{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 750 1985

20.151 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Bo (Sverige) J
Mand | 59 år | Oprettet: 29. okt 2004


Suzuki GSX-R 750

Årgang:
1985
Motor:
Gsx-r 1991
Hestekræfter
105 på baggummiet til 165 kg tørvægt =
1.571428571428571428571428571428571428 kg pr 1HK
Fælge
Gsx-r 91 højglanspoleret og pulverlakeret med klar lak
For 3,5"
Bag 5,5"
Dæk
Micillin Pilot Road,
For: 120/60 17,
Bag: 180/50 17
Karkassens konstruktion passer bedre til StreetFighter kørestilen end 100% sport
Topfart
245....ægte uden kåbe.
Tuning
Motor:
4 single KN racer-filtre, 4-2-1 Laser racerudstødningssystem med carbonpotte.

Affjedring:
For; Wilbers progressive fjedre
Bag; Øhlins bagdæmper + fjeder

ôhlins lang 24 kliks styrdæmper
Styling
Tjaa...Stel, bagsvinger, hjul, broer, fodhvilere og gearskifter/bremsearm...samt en masse andre smådele er højglanspoleret....ja masser af sandpapir og knofedt og så igang med polergrejet.

Front:
USD gaffel poleret, ABM superbikebro, beskåret forskærm, bremser fra 91, 2 matsorte runde lygter, armerede bremseslanger fra Spiegler, nye beslag til omdrejningstæller og speedometer, one-off højglanspoleret 84 cm T-bar styr. Kellermann styrende blinklys.

Tank:
Original, med 4 gange klar lak og armeret udluftningsslange.

Motor:
Lakeret blank sort, højglanspolerede sideskjolde, Earls racetec køler, med armerede kølerslanger og aloxerede billet forskrueninger. alle motorbeslag pulverlakeret røde.

Bagende:
Ducati 916 replica, 4½ cm smallere, med 20 mm neoprengummi sæder, kællingen fik også lige et sæde i sommers ikke så nice, men funktionelt! Indfældede cat-eye baglygter, nr. pladelys iboret nr. pladen med nyt beslag, hjemmelavet og poleret bagskærm og så lige en armeret bremseslange.

Fodhvileholdere, støttefod, motorbeslag, "bremsestang" bag og låsekæde samt et par andre småting pulverlakeret rød.
Lygte- og tankbeslag nr.pladeholder pulverlakeret sort.

Alle arbejder på nær lakering er udført af mig *G*
Ekstraudstyr
Hmmm.... er det sådan noget med et ekstra sæt fodhvilere eller et givi-taskesæt...*GG*
Nej spøg til side, et tørcelle-batteri.
Bemærkninger
Hej Galleribrugere

Nu er jeg så flyttet til Sverige. Konen ville gerne hjem og det er der vist ikke noget at sige til efter 9 år hjemmefra. Det lå jo så også lidt i kortene at vi også hellere måtte få begyndt på familestiftelsen, så der er en lille StreetFighter på vej 2.Nov. Jeg er spændt på at se om det er en Craft eller Simphson hjem den bliver født med

Jeg har desværre ikke fået bygget videre på den gamle cykel! Så I skulle kunn genkende mig på vejen når jeg er hjemme på ferie, for jeg har hende endnu!!

CBR 900 fighteren blev til en Honda VTR 1000 SP1 i stedet. Den er sat op til baneræs og da jeg savner værksted bliver den ikke bygget om forløbig.

Jeg er flyttet til Irland og er ved at gøre de indledende øvelser til min CBR 900 K1 Fighter. Skal nok lægge billder ud af den løbende. Ha det cool......

StreetFight till we die......Ja nemlig ja
Tørvægt 164,5 kg

Og lige en hilsen til min Århusianske StreetFighter broder Mark, med hvem projektet blev startet sammen med for snart 5 år siden da jeg købte den, min første mc.

