Suzuki gs 500 *SOLGT* 1989
7.628 visninger
|
Oprettet:
Suzuki gs 500 *SOLGT*
Årgang:
1989
Motor:
2 Cylindret, 4-takst rækkemotor.
Luftkølet.
2 Overliggende knastaksler.
4 Ventiler, 2 pr. cylinder.
Slagvolumen: 487 cm3. opboret til 502 cm3
Luftkølet.
2 Overliggende knastaksler.
4 Ventiler, 2 pr. cylinder.
Slagvolumen: 487 cm3. opboret til 502 cm3
Hestekræfter
52 Hk (32,2 kW) ved 7.800 o/m.
Maks drejningsmoment: 41,2 Nm (4,2 kpm) ved 7.800 o/m
Maks drejningsmoment: 41,2 Nm (4,2 kpm) ved 7.800 o/m
Fælge
For: 3.00" x 17 Støbt
Bag: 3.50" x 17 Støbt
Bag: 3.50" x 17 Støbt
Dæk
For: 110/80
Bag 130/80
For: Pirelli Sport Demon
Bag: Michilin Pilot Active
Bag 130/80
For: Pirelli Sport Demon
Bag: Michilin Pilot Active
Topfart
220 km/t på rullenfelt
Havde den oppe på ca. 180 km/t da jeg prøvede den
Havde den oppe på ca. 180 km/t da jeg prøvede den
Tuning
Typhoon Oval Carbon Slip On. Monteret d. 2/6-07
Styling
- Lucky Strike lakering
- Kåbe
- GSX håndtag
- Tankpad
- MRA Røgfarvet Kåbeglas
- LED blinklys foran
- Om malet kåbestativ, ny forbremse og koblingsgreb.
- Mini bagblinkere
- Carbon Oval Typhoon
- andre sidespejle
- Koso RX1N speedometer og costum beslag
- Fjernet centralstøttefoden
- Kåbe
- GSX håndtag
- Tankpad
- MRA Røgfarvet Kåbeglas
- LED blinklys foran
- Om malet kåbestativ, ny forbremse og koblingsgreb.
- Mini bagblinkere
- Carbon Oval Typhoon
- andre sidespejle
- Koso RX1N speedometer og costum beslag
- Fjernet centralstøttefoden
Ekstraudstyr
- Droslingssæt til 34 HK
- Forhåbentlig snart GPS
- Forhåbentlig snart GPS
Bemærkninger
Liste over ting jeg skal have lavet på den:
den 16. april 2008:
Idag blev mit projekt endelig færdigt :D, efter at have haft en større reperation af mine skjolde kom de endelig tilbage fra maleren idag. Ud over det har jeg fået nyt forbremsegreb og koblingsgreb på, ny forbremsekontakt, nye spejle & tankpad på.
den 16. april 2008:
Idag blev mit projekt endelig færdigt :D, efter at have haft en større reperation af mine skjolde kom de endelig tilbage fra maleren idag. Ud over det har jeg fået nyt forbremsegreb og koblingsgreb på, ny forbremsekontakt, nye spejle & tankpad på.
Suzuki gs 500 *SOLGT*
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 22
Hva er prisen på sådan en fyr, ved den er solgt, men bare et slag på tasken? Kigger efter en, og ville bare høre hva snit pris er for en, hva kan man kalde det, standard brugt?
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 20
Fed fuldkåbe..
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Emner: 77 Svar: 357
sælger udstødningen fordi jeg gerne vil have noget mere simpelt..
og sådan set det samme med resten, jeg har fundet dele jeg hellere ville ha
bagenden kostede mig vist 3500 med sæde og lygte..
også er der jo en masse timers arbejde med at lave beslag til.. det var ikk lig det letteste og er stadig ikk helt tilfreds med min undertray..
men det har været lærerigt indtil videre
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 142
Den skal da lige ha´ en høj!
sep 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 100
Meget kan man sige men det køre fame godt det møg tak for turen
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 348
utrolig smuk.. er godt nok lidt misundelig. hehe
og ja syntes snrt min ser ud som jeg ønsker nu skal potten bare snart på
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 56
for velkomsten - og én retur for din flotte Lucky Strike
God sæson :o))
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 12
Du får lige en JYSK høj her for din lakering!!! Den er blevet rigtig flot!! En rigtig "mini Schwantz"
Elsker anderledes lakeringer!!
jun 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 111 Svar: 1.953
den er blevet rigtig fin...
go sæson
mvh jesper
feb 2008
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 4 Svar: 107
en flot GSér - den kan du være stolt af
En høj sendt afsted.
