Haojin HJ125 [Tidl. motorcykel] 2007
22.158 visninger
|
Oprettet:
Haojin HJ125
Årgang:
2007
Motor:
124 ccm
1 cylinder, 4-takt, 2 ventiler, stødstænger
boring: 56,5 mm
slaglængde: 49,5 mm
Karburator: 22 mm Kina-karburator
Gear: 4 styk (i omvendt rækkefølge)
Tankkapacitet: 8,5 liter - heraf 1,5 l i reserve
1 cylinder, 4-takt, 2 ventiler, stødstænger
boring: 56,5 mm
slaglængde: 49,5 mm
Karburator: 22 mm Kina-karburator
Gear: 4 styk (i omvendt rækkefølge)
Tankkapacitet: 8,5 liter - heraf 1,5 l i reserve
Hestekræfter
10,6 hk @ 8.500 rpm
9,2 Nm @ 7.500 rpm
9,2 Nm @ 7.500 rpm
Fælge
1,40"-18" for og bag
Forkromede egerfælge
Tromlebremser for og bag
Forkromede egerfælge
Tromlebremser for og bag
Dæk
2,50"-18" for
2,75"-18" bag
2,75"-18" bag
Topfart
115 på speedometeret, svarer vel til 95-100 km/t in real life.
Tuning
Niks. Den er hurtig nok som den er ... :-)
Styling
1970'er japser retro!
Ekstraudstyr
H4-parabol i forlygten.
Stænk-lap ved forhjulet.
Cykel computer (for at have et ur).
Olietermometer (i stedet for oliepinden).
Stænk-lap ved forhjulet.
Cykel computer (for at have et ur).
Olietermometer (i stedet for oliepinden).
Bemærkninger
Der er tale om en ret nøjagtig kopi af Honda CG125, der kom på markedet i 1976 - og som også var på det danske marked sidst i 80'erne. Kineserne har dog forbedret den med 12V-elsystem og selvstarter - og firkantet forlygte !
Honda producerede CG125 i mere end 30 år (dog i en face-liftet udgave fra 2001). I Fjernøsten findes et utal af MC-fabrikker, der producerer kopier af CG125. Haojin er bare én af dem...
Der er kun 4 gear og de ligger i omvendt rækkefølge - altså tryk pedalen ned, når du vil et gear op. Selv om motoren kun er på 125cc, trækker den fint nedefra. Og med en tørvægt på kun 93 kg (hvem sa'e forvokset Puch Monza Grand Prix) følger man fint med i bytrafikken - selv i den lave del af RPM-skalaen.
Den er ganske charmerende at tøffe rundt på - og praktisk med den lukkede kædekasse og standard monterede bagagebærer. Og kørestillingen er behagelig afslappet. Og den er dejlig enkel at lave service på selv ...
Den var den bedst sælgende 125cc motorcykel i Danmark i 2006 - helt sikkert på grund af prisen: kun 5.990 kr...
~~ BLOG ~~
---- 19. januar 2008 ----
Haojin'en har nu rundet 10.000 km - faktisk uden nogen problemer overhovedet. Andet end udskiftning af 1 stk bremsekabel, samt 1 stk bremsegreb, da den væltede i stormvejr i efteråret. Men mekanisk har den foreløbig været særdeles pålidelig. Og chromen er osse af overraskende god kvalitet - kun bagagebæreren viser tegn på lidt overfladerust hist og her. Vel egentlig OK, når man tænker på den usædvanlig våde sommer, vi havde i 2007 (Haojin'en er min avisbud-MC og kører ca. 30 km hver nat - året rundt. Osse om vinteren.)
---- 25. oktober 2008 ----
20.000 km. Still going strong ...
---- 18. januar 2009 ----
22.060 km. Forhjulslejer er skiftet, da der var slør i det ene leje. Ved samme lejlighed er kronrørslejerne skiftet med et sæt koniske rullelejer.