Kommende projekter:
Lille frontkåbe...
motogadget digital speedometer og omdrejningstæller nedfællet i tanken.
Nye 6 stemplet bremser foran.
Nye Spiegler bremseslanger, to lige lange fra master til kalibere.
Ny gaffelbroer med kronrør, skal jeg lige tegne først.
Bagskærm skal heldigvis ad H til.... Tak hr. justitsminister.
Jeg er igang med at lave en ny udstødning der skal ligge lige under motoren som skal på.
Muligvis en ny bagende.
Magura hydraulisk kobling....hader det kabellort på den nye motor.
Men skal også have penge til mit 7/11 projekt, men det er en hel anden historie..*G*

Lidt om mig selv..tja jeg hedder Bo, er 29 år og færdig Arkitekt den 25 januar 2005 *jubiii* Gixxxeren en min første mc og ombygningen er fortaget udelukkende på SU og studielån, så der er mange ting jeg skal have opgraderet når jeg kommer til penge. Tak for den varme velkomst måske vi ses til lyskrydsræs i Århus.
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 750
  • dan G
    dan G Tilmeldt:
    okt 2013

    Følgere: 8 MC-er: 2 Svar: 7
      1. mar 2023 Ligner min den gamle,hvis du har købt den på Mors,
    Er det den??


  •   27. mar 2014 godt lavet smiley

  •   20. nov 2013 Mega fed cykel!!!

  •   29. jan 2009 Hej Bo
    Bare iorden!
    Det lyder som et hårdt liv, husk at tid til legetøjet er godt for helbredet!
    Du skal være meget velkommen næste år, som er d. 6. feb. 2010


  •   8. jan 2009 Forever 2 Wheels
    Hvis du kunne tænke dig, at vise din fine cykel frem for et stort publikum af forårs hungrende MC’ister, vil jeg gerne invitere dig til, at deltage i Forever 2 Wheels i Fredericia Messecenter, lørdag d. 7. feb. 2009, kl. 9.00 – 17.00.

    Vi byder på 11.000 m2 fyldt med bl.a. airbrush, telte, MC tøj, læder, værktøj, nye og brugte stumper, masser af motorcykler til salg og et utal andre ting, som man kan fyrer opsparingen af på.
    Der uddeles 1. 2. og 3. præmier ud i 4 klasser, under et motorcykelshow, som ligeledes byder på bodypaint, trialopvisning og andre spændende events, som i øjeblikket er under udarbejdelse.
    Deltagelse i bikeshowet er gratis!
    For cykler der er til salg, er det tilladt at have til salg skilt på cyklen under showet.
    Denne tekst er indsat som kommentar på flere rigtig fine MC’ere her på siden, men gælder enhver som har en speciel/flot/sjælden/ jernhest som han/hun vil vise frem live for os andre.
    Se mere på www.forever2wheels.dk

    MC Hilsen
    Carsten


  •   9. okt 2008 vild nok
    Den er fandme flot.
    Og rimelig imponerende at du har kunne lave den mens du er på s.u.

    thumbs up + ekstra høj.


  •   7. aug 2008 Mums!
    Er vild med netop den/de årgang(e) af Gixxerne, men du har nu ikke ligefrem ødelagt din smiley Fedt look, og kåber er for tøsedrenge + 50cc totaktere smiley

    Nye stumper til Kreidleren er der langt imellem, og de er edderrøvemig dyre. Brugte stumper er til at finde, men de koster også en herregård ift. det trods alt kun er en 30 år gammel knallert; Men sådan går det med liebhaveri. Omvendt er det billigere end at have bil, og 90km/t føles som 200km/t, hvilket gør det lidt sjovere at lege racerkører.
    Hvad cylindre angår, er de nyere udgaver af de uoriginale faktisk helt i orden, blot man tager de fartvindkølede. De kører som minimum lige op med en org. 6HK cylinder, men koster kun det halve. smiley

    Alt kan findes til en renovationsprojekt, men det tager tid og koster knapper. Omvendt glor folk snart mere efter en Kreidler, end de gør efter en Harley, lol.

