Harley Davidson Sportster 883 SOLGT [Tidl. motorcykel] 1993

3.047 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Harley Davidson Sportster 883 SOLGT

Årgang:
1993
Motor:
Harley v2 på 883 ccm
Hestekræfter
Efter bogen skulle den have omkring 50 hypper
Fælge
Egerhjul for og bag med remtræk
Dæk
Ja to stk nye dæk ved ikke lige hvad størelse skriver det lige når jeg kommer hjem
Topfart
Ved det ikke har ikke kørt på den
Tuning
Skal når sparepengene er der laves om til 1200 cc
Har i dag 6/2 købt screaming eagle potter til den og bestilt kn filter
Styling
Sissybar og fremflyttersæt
Ekstraudstyr
Selca alarm
Bemærkninger
Har lige fået den hjem Så nu er det bare at vente på foråret . Cyklen har kun kørt 16000 km. Dette er min drømmecykel som jeg endelig har fået :)
Kommentér på:
Harley Davidson Sportster 883 SOLGT
  •   10. feb 2008 Den er
    sgu da vildt flot. HØJ herfra


  •   3. feb 2008 Flotter HD
    Den bliver helt sikkert rigtig ond inden du er færdig.....høj herfra...


  •   28. jan 2008 Desværre
    Syntes den ligner for meget en Virago, så det bliver kun til middel her fra...


  •   19. jan 2008 ;O)
    Flot HD


  •   27. nov 2007 Jo Jo.......
    Højkomp. stempler er fint nok bare ikke højere for højt. SE laves selv et kit til den. Man kan bare købe de dele og så få broret stemplerne op - da det er bedre da de har varmesat sig.

    Det du tænker på Hardcore Biker er racer stempler. Det er dumt. Bare man ikke kommer over 10-1.
    Og skal man porte toppende skal man også have en større karburater. "Bare" en CV 44 mm.

    Tager man det kit fra SE og laver den i stilmed det så får du en topydelse på omkring 75-80 HK og 100-105 Nm på baghjulet.
    Og så kan den køres til dagligt og på 95 benzin uden bøvl.
    Og til en "lille" mc som din er det mange kræfter. :O)


  •   25. nov 2007 Høj comp.
    er ikke så godt sammen med vores dårlige benzin herhjemme, så kræver det et af de nye selvtænkende tændingssystemer, og så begynder kuglerne at rulle !
    Ang. knast, er den originale ok, men selvfølgeligt alt efter temprament, kan man skifte knasten, der er bare en gylden regel, og det er at finde den knast der passer dit temprament og vælg så den der er et nummer mildere, behold den originale kaburator, det vil du være bedst tjent med i længden, men husk ... to tænder gearet op i front, så får du udveksling som på 1200ccm, og meget roligere kørsel, og gearskifte, du får en meget mere harmonisk MC ud af det.
    ps. ... har også kun hørt godt om Peters værksted !


  •   25. nov 2007 Velkommen til.
    Hvis man er ved at få den skildt ad er en del af timelønnen betale i forvejen. Så kan du lige så godt skifte knaster og porte toppende. Det koster omkring 3000 for toppende.
    Ved ikke hvad det koster til en sporster.
    Og så smedet stempler med lidt højre højere komp. Så bliver den vild.
    Uden at bliver til en mc som ikke kan køre til dagligt. Bare man vælger de rigtige knaster.
    Men det ved en motortuner hvad du skal have......
    Så får man også 2 års garanti. Jeg ville bruge Peters værksted i randes. Han er god, fair, og billig. Og han er oså god til at forklare og finde ud af dine behov. :o)


  •   24. nov 2007 "Rå Harley"
    Flot, fed og stilet smiley


  •   24. nov 2007 Velkommen !
    Fed Harley
    Et godt råd, nøjs med at bore den op til 1200ccm og gear den 2 tænder foran, så får du en kraftig og harmonisk MC.
    Jeg skulle jo prøve med et S & S kit, men syntes det er for mange penge at smide efter den i forhold til det du får ud af det.


  •   24. nov 2007 fin maskine!
    Tillyke med din bike... Ja nu kan du kun gå og vente til vejret bliver godt, så du kan komme ud og køre!!!!


  •   24. nov 2007 velkommen
    Flot HD


Annonce