---- 7. oktober 2009 ----
28.500 km. Havde lidt problemer med baglyset på et tidspunkt - men pæren var ikke sprunget. Det viste sig, at ledningerne til baglygten sad lidt udsat: De var nemlig trukket UNDER bagskærmen, så stænk og saltsjap fra baghjulet havde frit spil (jeg kører også om vinteren). Fandt ud af, at de næsten var korroderet væk i samlingen under skærmen. Har nu trukket ledningerne oven på bagskærmen - så sidder de knapt så udsat ...
---- 5. januar 2010 ----
31.880 km. Batteriet taber strømmen meget hurtigt her i vinterkulden - ser ud til, at det synger på sidste vers. Er nu udskiftet med et Gel-batteri fra Thansen ...
---- 18. marts 2010 ----
33.180 km. Bagsvingeren knækket i den ene side - tilsyneladende en dårlig svejsning. En ny bagsvinger er monteret.
---- 31. oktober 2010 ----
40.000 km. Kører stadig fint og stabilt. Starter i første hug hver morgen i al slags vejr. Motoren er dog begyndt at bruge lidt olie - ca. 0.1 liter pr. 1000 km. Det er til at leve med.
---- 7. april 2011 ----
43.100 km. Der er sat et nyt forhjul på. En af returfjedrene ved bremsebakkerne knækkede og kilede sige fast mellem bremsebakke og -tromle. Efter den episode viste det sig, at bremsetromlen var blevet skæv.
---- 15. juli 2011 ----
45.230 km. Der er kommet et nyt baghjul på. Det gamle var blevet lidt ekset og egerne rustet fast i niplerne, så det kunne ikke rettes op. Desuden trængte et baghjulsleje til udskiftning. Herudover ny kæde + kædehjul, bremsebakker, dæk og slange samt ny udstødning. Pyh - en større omgang ... :-)
---- 4. december 2011 ----
48.900 km. Ny tændingslås er monteret, da den gamle gik i udu
---- 3. april 2012 ----
50.000 km.
---- 7. august 2012 ----
52.900 km. Nyt fordæk af mærket Vee Rubber VRM158. Det gamle havde siddet på siden 17.530 km.
---- 31. december 2012 ----
55.720 km. Ny kæde og kædehjul.
---- 15. juli 2013 ----
59.425 km. Chok-koblingen i bagnavet er kaput. Et andet baghjul (brugt) med intakt chok-kobling monteres.
---- 7. marts 2014 ----
63.660 km. Et nyt sæde er monteret. Det gamle var revnet i betrækket og selve bunden var gennemrusten. Så det var ikke nok bare at skifte betrækket. En helt ny fornemmelse med et nyt sæde.
---- 7. oktober 2014 ----
66.850 km. Ny gummi-belægning på kickstarter. Selvstarteren gik i udu for ca. 2 år siden - har ikke rigtig kunne hitte ud af præcis hvad det er. Men den starter fint på kickstarteren.
---- 19. januar 2015 ----
68.580 km. Ny udstødning monteret.
---- 17. juli 2015 ----
71.300 km. Var involveret i et trafikuheld på vej til arbejde, hvor jeg brækkede 1 arm og 1 ben. Under mit ophold på Herlev sygehus (4 dage), blev Haojin'en desværre stjålet (den var låst til en lygtepæl af Falck-folkene) og er nu afmeldt. Undrer mig over, at nogen gider stjæle den, idet den nok ikke var mere end 1.500 kr. værd før trafikuheldet. Men sådan endte det altså ...
Honda producerede CG125 i mere end 30 år (dog i en face-liftet udgave fra 2001). I Fjernøsten findes et utal af MC-fabrikker, der producerer kopier af CG125. Haojin er bare én af dem...
Der er kun 4 gear og de ligger i omvendt rækkefølge - altså tryk pedalen ned, når du vil et gear op. Selv om motoren kun er på 125cc, trækker den fint nedefra. Og med en tørvægt på kun 93 kg (hvem sa'e forvokset Puch Monza Grand Prix) følger man fint med i bytrafikken - selv i den lave del af RPM-skalaen.
Den er ganske charmerende at tøffe rundt på - og praktisk med den lukkede kædekasse og standard monterede bagagebærer. Og kørestillingen er behagelig afslappet. Og den er dejlig enkel at lave service på selv ...