    Min er under genopbygning og bliver opdateret på kryds og tværs; Dvs. 12V lysanlæg, membranindsugning og større boring. Jeg satte mig det mål at nå over 100km/t uden at overanstrenge motoren, og det ved jeg, at jeg har stumperne til. Den kommer til at lyde som en større maskine, end den egentlig er, lol.


  •   12. jun 2008 . . .
    Den ser dælme godt ud smiley


  •   5. jun 2008 Hej Bo
    Jeg hedder Nicki ,ikke Dennis...
    Men ja det er ISR og de fungere bare ...


  •   13. feb 2008 ...
    Damn jeg har stået og savlet over din cykel mange gange, på hjørnet hvor den plejede at stå.... kunne heller ikke forstå at den pludselig var væk. For dælens synes du har fat i noget af det helt rigtige:-)


  •   19. jan 2008 hey
    det er sådan en gsx-r cykel skal se ud.. mega høj her fra;) du skulle vel ik stadig have dine stantart fælge??


  •   24. maj 2006 Fed maskine..
    den er alt for fed den maskine. hva står den i? må ha været pænt dyrt med alt den ombygning.


  •   11. apr 2006 Rasmus A
    Hej Rasmus

    Den blev monteret for at undgaa flere bøder og trusler om at komme til syn. For tro det eller ej, men der var engang (tydeligvis før du begyndte at køre mc) at vi ikke var så mange ombyggere og strisserne benyttede enhver lejlighed for at stoppe os.

    Og ja det var også dengang der var en lov at at man skulle køre med bagskærm og 500 kr i bøde på SU hver lørdag...det blev sq for meget!

    Hyg
    Bo


  •   9. mar 2006 Nemli`ja
    Hej Bo, din gamle Viking smiley
    Jeg syntes lige jeg ville smide en hilsen...
    Jeg har, som du nok kan se, købt nyt legetøj.
    DEN ER SJOV !!!
    Håber det går godt på "The isle".
    Håber vi ses til sommer, evt. over en pils, eller lidt gaderace smiley

    hyg dig.
    Jacob / Raptor MC


  •   4. mar 2006 det er er fedt...
    kæft du har lavet den cykel fed...
    godt arbejde..


  •   22. feb 2006 Lyder hyggelig
    Hej Bo

    Raptortræt er i år d. 19-21 maj, kig endelig forbi.
    Vi er der også hver fredag, så hvis du er i området.....

    Ses Steffen


  •   19. feb 2006 Super fed..
    Satme et godt stykke arbejde, ultra gennemført.

    Ufatteligt du har kunnet ombygge den så meget!

    En lille ting jeg dog vil sige, og det er ikke kritik, bare et forslag...Jeg er ikke så pjattet med forlygterne, syntes ikke de passer så godt til resten af designet. Har du overvejet noget andet?

    Ekstra høj herfra!


  •   19. feb 2006 har stemt
    smid en retur


  •   9. feb 2006 hey
    alt for cool smiley


  •   2. feb 2006 Det er sgu en flot
    ombygning ! Det klæder næsten altid på en racer af flå noget plastic at og få den til at se lidt ond ud.


  •   13. nov 2005 BAGSKÆRM
    Hej Rune...

    Den virker relativt godt...er lavet i poleret rustfritstål og den sorte plade der sidder på er såmænd skåret ud af en murerspand til en 10'er ude fra Bauhaus (der sidder en lidt mindre plade bag af rustfrit stål)

    Skriv lige til Mark
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=2373
    Vi tegnede den sammen og fik dem lavet ude i byen... Men nu skal vi jo ikke køre med bagskærm længere og derfor bruger han ikke sin længere, så det kan være han vil sælge den!

    Mvh
    Bo



  •   13. nov 2005 hej Bo
    jeg tænke på om din "bagskærm" ved baghjulet egent lig virker ?
    jeg har nemlig overvejet samme ide.
    dog ville jeg sætte min nr plade der smiley
    Hehe så slipper jeg for at pladen ødelægger noget af designet ved sædet.

