Honda VFR 750 F(ighter) [Tidl. motorcykel] 1986

3.674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Honda VFR 750 F(ighter)

Årgang:
1986
Motor:
Ganske standart.
Hestekræfter
105 hk "ca"
Fælge
Standart.
Dæk
Standart.
Topfart
ca. 240
Tuning
Har fået et boremønster fra K&N luftfilter, til min luftfilterkasse det gjorde den mere hidsig, men arbejder lige lidt videre med det for der skal jo helst jetkit i så.
Og udstødningen har også fjernet et par heste eller 20, så ved hva jeg skal lave til vinter.
Styling
RØV: glasfiberstøbt på hjemmekonstrueret form.
Bagsvinger, Stell, Sideskjold, Gaffelben og Fælgkanter : slebet og højglanspoleret (Man skal have god tid)
Sæde : Orginalt dog fjernet 3cm skum i højden og 3 cm i længden nyt nappa betræk med indsyet knojern. (og de der grimme flapper der omklamrer tanken også fjernet)
Ekspanktions beholder : Der var ikke plads til den orginale og så lod jeg mig inspirere af tyskerne med deres NOS flasker, dog er forskellen jeg tør godt indrømme at det er NOSHIT som i også kan se på billederne.
Forskærm : Forskærmen er den orginale men da den alligevel var knækket kunne jeg jo lige så godt ekspermintere lidt, og det syntes jeg da jeg er sluppet heldigt fra.
Spedo : Motogadget MOTOSCOPE LIGHT genialt, der er ram i så den husker din data selvom du rykker batteriet af til vinter, og der er bare totalt mange ting man kan gøre i menuen.
Forlygte : fra MGM-bikes i tyskland.
Baglygte med det hele : fra MGM-bikes i tyskland.
Blinklys : kellman micro.
Sidespegle : MGM-bikes i tyskland.
Styr : var et helt lige styr men kunne ikke nå kontakterne uden at skulle slippe styret, så det er bukket lige og kun lige til grænsen til at kromen knækker. Det er fra styrende til styrende lige nøjagtig 1meter bredt, som loven forlanger som maks. selvom det ser sygt ud kørte jeg fra Struer området til Skagen uden at få ondt nogle steder, man sidder ufatteligt godt og så ser det feeee ud.
Plade bag forlygte : fra MGM-bikes i tyskland.
Plade bag forlygte : Ægte kulfiber har en god kammerat :o)
Gaffelbro : Ægte kulfiber skjold har en god kammerat :o)
Tændingslås : Orginal dog monteret på en ægte kulfiber plade har en god kammerat :o)
DET VAR SÅ KORT FORTALT STRIPNINGEN AF EN VFR 750 F
Ekstraudstyr
Der er ikke ekstra på en fighter.
Og dog sidespejle skal jo være der når den er født med det.
Twin sæde siger konen der skal være der :o)
Bemærkninger
Projektet har taget lidt over et år, og har kostet mange timer bekrymninger og manglende timers søvn.
Det startede jo med en billig skrællet MC til en fornuftig penge, og så en samling, så til syn og toldsyn og en halv sæson som ternet klubcykkel (wildwildwest.dk) og så et år med ombygning.
Men man bliver aldrig færdig med en fighter.
Kåber er for tåber.
Kommentér på:
Honda VFR 750 F(ighter)
Annonce