Den var den bedst sælgende 125cc motorcykel i Danmark i 2006 - helt sikkert på grund af prisen: kun 5.990 kr...
~~ BLOG ~~
---- 19. januar 2008 ----
Haojin'en har nu rundet 10.000 km - faktisk uden nogen problemer overhovedet. Andet end udskiftning af 1 stk bremsekabel, samt 1 stk bremsegreb, da den væltede i stormvejr i efteråret. Men mekanisk har den foreløbig været særdeles pålidelig. Og chromen er osse af overraskende god kvalitet - kun bagagebæreren viser tegn på lidt overfladerust hist og her. Vel egentlig OK, når man tænker på den usædvanlig våde sommer, vi havde i 2007 (Haojin'en er min avisbud-MC og kører ca. 30 km hver nat - året rundt. Osse om vinteren.)
---- 25. oktober 2008 ----
20.000 km. Still going strong ...
---- 18. januar 2009 ----
22.060 km. Forhjulslejer er skiftet, da der var slør i det ene leje. Ved samme lejlighed er kronrørslejerne skiftet med et sæt koniske rullelejer.
---- 7. oktober 2009 ----
28.500 km. Havde lidt problemer med baglyset på et tidspunkt - men pæren var ikke sprunget. Det viste sig, at ledningerne til baglygten sad lidt udsat: De var nemlig trukket UNDER bagskærmen, så stænk og saltsjap fra baghjulet havde frit spil (jeg kører også om vinteren). Fandt ud af, at de næsten var korroderet væk i samlingen under skærmen. Har nu trukket ledningerne oven på bagskærmen - så sidder de knapt så udsat ...
---- 5. januar 2010 ----
31.880 km. Batteriet taber strømmen meget hurtigt her i vinterkulden - ser ud til, at det synger på sidste vers. Er nu udskiftet med et Gel-batteri fra Thansen ...
---- 18. marts 2010 ----
33.180 km. Bagsvingeren knækket i den ene side - tilsyneladende en dårlig svejsning. En ny bagsvinger er monteret.
---- 31. oktober 2010 ----
40.000 km. Kører stadig fint og stabilt. Starter i første hug hver morgen i al slags vejr. Motoren er dog begyndt at bruge lidt olie - ca. 0.1 liter pr. 1000 km. Det er til at leve med.
---- 7. april 2011 ----
43.100 km. Der er sat et nyt forhjul på. En af returfjedrene ved bremsebakkerne knækkede og kilede sige fast mellem bremsebakke og -tromle. Efter den episode viste det sig, at bremsetromlen var blevet skæv.
---- 15. juli 2011 ----
45.230 km. Der er kommet et nyt baghjul på. Det gamle var blevet lidt ekset og egerne rustet fast i niplerne, så det kunne ikke rettes op. Desuden trængte et baghjulsleje til udskiftning. Herudover ny kæde + kædehjul, bremsebakker, dæk og slange samt ny udstødning. Pyh - en større omgang ... :-)
---- 4. december 2011 ----
48.900 km. Ny tændingslås er monteret, da den gamle gik i udu
---- 3. april 2012 ----
50.000 km.
---- 7. august 2012 ----
52.900 km. Nyt fordæk af mærket Vee Rubber VRM158. Det gamle havde siddet på siden 17.530 km.
---- 31. december 2012 ----
55.720 km. Ny kæde og kædehjul.
---- 15. juli 2013 ----
59.425 km. Chok-koblingen i bagnavet er kaput. Et andet baghjul (brugt) med intakt chok-kobling monteres.
---- 7. marts 2014 ----
63.660 km. Et nyt sæde er monteret. Det gamle var revnet i betrækket og selve bunden var gennemrusten. Så det var ikke nok bare at skifte betrækket. En helt ny fornemmelse med et nyt sæde.
---- 7. oktober 2014 ----
66.850 km. Ny gummi-belægning på kickstarter. Selvstarteren gik i udu for ca. 2 år siden - har ikke rigtig kunne hitte ud af præcis hvad det er. Men den starter fint på kickstarteren.
