{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha YZF R1 (The Great one) 1999

10.475 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Pede
Mand | 43 år | Oprettet: 3. sep 2007


Yamaha YZF R1 (The Great one)

Årgang:
1999
Motor:
Fire cylender rækkemotor på 998 ccm. fem ventiler pr. cylender.
Hestekræfter
-Motoren har 150 Hk standart & 124 på hjulet. Men den her smider imponerende 146 Hk på hjulet ved 11000 rpm. og 104 nm. ved 9500 rpm.
Fælge
- Standard alu, lakeret sort med lidt blåt glimmer i og tre gange klarlak. en skiltemaler har stået for rimtape og udskærring af R1 logoer på fælgene i den årgangsmæssige korrekte skrifttype. Blåeloxeret ventilhætter med yamaha logo.
Dæk
- Bridgestone BT 021
Bag : 190/50-17
For : 120/70-17
Topfart
Der er standart gearing på, og før motoren blev opgraderet kunne den på en lang strekning køre 275km/t. Efter opgradering går den meget hurtigt i begrenseren ved 275km/t, fedt fedt fedt.
Tuning
DYNO-Jetkit, Akrapovic Fullsystem udstødning, KN filter. Rullet & indkørt hos DK's Bedste, MR DYNO
Styling
- Galfer weve bremseskiver for og bag der er monteret med blåeloxeret titaniumsbolde.
- Galfer bremseslanger m. gennemsigtig plast. og blåeloxeret
ender, og blåeloxeret titanium bonjobolte.
- Xenon lys, fire blå dioder som positionslys.
- Diode blinklys for og bag, diode baglygter.
- Huller til blinklys i kåben er blevet spardlet.
- Spejllene er fra Louis og er med blinklys og hjemmelavet fødder og indfarvet.
- Blå dioder under mcén.
- Blå kæde fra RC.

- Blåt rimtape og R1 logoer på fælgene.
- ALLE skruer og bolde er udskiftet til blåeloxeret titanium og der hvor der ikker er store krav til brudstyrke er der blåeloxeret alubolde.
- Akrapovic Fullsystem udstødning.
- Lygtekåbe og lygter er fra en 2000 model. (Ser ondere ud!)

- Carbon potte (Akrapovic)
- Sædebund er hjemmelavet i glasfibermåtte.



- BK lakering i køge har stået for lakering og ALT tænkeligt er enten lakeret, eller sorteloxeret. farven er sort med lidt blåt glimmer i. - Eloxeringen i sort er lavet af et firma i Næstved og tingene der er blevet eloxeret er først blevet glasblæst.
- Hjemmelavet nr. plade/bliknlys beslag.
- Bagsæde cover.
- LCD urskive i hvid.
- Blåeloxeret Pazzo greb med sorte adjustere.
- Blåeloxeret adjustere på gaffelben.
- Blåeloxeret Rizoma håndtag.
- Blåeloxeret styrender.
- Blåeloxeret Rizoma bremsevæskebeholdere.
- Blåeloxeret tankdeksel fra Leightech.
- Blåeloxeret oliedæksel.
- Blåeloxeret bagtandhjul fra Supersprox.
- Blåeloxeret net i hullerne i kåben.
- Blåeloxeret spendestykker på bagaksel.
- Blåeloxeret Rizoma bobbins.
- Blåeloxeret dæk propper i stel.
- Blåeloxeret ventilhætter med Yamaha logo.
Ekstraudstyr
- For det meste en 60kg brunette.
- Spyball alarm
Bemærkninger
Jeg har selv ombygget cyklen, og sædebunden har jeg selv opbygget i glasfiber i mit værksted.
Mange tak til Ove, (MR DYNO) Rigtig flink mand.
- Cyklen står super skarpt. Jeg har droppet at montere turbo på den og i stedet overvejer jeg hvordan man kan optimeremotorens ydelse uden turbo. Den har kørt 60000km og motoren skal tjækkes ved 80000km, så der er lidt tid at finde ud af det på.
Kommentér på:
Yamaha YZF R1 (The Great one)
Annonce