Kawasaki ZX9R B4 1997
2.372 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Kommentarer
Kawasaki ZX9R B4
Årgang:
1997
Motor:
899 ccm
Vandkølet 4-cyl, 4 takts række motor
16 ventiler
Vandkølet 4-cyl, 4 takts række motor
16 ventiler
Hestekræfter
139 HK ved 10500 o/m
96 Nm ved 9000 o/m
Rullet til 138 HK på baghjulet hos Skjern MC :-)
96 Nm ved 9000 o/m
Rullet til 138 HK på baghjulet hos Skjern MC :-)
Fælge
For: 3.5"
Bag 5.5"
Bag 5.5"
Dæk
For: Michelin Pilot Road 2 120/70/17
Bag: Michelin Pilot Road 2 180/55/17
Bag: Michelin Pilot Road 2 180/55/17
Topfart
Ikke testet, da den kan mere end jeg vil ;-)
Tuning
Komplet Akraprovic udstødning, titanium oval.
Ellers standard.
overvejede at smide jet-kit på dyret men det blev droppet da det er rigeligt til mig i forvejen.
Ellers standard.
overvejede at smide jet-kit på dyret men det blev droppet da det er rigeligt til mig i forvejen.
Styling
3 gange klar lak på alle kåbedele + tank, som alle er nye efter den blev bakket over af en buggy-trailer foråret 2007!!!
Inddækning mellem sidekåber og tank malet kawa-grønne da jeg ikke brød mig om den kedelige mørkegrønne de var fra original
Hugger monteret og selvfølgelig i den fine grønne farve ;-)
MRA Double Bubble kåbeglas
Motografix tankpad
Blinklys: glasset i de originale blink skiftet til klar glas.
Baglyset er udskiftet til LED-lygte med klar glas.
Inddækning mellem sidekåber og tank malet kawa-grønne da jeg ikke brød mig om den kedelige mørkegrønne de var fra original
Hugger monteret og selvfølgelig i den fine grønne farve ;-)
MRA Double Bubble kåbeglas
Motografix tankpad
Blinklys: glasset i de originale blink skiftet til klar glas.
Baglyset er udskiftet til LED-lygte med klar glas.
Ekstraudstyr
Hjelm IXS Dragon i grøn/silver... fed hjelm der ikke vejer mere end to mandariner tilsammen ;-)
Desuden passede den bare farvemæssig perfekt til mc'en
Lucas stålarmerede bremseslanger for og bag
Desuden passede den bare farvemæssig perfekt til mc'en
Lucas stålarmerede bremseslanger for og bag
Bemærkninger
Må sige at den kører som en drøm efter at der nu er monteret akrapovick-udstødning og dysset korrekt ind. Viste sig at den kørte med for store dysser, som resulterede i at den hakkede lidt i det under 4000 omd/min. Kører nu igen med original størrelse dyser.
Har nu også fået stillet affjedringen så den passer til min kørestil/vægt. Da det før var en lille-lille-bitte italiener der havde dyret var det lidt meget for blødt sat op til mine 95 kilo. Som at få en ny maskine efter at det blev indstillet korrekt ;-)
Har nu kørt 19000 km på michelin´erne og der er stadig en del mønster tilbage men der er nu så meget hæl/tå at de skal skiftes under vinterpausen.
Har nu også fået stillet affjedringen så den passer til min kørestil/vægt. Da det før var en lille-lille-bitte italiener der havde dyret var det lidt meget for blødt sat op til mine 95 kilo. Som at få en ny maskine efter at det blev indstillet korrekt ;-)
Har nu kørt 19000 km på michelin´erne og der er stadig en del mønster tilbage men der er nu så meget hæl/tå at de skal skiftes under vinterpausen.
Kawasaki ZX9R B4
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 1
En høj retur. Hvor har du købt din hugger?
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 1
en høj retur til dig :0)
feb 2006
Følger: 81 Følgere: 81 MC-er: 1 Svar: 395
den er da blevet fin igen....mvh betski
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 14
Det er sgu en over sej kværn du har fået der ( da du langt om længe fik den ud og trille)
Ekstra høj her fra
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 42
lækker cykel.... huggeren skulle have været blå
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.953
Har selv haft sådan en ... jetkit er spild af penge andet filter og Akra er fint fint in havde 131 hk på hjulet