    Mvh Rune


  •   10. nov 2005 Ohøj,
    Kunne lige kende den, jeg hilste på dig ved købmanden på skagen kan det ikke passe?


    Jonas


  •   10. nov 2005 Hej Kenneth
    Men jeg ved ikke hvad de sviner på SKAT kan finde på at forlange i afgift????? Er selv lidt bange for hvad det engang kommer til at koste når jeg igen vender snuden mod DK.

    Mvh
    Bo



  •   9. nov 2005 Hej Bo
    Skidesmart! det havde jeg ikke tænkt på.
    Det skal jeg lige have undersøgt nærmere! smiley


  •   9. nov 2005 Hej Kenneth
    En Bandit 1200 motor og en olikølet 1100 gsx-r motor har nøjagtig samme dimensioner, ophæng og udseende!

    Hvis du bygger en cykel op fra bunden, den er fra tyskland, med tyske papirer så kan du få den synet i tyskland og importere den til DK! Så SKAL de syne den i DK fordi den er godkendt i et andet EU land!! Ahaaaaa...smart hva!



  •   9. nov 2005 Re: motor
    Hej Bo, tak for dit svar smiley

    Problemet med forsikring og syn vil jeg ikke bekymre mig om lige nu, jeg skulle gerne have et stel uden afgift hjem fra tyskland indenfor de næste par uger, som skal bruges som "forsøgskanin". Så til at starte med bliver det kun en maskine som kan køres med på lukket område. Og du har ret, synet bliver sgu nok det mindste problem smiley

    Jeg tror desværre ikke det går med CBX 1000 motoren, da dimensionerne på motoren er meget anderledes end min nuværende CB900F. CBX stellet går heller ikke rundt om bunden på motoren.
    ( http://www.mginproducts.com/PICTURES/1979%20Honda%20CBX.jpg)

    Jeg har også selv tænkt på en Bandit 1200 motor, det tror jeg også et et rigtig godt bud. Grunden til jeg hælder mest til GSX(R) / GSF motorerne er at de har nogenlunde samme "form" og opbygning, så stellet burde kunne tage den. Det ville f.eks. ikke gå med en CBR600 eller 900 motor.

    Jeg tænker på at finde en brugt tom motorblok et sted og bruge den i forbindelse med mål og design af ophæng.


  •   9. nov 2005 Køler til Nicolaj
    Hej Nicolej

    Jeg har købt min køler hos earls i england..mener det er www.earls.co.uk.

    Køleren er ikke særlig dyr..mener den kostede 90 pund, men slangerene uha...de koster 270 pund!

    Mvh
    Bo


  •   7. nov 2005 Fed ombygning
    Hej Bo,

    Det er en virkelig fed ombygning du har lavet!
    Er sgu selv lidt i tvivl om jeg vil beholde min egen og bygge den lidt mere om eller om jeg vil have fat i en Gixxer. Tænker på eventuelt at prøve og ændre motorophæng så jeg kan få en Gixxer motor på min egen Honda.

    Er der nogle særlige Gixxer modeller man bør sigte efter, mht. brugbarhed af stel, så man kan sætte en nyere og bedre motor på?


  •   3. nov 2005 usd-gaffel
    Tak for de fyldest gørende svar. Jeg har ikke set det før idag.(Skulle lige ind på din side.)Dog lige et nyt spørgsmål: hvad har de ændret på de nyere( fra 95 og op), altså ang. kronrøret. Er ved at makke i en anden bagendenu her, så der bliver nok ikke råd til usd-gafler lige pt. men er meget nysgerrig om hvad der skal til og hvordan osv. Hygge der ovre....


  •   12. okt 2005 Hej Henrik
    Hej Henrik

    Jeg ser du selv har en gammel olikølet satan....alle suzuki-forgafler passer i (hvis du vel at mærke tager broerne med over på) det passer så ikke helt for de ændrer på kronrørslejet i 1996 så op til da kan du bruge alt fra bandit og gsx-r eller intruder hvis du skulle få lyst *G*

    Men det kommer så selvfølgelig lidt an på hvad du gerne vil opnå ud over en coolere optik!?

