{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX 600 F 1995

5.500 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Thomas E
Mand | 50 år | Oprettet: 21. mar 2007


Suzuki GSX 600 F

Årgang:
1995
Motor:
4-cylindret luft-oliekølet 4-takts motor med 2 overliggende kædetrukne knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder. Boring: 62,6 mm. Slaglængde: 48,7 mm. Slagvolumen: 599 ccm. Kompressionsforhold: 11,3:1.
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. Kædetræk.
Hestekræfter
Jf. Databladet siger den 86... men.. den er målt til 78.81 på rullefelt - på baghjulet.
Fælge
Forfælg : Standard 17" 2,5"
Bagfælg : 17" 4.5" fra en GsxF 98+
Dæk
Fordæk : Pirelli Diablo 120/60 R17M
Bagdæk : Bridgestone Battlax BT-021 160/60 R17
Topfart
215km/t efter databladet, men kommer jeg ikke op på med andet bagtandhjul :o) Jeg har haft den på 190, og der var lidt mere at give af... men ikke meget.. :o)
Tuning
- Forrør fra Motad til en GSX750F - 4-2-1
- Motad Venom Slipon - Nice lyd :o)
- Bagtandhjul fra en GSX600F 98+ - 2 tænder mere end normalt, hvilket giver den lidt mere riv..
- KN luftfilter
- Jetkit
Styling
Shovel Chop af bagskærm - ny nummerpladeholder med miniblink
Blink lagt i kåbe foran
Ny maling – Perlesort og Kawa orange.
Forbro og passagergreb er poleret ned.
Tonet Vindskærm fra MRA
Special lavet undrtray - nu sat i produktion, og solgt til flere, herunder også til cykler i USA :o) - Altid rart at være firstmover... :D
Solo skal

Ekstraudstyr
Bagdæmper fra en Bandit 1200 ´04
Sæder fra Bagster.com – 2,5 ekstra højde med gelé
Nye Bølge skiver for - og bag....
Bemærkninger
Min ide var at få en cykel der passer helt til mig – min cykel, lavet af mig til mig – og jeg syntes at det er lykkedes rimeligt.
Jeg startede med en helt alm. gsx00f fra 95, men fandt hurtigt ud af at der er visse ting omkring cyklen der ikke passer så fint til mig. Jeg er 196 cm, så gsx’en er en lidt lille cykel – samtidig med at den er (som standart) en smule gynget i det.
Der er nu monteret en bredere bagfælg med et 160 dæk – hvilket sørger for en roligere bagende når der køres, Ligeledes er der monteret en bagdæmper fra en Bandit 1200, der både hæver bagenden 5-7 cm (hvilket giver mig mere højde), samt giver cyklen bedre styrvillighed.
Der er samtidig indkøbt og monteret nye sæder fra Bagster.com – super lækre :o) – som også giver 2-2½ cm ekstra…
Jeg har valgt at holde cyklen i lidt dæmpede med alligevel (lidt) aggressive farver – og som det er almindeligt kendt – sort er bare en hurtigere farve *grin*

Kommentér på:
Suzuki GSX 600 F
Annonce