som er kortslaget og OK som standard, men håbløs i tunet udgave. Så da de i 89 laver den nye RR, er det tilbage til de lange slag, hvorefter den var god igen. I mellemtide kom der dog en sprød RC30'er som var alt overlegent, så RR-eren blev ikke den succes S havde håbet på. Dog vandt Rene Rasmussen mangt et DK og nordisk mesterskab på en super velpreppet RR'er.


  •   4. dec 2007 ..
    Syntes det er fint det du gør med den. Tror nu også det ville blive alt for dyrt og forsøge sig på at lave den i org. stand igen... Hvis det da kan lade sig gøre. Nu ved jeg jo ikke hvor slem den har set ud smiley

    Var det ikke '89'eren hvor de gik tilbage til den lange slaglængde igen? De lavede jo lige et enkelt år eller to en motor med kort slaglængde, men det fortrød de vidst, så vidt jeg husker.


  •   4. dec 2007 FØJ
    Den er grim.... Ville være meget mere fed original og med en lækker fuldkåbe! Hvorfor er konen ikke med på billederne, ligesom med din Dominator? Så ville billederne være lidt kønnere at kigge på..... Dét gas! er bare misundelig....på konen;-) P.s. er på værkstedet.....


  •   4. dec 2007 Tom i øverste etage, Anders formentlig i nederste
    Jeg er i og for sig enig i synden i sådan at skambeskære en fin gammel dame, men min undskyldning er, at den var bombet, da jeg fik tag i den, (og det er den i og for sig endnu!). Men når man nu er ved at runde de 46-47, så sætter man altså pris på lidt komfort, og hvis den helst skal på hjul i længere stræk, så dur den flade kørestil ikke til meget. Så up yours med de fine fornemmelser, det er et frit land (endnu), så jeg fortsætter ufortrødent mit grumme slagteri! Vær dog ikke forbavset, hvis der smutter sådan en maltrakteret gixxerR krydret med lidt dårlig smag udenom på en trackday eller 2. Den er sprød nok indeni!


  •   4. dec 2007 velkommen
    Med den "nye" Suzuki

    Men det er da næsten synd og ændre for meget på dens udseende, da det er en SP version, som ikke er lavet i særlig store mængder. Mener det er 500 eksemplarer eller noget RR'eren blev lavet i.

    Men fed kværn uanset hvad smiley Suzuki GSX-R er en legendarisk cykel.



  •   4. dec 2007 velkommen
    lækker cykel, men det er jo en ældre herre smiley


  •   4. dec 2007 Velkommen
    Spændende projekt du er i gang med der smiley


Annonce