    Nu kan jeg desværre ikke se så meget af din forgaffel pga. det youghurtbæger du der har klæbet på den..*LOL* Joke, enhver har sin egen smag og stil og det respekterer jeg fuldt ud....Men det jeg mener er at jeg ikke kan se om du har sænket den eller ej! Hvis du har det så kan du lige så godt prøve at få fat i en fra en 750'er.

    Skal den være mere styrevillig sætter du en gsx-r 750 fra 91-95 USD gaffel i, den er lidt kortere end den de monterede på 1100'en den giver til gengæld bedre retningsstabilitet hvis den er monteret som foreskrevet...men....hvem fanden gør det?? *G*

    Men du kan også få mig til at tegne en hammersej bro til dig, jeg kan også godt få den lavet til dig, så kan du principielt tage en hvilken som helst USD gaffel du kan få fingre i, du skal blot lige overveje optag på gaffelen til bremserne, hjullejerne er ikke noget problem, de kan stort set skaffes til alt så de passer...

    Håber det var svar nok, ellers er du og alle andre velkomne til at skrive til mig.

    Mvh
    OneStep - Alias Bo


  •   10. okt 2005 USD-forgaffel
    Hej bo.
    Lige et spørgsmål: Hvad har du taget usd-gafflen og broen fra? Og kunne det passes på kronrøret? Hygge.


  •   10. okt 2005 Kanon streetfighter
    Det har du sku fået lavet godt.Jeg har planer om at prøve at bygge en bagende fra R6 eller R1, på min her i vinter, så kender du nogen der ligger inde med en sådan, må du gerne give lyd fra dig.
    Hygge og god wheelie..


  •   8. okt 2005 die alter
    tag mobilen junge.........


  •   6. okt 2005 996
    Jeg kan bestemt anbefale at købe en Duc 996. Vi har et dansk forum under www.ducati.dk (Ducati klub danmark) det er for alle ducati ejere, men de fleste ligner jo meget hinanden. 748, 916, 996, 998... Der er jo ikke meget forskel.

    Hvis du vil have en 996 skal du være opmærksom på at de tidligere modeller kan have problemer med at vippearmene til ventilerne kan blive slidt. Hvis de skal skiftes bliver den en dyr omgang. Så spørg lige om de har fået dem skiftet, og hvor mange af dem. Hvis de bare har skiftet 2 kommer de 14 sidste jo også sikkert snart. I DK koster den 2500 + moms per styk. De nyere modeller skulle efter sigende ikke have dette problem, men jeg kan desværre ikke huske hvilket år de skifter (jeg mener det er 2001)

    Væer også opmærksom på at årgang '99 (den første årgang, lige som min) ser lidt anderledes ud en den nyere model. De er farven på stellet der skifter fra "guld" til grå. Og de 3 egered hjul bliver til 5 egerede. Men det er kun udsende, indmaden er det sammen på alle årgange.

    Har du overvejet en 998? Det ville jeg købe hvis de var så billige som i UK, men det er dog en del mere end 996 man må slippe.

    Er der mere du vil vide, så spørg bare. Eller mail mig på tommy@ducati.dk


  •   3. okt 2005 Dele
    Lyder godt at du altid kan sætte den i original stand, for der er ved at være langt imellem dem. LE modellen især er i rigtig høj kurs...

    Og ja, jeg ved at der kører mange Hawk/Bros rundt på den anden side af kanalen. Får en 650'er hjem fra UK på lørdag, så jeg burde have de dele der skal til, hvis ikke så ved jeg hvor jeg skal henvende mig :o)

    /
    Jesper


  •   1. okt 2005 Flot fighter
    Men en skam at bruge en original GSXR fra 1985... De er ved at være sjældne.
    Men en fed fighter er et sgu' :o)

    /
    Jesper


  •   19. sep 2005 Mojn Bo....
    En sønderjyde i Irland. Lyder spændende....
    Cyklen har jeg desværre ikke selv skruet sammen. Hentede den nede i Tyskland... Men er begyndt at pille hele lortet fra hinanden for at give den en ansigtsløftning i form af lakering osv....

