Harley Davidson Sportster 883 SOLGT [Tidl. motorcykel] 1993
3.047 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Kommentarer
Harley Davidson Sportster 883 SOLGT
Årgang:
1993
Motor:
Harley v2 på 883 ccm
Hestekræfter
Efter bogen skulle den have omkring 50 hypper
Fælge
Egerhjul for og bag med remtræk
Dæk
Ja to stk nye dæk ved ikke lige hvad størelse skriver det lige når jeg kommer hjem
Topfart
Ved det ikke har ikke kørt på den
Tuning
Skal når sparepengene er der laves om til 1200 cc
Har i dag 6/2 købt screaming eagle potter til den og bestilt kn filter
Har i dag 6/2 købt screaming eagle potter til den og bestilt kn filter
Styling
Sissybar og fremflyttersæt
Ekstraudstyr
Selca alarm
Bemærkninger
Har lige fået den hjem Så nu er det bare at vente på foråret . Cyklen har kun kørt 16000 km. Dette er min drømmecykel som jeg endelig har fået :)
Harley Davidson Sportster 883 SOLGT
mar 2007
Følger: 71 Følgere: 59 MC-er: 13 Emner: 202 Svar: 806
sgu da vildt flot. HØJ herfra
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 53
Den bliver helt sikkert rigtig ond inden du er færdig.....høj herfra...
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 305
Syntes den ligner for meget en Virago, så det bliver kun til middel her fra...
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 1
Flot HD
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Højkomp. stempler er fint nok bare ikke højere for højt. SE laves selv et kit til den. Man kan bare købe de dele og så få broret stemplerne op - da det er bedre da de har varmesat sig.
Det du tænker på Hardcore Biker er racer stempler. Det er dumt. Bare man ikke kommer over 10-1.
Og skal man porte toppende skal man også have en større karburater. "Bare" en CV 44 mm.
Tager man det kit fra SE og laver den i stilmed det så får du en topydelse på omkring 75-80 HK og 100-105 Nm på baghjulet.
Og så kan den køres til dagligt og på 95 benzin uden bøvl.
Og til en "lille" mc som din er det mange kræfter. :O)
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 126
er ikke så godt sammen med vores dårlige benzin herhjemme, så kræver det et af de nye selvtænkende tændingssystemer, og så begynder kuglerne at rulle !
Ang. knast, er den originale ok, men selvfølgeligt alt efter temprament, kan man skifte knasten, der er bare en gylden regel, og det er at finde den knast der passer dit temprament og vælg så den der er et nummer mildere, behold den originale kaburator, det vil du være bedst tjent med i længden, men husk ... to tænder gearet op i front, så får du udveksling som på 1200ccm, og meget roligere kørsel, og gearskifte, du får en meget mere harmonisk MC ud af det.
ps. ... har også kun hørt godt om Peters værksted !
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Hvis man er ved at få den skildt ad er en del af timelønnen betale i forvejen. Så kan du lige så godt skifte knaster og porte toppende. Det koster omkring 3000 for toppende.
Ved ikke hvad det koster til en sporster.
Og så smedet stempler med lidt højre højere komp. Så bliver den vild.
Uden at bliver til en mc som ikke kan køre til dagligt. Bare man vælger de rigtige knaster.
Men det ved en motortuner hvad du skal have......
Så får man også 2 års garanti. Jeg ville bruge Peters værksted i randes. Han er god, fair, og billig. Og han er oså god til at forklare og finde ud af dine behov. :o)
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.575
Flot, fed og stilet
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 126
Fed Harley
Et godt råd, nøjs med at bore den op til 1200ccm og gear den 2 tænder foran, så får du en kraftig og harmonisk MC.
Jeg skulle jo prøve med et S & S kit, men syntes det er for mange penge at smide efter den i forhold til det du får ud af det.
sep 2006
Følger: 44 Følgere: 44 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 162
Tillyke med din bike... Ja nu kan du kun gå og vente til vejret bliver godt, så du kan komme ud og køre!!!!
jun 2006
Følger: 38 Følgere: 36 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 172
Flot HD