---- 19. januar 2015 ----
68.580 km. Ny udstødning monteret.
---- 17. juli 2015 ----
71.300 km. Var involveret i et trafikuheld på vej til arbejde, hvor jeg brækkede 1 arm og 1 ben. Under mit ophold på Herlev sygehus (4 dage), blev Haojin'en desværre stjålet (den var låst til en lygtepæl af Falck-folkene) og er nu afmeldt. Undrer mig over, at nogen gider stjæle den, idet den nok ikke var mere end 1.500 kr. værd før trafikuheldet. Men sådan endte det altså ...
Haojin HJ125
jan 2018
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 41
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
KIM
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
Problemet er imidlertid, at man her i ejendommen, hvor jeg bor, har vedtaget, at hver beboer kun må have 1 knallert eller MC, hvis den skal stå i aflåst skur.
Så den skal altså stå under åben himmel - og det ville da være synd, når nu den er så velholdt. Plus at den lettere kan blive udsat for hærværk.
Klarer mig nu faktisk fint med Geely'en kun. Nu kan jeg nøjes med at koncentrere mig om bare en enkelt MC - det har jeg det fint med
sep 2012
Følger: 48 Følgere: 22 Annoncer: 14 Emner: 14 Svar: 48
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
Gætter på at den var 1.500-2.000 kr værd før trafikuheldet, så den var ikke mange 500-lapper værd efter (blinklys, forlygte, og styr skadet - men det kunne vel fixes). Brugte Haojin'en til og fra arbejde - har kun 2 x 8 km, så det er lige før motoren dårligt nåede at blive ordentlig driftsvarm. Efter 8 års helårskørsel var den pænt rustangrebet på stellet - midterstøttebenet var f.eks tæret fuldstændig igennem. Klarer mig nu med en el-cykel til arbejde - og det er helt fint. Det vigtigste er dog at jeg er sluppet fuldstændig uden mén - så er alt andet sekundært
Morten
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
Håber du er frisk igen , og uden men efter uheldet .
Godt du stadig har din fine Geely , selv om den nu er blevet alene
KIM .
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 71
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
apr 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
apr 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 160
Hvordan holder du dig varm om vinteren?
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
Hvad med et nutidigt billed ? . Kunne være sjovt at se hvordan de mange km har sat sit præg.
KIM
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 45 Svar: 1.126
dec 2012
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 71
Tak for fit tip.
Imponerende at følge din Haojin gennem alle årene, med alle de kilomenter den har tilbagelagt. Du må passe den godt. Har selv haft en hj 125. Det er en fin mc, især til byen
Mvh. Thomas
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 224 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 815
aug 2009
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 6
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 191
sep 2012
Følger: 32 Følgere: 35 MC-er: 6
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.565
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
KIM
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
okt 2006
Følger: 27 Følgere: 22 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 82
mar 2012
Følger: 1 Svar: 1
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 60
tak for stemme på min Hercules - jeg tror slet ikke der kører nogen af dem i DK,
og så lige en stemme på din fine Haojin - den ser flot ud.
mvh
Gut
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 27
Dejligt at se, at der stadig er gang i kinesermaskinerne, for en af de første importører af mc'er fra Kina var Ove som ejer/ejede Geely oppe Skørping, og der købte jeg den første Boss (en kopi af Yamaha's malesty scooter) han fik til landet - den var på 150 ccm og en rigtig behagelig måde, at fragte sig på på to hjul, jeg husker faktisk, at jeg en enkelt gang var inde og lukke bakken på den, og der vakte den stor opsigt.
Importøren og jeg eksperimerede en del med motoren, for at få den til at køre lidt stærkere, topfarten var 85 km/t p.g.a. Kina's specielle skattesystem hvor alt der kører mere bliver beskattet da det jo er luxus. Den var bla.a på rullefelt ved KN-filter uden held, der var bare ikke noget at gøre, den ville bare ikke køre stærkere.
Nå det var lidt nostalgi!