    Vh Frank


  •   19. sep 2005 hehe jo det da din skyld smiley
    ej jeg hænger dig sku ikke op på noget smiley

    hvis der er nogle der kan lave lort i det. så er det sku mig selv hehe.

    Mvh Rune


  •   18. sep 2005 Hej Bo
    vil det sige at du er sikker på at jeg bare kan bygge løs? altser det skal selvfølge lig være iorden og sådan. men er du sikker ? jeg har lige skrevet til ham for at høre hvad han siger, emn jeg håber sku det er som du siger smiley
    For forfanden da hvor bliver det hele meget lettere hehe

    Mvh Rune
    P.s
    Jeg opdatere tit så hvis du vil se hvad der sker må du jo lige kigge forbi, jeg tager billeder hvergang der sker noget nyt smiley såå ehhe


  •   19. jun 2005 Hej Bo
    Ved du om det er tilladt kun at have Kellermann blinkere i styret, altså den slags der blinker hver vej, og så udelade blinkere bag på cyklen?
    Mvh
    Martin


  •   12. jun 2005 Tak for oplysnig til lygten..
    Hej Bo.

    Det vil jeg lige prøve at undersøge. Har fået at vide at de er lovlige... Er du synsmand eller lignende?

    MvH - Allan


  •   29. maj 2005 Streetfighter
    Normalt er jeg ikke så meget til streetfightere, men der er sq lagt meget arbejde i den kan man se. Så 7 herfra alligevel! :o)


  •   26. maj 2005 kannon...
    Sikke en satan den suzi er blevet til. Jeg synes nu den var ganske pæn før ombygningen.. Men nu skrammer den små børn væk - den er ikke for børn
    - Godt arbejde.


  •   13. apr 2005 ...
    Jeg er helt vild med din ombygning, noget af det mest originale jeg har set længe.

    Kan godt lide der ikke er så meget pjat med den, den er bare brutal:D


  •   4. apr 2005 Hej Kasper
    Tak...

    Det var faktisk overraskende let at smide 5,5" fælgen ind i den gamle bagsvinger. Jeg ved ikke præcist hvor mange mm den er vippet ud, men ikke mere en det kan gøres en mand med håndkraft samtidig med at baghjul og afstandsstykker vippes op!

    Lige nu står den i garagen og ligner et los i røven, men den skal pudses op i løbet af ugen og ud at fræse...

    Mvh
    Bo


  •   31. mar 2005 Lækkert projekt
    Helt sikkert min stil! Synes sgu du er sluppet godt fra det!

    Kunne du klemme det motherfucker bagdæk ind i den orginale bagsvinger??
    Kan heller ikke helt finde ud af om du er fra Århus eller ej? Ville gerne se dne live

    /K


  •   10. mar 2005 wave skiver
    hey fed cykel du har hvis du skulle komme til at mangle nogle wave skiver så har jeg nogle helt nye ligende der passer på din mvh..


  •   25. feb 2005 Hej Arki boy
    når, så bare hvad du havde givet min smiley
    men det kan jo ændres.
    nyder du friheden?


  •   16. jan 2005 så kan du lære det din hund
    dette er kun midlertidig indtil du får ændret en vis herres bedømmelse på R1, og ja nu med flere billeder smiley


  •   9. jan 2005 bag del.
    jeg har set den bag del på en hjemme side,, men hvor meget har du givet for din..? og er der meget arbejde i overfladen, tænker på når den skal lakkes..? under stel er ikke noget problem for mig at lave,

    Mvh. Hendrik


  •   11. dec 2004 hjemmebryg
    lækkert med lidt pænt hjemmebryg, et 7-tal herfra.