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.126
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.126
Hej Jakob
Ja så lige den var blevet malet på arbejdet. Det ser fedt nok ud. Mon ikke vi får et par gange sammen..!
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 293
den er sku blevet flot
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 161
Den er godt nok blevet flot... utroligt hva spartel og maling kan gøre:)
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
er jo blevet meget flottere end originalt! Flot arbejde.
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Nej, nummerpladen tager skænk fra hjulet.
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 30
flot gs'er
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 3 Svar: 38
flot cykel... rigitg fed lakering, har den været brugt som reklamecykel eller er det bare et sjovt påfund??
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
okt 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 9 Emner: 44 Svar: 87
men den skal bage af det tag 10min så den af det ser ikke godt ud med den på.....
okt 2006
Følger: 68 Følgere: 69 MC-er: 9 Emner: 44 Svar: 87
hej ja du få liget op men det er ikke noget for den er så grim så den skal da bage væk hihi men vi må da ud og kører en tur til sommer .........
mvh mikkel j
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
billedserie med et par kommentarer på hvordan arbejdet skrider fremad. Det kunne da være meget interessant at se hvordan sån noget bliver reppet
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
lige få lappet den kåbe her i vinterpausen så den står flot til foråret! God arbejdslyst herfra, glæder mig til at se den klar igen
sep 2006
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 217
Vist noget med, at jeg er doven .. og nu er den smidt ud i klubben til vinterhi..
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 264
Hej Jakob.
Jeg aner faktisk ikke hvad det er for en kåbe der sidder på, skal du ud og have ny kåbe selv? Det er en ret fed lakering du har på din, ærgeligt at se at den har været i asfalten.
Jeg ved ikke hvor meget der skal gøres ved den, en larmepotte skal der jo næsten på den
sep 2006
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 217
har den desværre ikke længere . har en viffer nu
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 26
det er en dejlig cykel... man skal bare ikke forvente en yamaha til 100 kg
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
Har du læst det her?
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=58979
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
Jeg kan fortælle dig at selve MC'en koster i ren pris ca 4000 kr. Så kommer der fragt, fortjeneste, afgift oveni. Det giver ca 10.000 kr for en Skrabet Lifan 250.
Jeg synes når man kommer kørende at det kan være svært at genkende en Lifan ex. De små 125'er og 150'ere er lette at kende..
Det kunne være du kunne tænke dig at læse min FDM klage..
Kender alt for godt når folk kikker hehe.. Det er jo feedtt ;o)
Min har lidt en fiskekutter lyd, men også meget dyb! Så det er nice at komme trillene - kan også lave en 30 cm lang gnist ud af piben ink et kæmpe Knald!
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
Den jeg havde kunne ikke holde 80 km/t i modvind.. Allerede ved 4500 RPM så rystede det hele så meget at den var ubehagelig at sidde på, samt lyden var hæslig. Vibrations vibrerennde lyd og motorlyden forsvandt da den blev overdøvet af raslen!.. Det var dog for belastende. Selvom jeg godt viste det var en 250'er.
Den jeg har nu har ingen problemer med topfart i modvind..
Men jeg ved godt der er stor motorforskel, men alligevel.
- Jeg havde fået så meget positivt at vide omkring de kinesere og derfor slog jeg til dengang i februar. Men jeg fandt hurtigt ud af at det ikke var mig. Slet ikke godt nok til min perfektionisme og krav til køreglæde. Alt den brok min omgangskreds fik at høre om den.. det gør mig helt ondt nu
Der var simpelthen konstante skuffelser med den maskine. Arghh bliver så arrig! Kan slet ikke anbefale disse crap bikes til nogen, de bliver skuffet førhen eller siden.. Slet ikke 14.000 kr værd for hvad man får, helt seriøst.. En knallert til samme pris lavet i Italien kører langt bedre !! Uden at ryste ved samme hastighed! (lovlig/ ulovlig).