Du får en høj fra mig både for din fine mc, men også for at have tilbagelagt over 50.000 km på en 125ccm, godt gået.
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
den ser ud efter alle disse kilometer. !
mar 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 299
Jeg overvejer at købe en lille Haojing som din til at smutte rundt i byen på , men maskinen tror jeg holder fint men cromen holder den nogen lunde hvis man bruger den om vinteren ? jeg overvejer nemlig evt en Innova også ?? mvh johnny
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
ret flot i sølvgrå.Synes ellers altid de er blå eller røde.
Du skriver at den har en 22 mm fladspjælds karburator,er det originalt på dem ?.Har lige bestilt en 26 mm Mikuni ( efter Bullshit`s erfaringer med sådan en ). Min kører nu meget fint,men prøver lige den Mikuni. Der kommer også et 17 tands tandhjul foran,så skulle jeg kunne holde en fornuftig hastighed på landevejen. Har jo kun haft den et par dage,men efter 100 km,er jeg faktisk allerede vild med den.
KIM
mar 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 54
Du må da være den i danmark der har kørt flest km på en kineser Hehe.
Det er da lidt sejt
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 62
Hehe den er lidt sjov smider en Høj kig forbi min Kineser:O)
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 1
høj til dig! d;
den er lige så hurtig som min motard;)
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 71
den er sku da flot din cykel
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
Det styr er affald.
den er så smadret at jeg kan kun genbruge Hjul Forgaffel + stel baggaffel. & Org Honda Baglygte.
& måske motoren. den snore fint. alt anden er affald.
den bliver splejset men min blå Haojin.
Så bliver det en Honda Delux med 5 Speed Og El-Start.
+ Blink indikator til både højre og venstre. det har org CG 125 ikke.
+ Gear indikator. og Lang lys Lampr i indstrument bord.
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
godt nytår.
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
Det er Sjovt.
Når jeg holder et eller andet sted her eller der.
kommer der altid en og spør.
hvor når er den fra. den er en gammel fætter.
når jeg fortæller den er fra 2006.
så glor de og siger.
du tager pis på mig.
Men jeg syntes selv, den ligner noget fra Hitlers tid.
og det var også meningen med den.
Tak for kommentaren......
okt 2005
Følger: 1
Tak for velkomst hilsen. Er du også vinter MCist Morten?
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 101 Svar: 524
Mange tak saddeltaskerne var mest af praktiske årsager, men syntes også selv de pynter. På den anden side "alt pynter på en tidsel"
Din ser nu heller ikke værst ud
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
på min røde er der ikke en sjæl der ser mc.
de tænker billig kina shit.
men på bandit, der bliver der gloet.
de skal lige se hvad det er for en...
sjovt en forskæld.
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
den går bare kanon godt.
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
jeg ved jeg taber.
men hvad fanden.
det er sjovt at se hvad, folk syntes ik?
hilsen tyren
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 7 Emner: 2 Svar: 10
ja det er fedt med hjelmene
de kunne dog efterhånden godt trænge til en udskiftning
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
ser ok ud med de der på gaflen.
har jeg slet ikke set før du nu siger det.?
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
mine 2 haojin, har 5 gear + 1 frigear ?
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
har heller ikke set den bemaling på tank før?
er noget special....
takker for kommentare
nov 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Svar: 1
tak i lige måde
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 17
-
Min far kørte også ræs på yamahaen for mange år siden, de havde VW som sponser, derfor farverne
dec 2007
Følger: 1 MC-er: 1
det er godt nok en flot kopi af min honda
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 1
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 58
Desværre er lakken ikke ret flot på den længere, men sådan er det jo.
To fine kinesere du har der.
Er du tilfredse med dem? Kan se du har kørt Yamaha osv. før.
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.592
Lygten skal også lidt ned endnu..endtil videre blev den bare lige sat på som den nu sidder
Bagenden er jeg idag gået igang med at lave min egen...syntes ikke rigtig at det cbr sæde passede på, det så for ''nyt'' ud i forhold til resten..