  •   30. nov 2004 Hej Bo
    Tak for rådene. Jeg har overvejet din løsning, og kan selvfølgelig godt se de mange fordele. I mit tilfælde syntes jeg bare ikke at det er top$. Jeg har simpelthen ikke råd til den helt store tur, så jeg bliver nødt til at tage tingene lidt hen af vejen (også selv om det er mere besværligt, og måske dyrere i den sidste ende). Desuden har jeg efterhånden fundet ud af jeg skal bruge dele fra lidt forskellige maskiner (fx. front fra cbrF2 og ende fra cbrF3). Så jeg må bare fyre op under eBay og væbne mig med lidt tålmodighed smiley
    Jeg havde faktisk ikke tænkt mig en USD-gaffel. Tror det bliver for voldsomt til den gamle katana...
    Tak for offset link.
    Studen


  •   28. nov 2004 Forlygte
    Hej BO
    Der erikke problemer med godkendelse, da den er EU godkendt.
    Den kan købes til en fornuftig pris hos TG-TECH
    MVH Paw


  •   27. nov 2004 Forlygte
    HeJ Bo.

    Jeg mener bestemt den er TUF godkendt, men vender lige tilbage med et sikkert svar.

    Paw


  •   22. nov 2004 Hej Bo
    Ja, de katanaer næsten tigger om at blive pebbet lidt op smiley Desværre er jeg, lige som dig selv, på SU-økonomi, så det sætter lidt en begrænsning for udfoldelserne (hvordan pokker har du gjort det? smiley
    Jeg er ikke ude i den helt vilde ombygning, men pt. ligger den adskilt og venter på bedre vejr og ny stelfarve. Jeg har købt nogle nye støddæmpere som skulle løfte hale partiet lidt (havde egentligt ikke regnet med at købe ny bagsvinger i første omgang). Som du ved er jeg på udkig efter forgaffel, fælge osv. fra en cbr600F3 og håber at skaffe det i løbet af vinteren. Du havde en idé? Fortæl fortæl..... Svar evt. på studen@gmail.com - lidt nemmere!
    PS. har du set min tidligere post? Jeg er nysgerring mht. offset tandhjul.


  •   21. nov 2004 Hej Martin
    Ja da..den kunne godt blive lækker når Youghurtbægeret lige røg til Randers....*LOL* Tja...4'eren er høj i min verden for en standard gadecykel!
    Hyg


  •   19. nov 2004 snyd
    der var nok en der ville over min R1, tak for 4 tallet, skulle du ikke hellere få lavet den carbon tank end at sidde her.
    MOJN smiley


  •   17. nov 2004 GSX-R 750 :o)
    Lækker GSX-R model du har dig der, dér... Kommer helt til at savne min tidligere ´96 GSX-R 750, som desværre bare er krøllet metal idag (forbannede kælling bag rat!) :o(
    Det er en flot og speciel mc du har fået ud af det. Tænker det må være den jeg har set holde et par gange i Århus.


  •   12. nov 2004 dejligt.
    hey. dine baglygter hvor har du fundet dem, jeg mangler noget lign til min ende,
    MVH TUK


  •   8. nov 2004 Hej Bo
    Du får lige en 7'er for den heftige ombygning. Rå naked bike! Overvejede om du først skulle ha haft 7 når bagenden og udstødningen var ændret, men den er sgu så rå alligevel at du får topkarakter med det samme. V.h. Søren :o)


  •   4. nov 2004 Fed maskine!
    7 herfra!
    Du skriver noget i en forum-tråd med at købe offset tandhjul i England. Har du evt en link eller adresse? Jeg overvejer kraftigt at lave øvelsen på min katana, der pt. må trille med et 130...

    Mvh
    Studen


  •   3. nov 2004 Takker
    Nej nej jeg tager det som ikke lide op det er altid rart med nogle tips og triks...
    Det med kåben er under udbedring jeg skal bare have framstildet nogle nye beslag, men hvad styret angår så skal der almindeligt styr på og røven skal ikke stå så højdt som den gør nu... leger lidt med tanken om at få den luft affjederet i bag så man kan hæve og sænke den som man har lyst...