I mine øjne er det Kina har gang i resource spild af metal..
Hmm, er jeg for grov nu?
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
Dammnn..
Efter jeg fik min Suzuki, så ved jeg hvordan det føles at køre på en Rigtig MC. Den ryster ikke, rasler fra hinanden eller noget andet crap. Den kører bare og på den helt fede måde!
Japaner it is..!
Men lyder ellers cool med dit projekt
mar 2007
Følger: 32 Følgere: 377 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 72 Svar: 1.576
Hehe, fedt look din kværn har !! Ser cool ud - Høj
Hvad angår China Bike, så kan jeg kun være enig i din udtagelse.. Jesus Crap it is! Har selv haft en... Never Never again !
Har fået en Suzuki og det holder.. Der har siddet ingeniører bag, det har der ALDRIG på en Kineser..
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Gå ind på Ebay og opret dig - få evt. din far eller anden bisider til at hjælpe dig, hvis det kniber med tysk.
Se at få den budt hjem. (husk at følge auktionen nøje)
Wilstrans i tyskland (tysk transportfirma) leverer mange cykler til DK - har selv brugt dem. Det koster ca. 300 EUR. Det kan du ikke selv køre der ned for.
Du skal regne med at de reservedele du får til overs kan sikkert betale dine udgifter + lidt til. Samtidig med at du får en hel cykel evt. også en friskere motor.
Gimbel ombygningen er sjælden idag - og det du sikkert ender med at give for cyklen kan du ikke selv lave reparationen for. Så set fra den økonomiske side, er det den billigste vej.
Ved auktionens slut aftaler du med Wilstrans og overfører penge til dem, de tjekker cyklen og papirer for dig og betaler manden på stedet ved afhentning. Selve leveringen til DK kan godt tage op til 14 dage, idet de samler samen så de kan fylde en lastbil - det er den måde de tjener deres penge på - volume....
I de 5 år jeg har fulgt med på Ebay er det den første Gimbel jeg er stødt på. Så skynd dig.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
ja den ser noget sørgelig ud.
Har du budt på den anden i tyskland?
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hej Jacob,
Fandt lige denne i tyskland.
Måske skulle du evt lige overveje om det kan betale sig at lakere og alt den slags.
En doner MC kunne være at foretrække + at du får en masse reservedele du kan sælge bagefter og til sidst at stå med en fin og hel cykel uden at det reelt har koste dig noget.
http://cgi.ebay.de/SUZUKI-GS-500-E-LUCKY-STRIKE-GIMBEL-UMBAU_W0QQitemZ320159098949QQihZ011QQcategoryZ9808QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Det er den originale fra Gimbel, 1993 model, KM 21000 og hel.
Spørgsmål - så skriv til mig, evt. kan jeg hjælpe dig med at hjemtage den.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hej igen,
Du giver bare besked i næste uge når du har talt med mekanikeren. Jeg har ikke sat dragten til salg, så den løber nok ingen vegne.
Det du fik lavet til din knallert ser da fint ud - men det var jo også kun 1 farve. Der er en del afdækningsarbejde på lucky strike logoet. Og den skal males i 2 omgange samt mellemslibes og klarlakkes.
Men hør maleren, hvad han siger.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hej igen,
Det er den første dragt vi overhovedet fik lavet, så der er sket en udvikling siden hen.
Jeg har selv een fuldstændig magen til - bare i en str. 54. (Kunne ikke passe den første - var lidt for optimistisk...)
Kvaliteten er god omend ikke den samme som de nye dragter. Der er også prisforskel. Dragten skulle have kostet 4000,- hvis jeg skulle sælge den via DBA eller lign. men siden du nu er ejer af en Lucky Strike MC og ovenikøbet den jeg lavede i 1994, synes jeg at du skulle have et godt tilbud.