Der kommer nogle billeder af det andet sæde om lidt...dog er der endnu lang vej med det, men man skal jo starte et sted
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 45 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 10
det er jo lige det.. ej, den har et par ulemper. helt klart, men tror faktisk at det kan blive en super god racer, hvis man ellers vil bruge lidt tid og penge på den nu må vi se..
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
skulle bare lige prøve at se !
har sku ikke haft tid endnu
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
thansen havde men har ikke mere,
er udgået... !
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
jeg har købe den sidste.
som den forhandler havde tilbage.
den er ikke type godkendt mere.
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
de har den i www.minichopper.dk
for 4000kr
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 35 MC-er: 14 Emner: 18 Svar: 45
og kan se du er posetiv over din.
det glæder mig....
høj fra mig
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 24
Tak for de fine ord:)
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 36
Det er nogle fine maskiner du har dig der. og tak for de rosene ord, og høj herfra også
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 470
hvordan kører den
høj til den her fra
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1
tak for stemmen høj igen
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 55 Svar: 489
Fin cykel og smart ide med et ur, det tror jeg også jeg vil have, det er ikke til at fiske mobilos op når man køre...
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 23
tak , du fik lige en høj igen
jun 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 22
Ja det er et meget sjovt køretøj, både at skrue på og køre på.. =) dog har jeg ikke prøvet de de helt store landeveje endnu, da politiet og mine forældre nok ikke ville blive så glade for det..
maj 2007
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 26 Svar: 70
hej, du skrev til mit indlæg med min Yamaha DT. du snakkede om der er CDi tændning på. men hvad kan så være galt, hvis der er det?
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 300
Hej Morten V!
Hvad er det for en cykelcomputer du har, hvor er den købt og hvad koster den?
Hvor nøjagtig måler den?
Det er eller en sød lille cykel, er vild med kædekassen, minder mig om den Honda CD 50, jeg drønede rundt på i de glade knallert dage(dengang de var af jern)
Er den ligeså hurtig(nogle ville skrive langsom) ;o) som Geely'en?
Mvh Carsten A
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
Du har fuldstændig ret. Har selv oplevet det både med mine Kina cykler og mine MZère.Det vigtigste er i mine øjne ,at man er glad for sit eget køretøj.....Og så er det vel ligesom ligemeget hvad andre synes.
Og Peter ( Humlebæk )R...Vi er stadig enige.
Med Kineserhilsner
KIM.
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.158
det er sjovt som Kineser cykler bringer det " Bedste " frem i folk.Lige pludselig kender alle en som har været uheldig med sådan en.Har selv 2 stk. ,og er yderst tilfreds.Min Geely har dog "kun" gået 38.500 km,og er ikke tilkørt endnu......Så.....
Velkommen med din Haojin.
KIM.
maj 2004
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 150
Tillykke med den.
Angående snobberi kommentarene -
Jeg har også hørt om en ny Susuki 1000 ccm - hvor stellet skilte ad i to dele med en fart af 200 kmt - det var ejeren ganske utilfreds med - skulle jeg hilse og sige
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 301
Jeg synes det ligner et ok køb. Kommentarerne som ovenfor vil nok altid komme. En høj herfra.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 8
Friskt at stille op med kinøjseren herinde, vi er jo alle velkomne.
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
... foreløbig har den da klaret 6.100 km på ½ år. Og jeg har faktisk ikke haft et eneste problem med den. Der er ik' engang overfladerust ....
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 1.576
Haha.. Jeg kender det alt for godt.. Har selv haft Chinese..
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 12 Svar: 271
Sådan er det jo når danskere ingen penge har. Det skal være NYT og må ikke kosten en skid.
Trist...
J,-
PS: Hvis man køber f.eks. en CBR600 kører man gratis
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 15
havde også en kollega der var ude og køre med en kammerat der havde købt sådan en der.....og så brækkede bagakslen lige med 90 km/t.....så held og lykke med den.
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.476
... det er billigere at købe en ny, hvis den den går i udu...
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
Den koster jo ikke mere end en træde cykel
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 77
Hejsa!
Flot "gammel" kværn. Velkommen til!
feb 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 1
velkomen