    Ej at forglemme, mega fed cykkel du holder dig....


  • Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
      3. nov 2004 hej
    Super flot cykel, den er virkelig flot og genneført lavet....


  •   1. nov 2004 total respekt.
    fed 7ér. smukt arbejde


  •   31. okt 2004 Hammer fed cykel
    Jeg syntes det er kanon stil !!! 7 herfra...


  •   31. okt 2004 hold da....
    ..du har sgu styr på det !!
    Rart at tale med en der har forstand på den slags.
    Min forgaffel er en standard 750'er, men jeg vender tilbage når jeg har fundet en USD, hvis jeg skulle få brug for et par svar.

    Foreløbig tak for hjælpen smiley

    MVH
    Jimmy


  •   31. okt 2004 Svar til Jimmy J
    Hej Jimmy J

    Jeg ser du selv har en gammel olikølet satan....alle suzuki-forgafler passer i (hvis du vel at mærke tager broerne med over på) det passer så ikke helt for de ændrer på kronrørslejet i 1996 så op til da kan du bruge alt fra bandit og gsx-r eller intruder hvis du skulle få lyst *G*

    Men det kommer så selvfølgelig lidt an på hvad du gerne vil opnå ud over en coolere optik!?

    Nu kan jeg desværre ikke se så meget af din forgaffel pga. det youghurtbæger du der har klæbet på den..*LOL* Joke, enhver har sin egen smag og stil og det respekterer jeg fuldt ud....Men det jeg mener er at jeg ikke kan se om du har sænket den eller ej! Hvis du har det så kan du lige så godt prøve at få fat i en fra en 750'er.

    Skal den være mere styrevillig sætter du en gsx-r 750 fra 91-95 USD gaffel i, den er lidt kortere end den de monterede på 1100'en den giver til gengæld bedre retningsstabilitet hvis den er monteret som foreskrevet...men....hvem fanden gør det?? *G*

    Men du kan også få mig til at tegne en hammersej bro til dig, jeg kan også godt få den lavet til dig, så kan du principielt tage en hvilken som helst USD gaffel du kan få fingre i, du skal blot lige overveje optag på gaffelen til bremserne, hjullejerne er ikke noget problem, de kan stort set skaffes til alt så de passer...

    Håber det var svar nok, ellers er du og alle andre velkomne til at skrive til mig.

    Mvh
    OneStep - Alias Bo


  •   31. okt 2004 Nice...
    Den er squ alt for ond at se på.. 7'er her fra.


  •   31. okt 2004 CooooooL
    cool Gixxer !!

    Hvilken mc kommer din USD forgaffel fra ?
    Skal have sådan en på min.....


  •   30. okt 2004 nice
    velkommen til deg og din fede cykel


  •   30. okt 2004 fed
    stil..=) og velkommen=)

    mvh hendirk


  • karsten m
    karsten m Tilmeldt:
    okt 2004

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
      30. okt 2004 Råt
    Lækker ombygning velkommen til.


  • Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
      30. okt 2004 svedig !!!!
    Super cool bike, gad godt se dig klynge dig til den ved 245 Km/t *G*


  •   29. okt 2004 Fed Bike
    Godt nok noget af en oliekøler du har på, skal du have kølet hele mcen hahaha, har set en del Tyske mc blade hvor de er helt tossed med at bygge deres mc om som din er, jeg glæder mig også til at se hvad du for lavet i vinter.

    Jeg fik synes min Harley igår den gik lige igennem, så nu er jeg godt igang med at skille den ad så den kan få samme tur som min fede Honda, god weekend. mvh Jan k


  •   29. okt 2004 Super fed!!!
    Du har forstået det mange andre gsx-r ejere ikke har. Alt det plastik er bare unødig vægt. Af med det smiley
    Den er seriøst rigtig fed.


  •   29. okt 2004 Den er blæret..
    Velkommen til..


  •   29. okt 2004 Velkommen
    Velkommen til.. Fed bike du har..

    Kenneth


Annonce