Vedr. paintjob - hvad mener du??
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Sorry - det glemte jeg at anføre.
Du kan se dragten i min profil på de billeder hvor der er 2 og 3 lucky-dragter. Den er den yderst til venstre.
Den skal koste 2500,- ved hurtig handel.
Den er ny og ugrugt.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hej.
De nurde kunne hjælpe dig der nede
Evt. tag nogle blleder og læg op her så jeg kan se hvor meget der er sket med den.
Mht. lakering så spørg evt. ham her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=10246
Vedr kåbe:
Hos Gimbel koster en ulakeret kåbe 589 EUR.
Komplet Dekorationssæt:
LUCKY-STRIKE-DEKORE
Saemtliche Schriftzuege, sowie schwarze und goldene Streifen. Kreis mit Klebefolie fuer Kreislackierung.
179,- EUR
Din kåbe er lavet af Glasfiber, hvilket gør en rep. meget nemmere. Allier dig med en bådebygger eller een der er god til glasfiber - så kan den billigt fikses.
Dengang jeg skulle tilpasse kåben var jeg nødt til at dele underkåben i 2 dele - derfor er den samlet i bunden. Det var også for at gøre af- og påmontering lettere. Standard kommer den som en hel underkåbe i 1 stykke - men meget besværlig at montere.
Jeg betalte 8000 for lakeringen dengang i 1994. Jeg vil tro at en reparation - naturligvis afhængig hvor meget der skal laves - vil koste nogenlunde det samme (Højt regnet)
Men spørg ovennævnte og hils fra mig - han skulle efter sigende være meget dygtig. Alm. autolakerer skal du holder dig fra - de er kun gode til store flader som biler. MC lakering kræver ekstra flair og omhu.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Så er det vist lige din størrelse.
Jeg er selv 175 cm - jeg er bare lidt tungere end jeg burde være.....
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hvad størrelse bruger du i dragt?
Har en str. 52 Lucky Strike læder dragt hængende (NY)
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
LUCKY-STRIKE-DEKORE
Saemtliche Schriftzuege, sowie schwarze und goldene Streifen. Kreis mit Klebefolie fuer Kreislackierung.
179.–
EINZELSCHRIFTZUEGE
Alle Schriftzuege computergeschnitten mit Aplikationsfolie:
-
LUCKY-STRIKE (weiss) 16.–
KREIS (gold/schwarz) mit Folie fuer Kreislackierung 51.–
TEAM LUCKY-STRIKE GIMBEL (alle Farben) 12.–
SUZUKI (alle Farben) 5.–
500 (alle Farben) 7,50
STREIFEN GOLD - 12mm breit, 10m-Rolle 14,90
STREIFEN SCHWARZ - 6mm breit, 10m-Rolle 14,90
3. nederste afsnit handler om mærker og diverse skruer mv.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hej,
Jeg kan ikke forstå at Gimbel siger at de ikke har mærkerne. De reklamerer da med dem på deres hjemmeside og endda med priser.
http://www.gimbel-motorradtechnik.de/umbau/gs500/gs500.html
Mvh
Thomas E
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 266
hvor har du bestilt dem?.... klistermærkerne
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 266
atypisk for mig at give xtra høj til en motorcykel, og specielt noget så almindeligt som en GS500, men du har præsteret at få det bedste ud af det.
thumbs up for paintjobbet
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.126
Hvaaa, skal du ikke snart have taget nogle billeder selv
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 26
nemlig... om med det i baghovedet er jeg super glad for den ...
den kan jo få mig ud på de danske landeveje ligesom enhver anden cykel kan... måske ikke lige så hurtigt men det er den samme sol der skinner og den samme vind i håret
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 26
det er sandt.. men en framragende cykel hvis man tager den for det den er og ikke forventer mere end man har betalt for
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Den røg fordi manden jeg købte den af brugte uorginalt oliefilter - og havde ikke skifte det ved olieskift. Den havde altså stået vinteren over med gammel olie og et dårligt filter. Filtret, som er lavet af et papirmateriale var så småt begyndt at gå i opløsning ved sæsonens start. Jeg fandt papirgranulat i mange at oliedysserne. Oliedysserne er dem der oppebærer trykket til olielejet.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Tælleren stod på lige godt 30.000 km da ballanceakslen røg.
