{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki ZX9R B4 1997

2.300 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

palle  r
Mand | 51 år | Oprettet: 6. feb 2004


Kawasaki ZX9R B4

Årgang:
1997
Motor:
899 ccm
Vandkølet 4-cyl, 4 takts række motor
16 ventiler
Hestekræfter
139 HK ved 10500 o/m
96 Nm ved 9000 o/m
Rullet til 138 HK på baghjulet hos Skjern MC :-)
Fælge
For: 3.5"
Bag 5.5"
Dæk
For: Michelin Pilot Road 2 120/70/17
Bag: Michelin Pilot Road 2 180/55/17
Topfart
Ikke testet, da den kan mere end jeg vil ;-)
Tuning
Komplet Akraprovic udstødning, titanium oval.
Ellers standard.
overvejede at smide jet-kit på dyret men det blev droppet da det er rigeligt til mig i forvejen.
Styling
3 gange klar lak på alle kåbedele + tank, som alle er nye efter den blev bakket over af en buggy-trailer foråret 2007!!!

Inddækning mellem sidekåber og tank malet kawa-grønne da jeg ikke brød mig om den kedelige mørkegrønne de var fra original

Hugger monteret og selvfølgelig i den fine grønne farve ;-)

MRA Double Bubble kåbeglas

Motografix tankpad

Blinklys: glasset i de originale blink skiftet til klar glas.

Baglyset er udskiftet til LED-lygte med klar glas.
Ekstraudstyr
Hjelm IXS Dragon i grøn/silver... fed hjelm der ikke vejer mere end to mandariner tilsammen ;-)
Desuden passede den bare farvemæssig perfekt til mc'en

Lucas stålarmerede bremseslanger for og bag
Bemærkninger
Må sige at den kører som en drøm efter at der nu er monteret akrapovick-udstødning og dysset korrekt ind. Viste sig at den kørte med for store dysser, som resulterede i at den hakkede lidt i det under 4000 omd/min. Kører nu igen med original størrelse dyser.

Har nu også fået stillet affjedringen så den passer til min kørestil/vægt. Da det før var en lille-lille-bitte italiener der havde dyret var det lidt meget for blødt sat op til mine 95 kilo. Som at få en ny maskine efter at det blev indstillet korrekt ;-)

Har nu kørt 19000 km på michelin´erne og der er stadig en del mønster tilbage men der er nu så meget hæl/tå at de skal skiftes under vinterpausen.
Kommentér på:
Kawasaki ZX9R B4
Annonce