Geely 150 2004
12.678 visninger
|
Oprettet:
Geely 150
Årgang:
2004
Motor:
150cc 4tk, luftkølet lille motor
Hestekræfter
12 Hk
Fælge
Dæk
Topfart
100-110
Tuning
Styling
Ekstraudstyr
Bemærkninger
ja den er lille, ja det en nettoløsning, og ja den tilfredsstiller mit transportbehov. For istedet for at sammenligne den med noget der er 10 gange dyrere... (som at sammenligne en porche med en trabant !) så sammenlign dog med en 45 knallert (til samme pris) hvad er fedest at køre 45 / 85 ???
Geely 150
jul 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 138
Hvorfor skal man jorde kineserene??
overvejede kraftigt at købe sådan en lille sag da jeg var på jagt. Man må sige at man får en hel del MC for pengene og kinesernes service, hvis noge skulle gå galt, er vist temmelig høj (har læst en lille fin beretning i MC-touring nyt)
Heidi
jan 2005
Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 18 Svar: 393
ang. dit spørgsmål ved ikke om du har fået svar..
Det er fordi at når cyklen står stille så bilver koblings pladderne ikke smurt som de skal og så kan de godt finde på at gro lidt sammen og derved ikke kobler ordentlig fra..
det du kan gøre er at inden du sætter i gear pump lidt med koblingen også forsigtig træd den i gear...
apr 2005
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Svar: 3
Ligner en Honda 400, den er i orden ;o)
Niels
sep 2004
Følger: 1
Sammenlignet med en tilsvarende 150 cc får man da virkelig noget for pengene. Er mere end tilfreds med min egen. Min kobling er begyndt at gøre det samme, nu hvor tempraturen er dalet.
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 101
Selvom den er lille ser den da både pæn og velholdt ud, og i sidste ende er det jo ikke hvad de andre tænker, der betyder noget, men om du er glad for den.
Jeg har selv en lille mc som jeg er vældig glad for.
Prøv at stille dit spørgsmål i forumet. Der er sikket en, der kan hjælpe dig.
Med venlig hilsen
Peter
okt 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg har aldrig rodet med knallerter, så her kommer nok nogle newbie spørgsmål.
Jeg har kørt omkring 900km, og de sidste par 100km sker der det at når jeg har startet på kold motor og vil sætte i gear. Så går motoren ud. Som om at den ikke kobler ordentlig ud når den har stået en dag/ nat og skal startes. Når den har gjort nummeret en gang sætter den fint i gear anden gang. Er det mon noget med koblingspladerne, olien(skal snart skiftes) el. koblingen som skal strammes endnu mere ?