Jeg fik kun kørt knap 3000 km på den.
Mvh
Thomas E
nov 2004
Følger: 55 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 75 Svar: 470
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Jeg fik tælleren skruet tilbage til 0 af forhandleren der renoverede motoren for mig. Jeg tror jeg stadig har regningen på renoveringen. Kr. 20.000.
Hvad står tælleren på nu?
Jeg solgte den som sagt i 1995 for kr. 55.000,- Det var også dengang landets flotteste og sejeste GS500.
Jeg fik testet tophastigheden til knap 220 km/t efter endt tilkørsel.
Har du fået lavet kåben og lakeringen?
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Det er rigtigt, men det var ikke tilfældet her. Motoren havde smidt lejerne på ballanceakslen - og når de skulle skiftes, skifter man hele pivetøjet - og kører den til igen bagefter.
Den fik nye lejer, nye stempler, ny opborring, renovering af topstykke, ny kobling og gennemgang af gearkasse. Sidstnævnte var dog iorden.
Mvh
Thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Den blev opborret alene af den grund for at få lidt mere bundtræk. Og da jeg alligevel renoverede motoren er det jo en del af det.
Mvh
Thomas E
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 163
den har da ihvertfald kræfter nok, har stadig ikke prøvet en gs 500, så sammenligningen må vente til jeg har prøvet den...
efter jeg har købt den har jeg hørt meget godt om den, blandt andet at den er enormt god i sving og kan følge med mange større maskiner der, så erfaren er jeg dog ikke endnu, men det kommer jo nok
men gearkassen ligger meget tæt så man kan udnytte den lille kubikstørrelse godt, det også udmærket i sving, men på lige vej betyder der man skal 2-3 gear ned for at komme i høje omdrejninger til en overhaling!
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Jo - de fleste mærker er sådan set bare staferinger. Men det kan købes som et helt sæt hos Gimbel. De har også lavet en Solosaddel til den.
Det er muligt at man også kan købe den lakeret fra Gimbel.
En anden ting - jeg fik opboret cylinderen til 502 ccm - så du kan roligt ændre den fra 487 til 502ccm, hvis der altså ikke er pillet ved siden dengang.
Mvh
thomas E
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.445
Hej,
Det er mig der i sin tid lavede din MC.
Jeg renoverede den i 1993/94.
Jeg kan hjælpe dig med hvor du kan få stumper til den. Maleren jeg brugte dengang og som også har malet min Lucky Strike, maler ikke mere.
Men Jensen Paint i Ballerup lavede en rep. for mig engang.
Kåben er fra Gimbel i Tyskland og kan stadig købes, ligesom mærker, staferinger, lygte og kåbestativer også stadig er tilgængelig der.
Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har yderligere spørgsmål.
Mvh
Thomas E
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.126
Med den flotte flotte MC
Jeg håber du bliver rigtig glad for den, for det har jeg virkelig været!
Og nej der er ingen restgæld i den. Prisen skyldes at jeg selv fik den billigt i sin tid. Og desværre for en måneds tid siden styrede på den. Så der har været en del småting der skulle fikses op.
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 14 Svar: 49
Rigtig flot maskine - pas god på hende.
Du får en høj herfra
Lene
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 3 Svar: 98
GS'er... Tillykke med den
jun 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
tillykke med cyklen Og held og lykke med kortet
jun 2007
Følger: 33 Følgere: 19 Emner: 16 Svar: 194
Nu har du forhåbentligt tjekket den for restgæld for det lyder lidt underligt prisen er så lav..
mar 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 13
Flot cykel du har fået dig, høj til dig.
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 1.453
Må vist være en af de ældste i DK - mener at 1989 var det år GS500 blev introduceret. Velholdt !
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1
velkommen her fra
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 66 Svar: 667
De skulle være i orden nu?