Aprilia RSV 1000 R (SOLGT) [Tidl. motorcykel] 2004
9.991 visninger
|
Oprettet:
Aprilia RSV 1000 R (SOLGT)
Årgang:
2004
Motor:
* 2 cyl. 4 takts vandkølet v-motor med 2x2 overliggende knastaksler.
* 998 ccm.
* Boring 97,00mm slaglængde 67,5mm.
* Kompression 11,8:1.
* Motoren er udviklet af Rotax for Aprilia og hedder V60 Magnesium.
* 998 ccm.
* Boring 97,00mm slaglængde 67,5mm.
* Kompression 11,8:1.
* Motoren er udviklet af Rotax for Aprilia og hedder V60 Magnesium.
Hestekræfter
* Opgivet til 139 HK ved 9500 omin. og 107 NM ved 7500 omin.
* Rullet til ca. 116 på hjulet inden PCIII og ca. 124 efter.
* Fra 4000 omin er der over 80 NM på hjulet, og fra 6000 omin og op til 10500 omin er NM kurven flad som en pandekage, og det vil sige ca. 95 NM på baghjulet.
* Alle målinger foretaget hos FV Motor (certifikeret af DOT-E)
* Rullet til ca. 116 på hjulet inden PCIII og ca. 124 efter.
* Fra 4000 omin er der over 80 NM på hjulet, og fra 6000 omin og op til 10500 omin er NM kurven flad som en pandekage, og det vil sige ca. 95 NM på baghjulet.
* Alle målinger foretaget hos FV Motor (certifikeret af DOT-E)
Fælge
* 17" x 3,50" for
* 17" x 6,00" bag
* 17" x 6,00" bag
Dæk
* 120/70 Bridgestone BT016.
* 190/50 Bridgestone BT016.
* 190/50 Bridgestone BT016.
Topfart
* Opgivet til 279 km/t (men jeg har jo kun kørt 130 herhjemme:-))
Tuning
* Originale Aprilia Racing titanium potter. Samtidig er motorstyringen ændret fra 1 til 2. (kr. 14.000)
* Evoluzione RSVR Complete Race Airbox Kit. (kr. 1.500)
* O2 eliminator. (kr. 649)
* PCIII og indkøring med map til hver cylinder hos FV. (kr. 6.500)
* 15 t fortandhjul fremfor 16 t. (kr. 350)
* Evoluzione RSVR Complete Race Airbox Kit. (kr. 1.500)
* O2 eliminator. (kr. 649)
* PCIII og indkøring med map til hver cylinder hos FV. (kr. 6.500)
* 15 t fortandhjul fremfor 16 t. (kr. 350)
Styling
* Carbon forskærm. (kr. 2.500)
* Carbon bagskærm. (kr. 2.500)
* Hvide blink for og bag. (kr. 400)
* Klar lak.
* Öhlins originale Aprilia styrdæmper. (kr. 4.000)
* Carbon frontvindafviser. (kr. 2.000)
* Bremsepumpe beskytter bag. (kr. 35)
* Ny opdateret bremsepumpe bag ( kr. 1.500)
* MRA tonet racing vindskærm. (kr. 800)
* RIZOMA håndtag og styrender (kr. 1500)
* Carbon bagskærm. (kr. 2.500)
* Hvide blink for og bag. (kr. 400)
* Klar lak.
* Öhlins originale Aprilia styrdæmper. (kr. 4.000)
* Carbon frontvindafviser. (kr. 2.000)
* Bremsepumpe beskytter bag. (kr. 35)
* Ny opdateret bremsepumpe bag ( kr. 1.500)
* MRA tonet racing vindskærm. (kr. 800)
* RIZOMA håndtag og styrender (kr. 1500)
Ekstraudstyr
* Original Aprilia tanktaske.
* Bagsæde der kan klikkes på fremfor egoskal.
* De originale stilleleg potter.
* De orginale sorte plastic skærme.
* MC løfter til både for og bag.
* Bagsæde der kan klikkes på fremfor egoskal.
* De originale stilleleg potter.
* De orginale sorte plastic skærme.
* MC løfter til både for og bag.
Bemærkninger
Jeg kan kun sige 3 ting: drømmecykel, drømmecykel og drømmecykel. Denne maskine er helt fantastisk, og min første med V2 power. Shit den trækker fra alle omdrejninger, og har en fantastisk lyd med de åbne potter.
Men italienske cykler har børnesygdomme. De ting jeg har oplevet er at bagbremsen mister sin virkning (læs længere nede) samt hver gang mit speedometer bliver frakoblet batteriet, så nulstiller det sig selv!!!! Aprilia kender godt problemet, men kan ikke afhjælpe dette. Dvs. for hver ny sæson jeg starter, så har den kørt 0 km:-) Dejligt med en ny maskine hvert eneste forår:-) Men heldigvis er der fuld servicebog på dyret, så km. kan dokumenteres. I skrivende stund (16-05-2008) har den rundet 20.000 km., og til trods for disse børnesygdomme er det en fed maskine. Jeg kan ikke finde andre supersportsmaskiner jeg hellere vil have (måske lige en duc 1098R eller den nye Aprilia V4 der kommer næste sæson).
01.05.2007 Købt hos en bilforhandler med 13.000 km. på klokken.
01.06.2007 Så er cyklen leveret til makaniker mens jeg tager 1 uge til Tyrkiet. Der skal laves stort service, justering af ventiler, nyt kædekit med 15 t foran, og så skal der monteres hvide blink foran og bagpå. Kan sgu ikke vente med og komme hjem igen:-)
30.12.2007 På min første sæson på Apriliaen blev det til små 5000 kilometer, og hvilke kilometer. De første 2-3000 blev brugt på at lære cyklen og kende, men nu spiller det. Den kan satnme ligges langt ned i svingene, eller det ser sådan ud på bagdækket:-)
18.02.2008 Prilleren er lige afleveret til service. Den skal nusses om med nyt olie samt en nedgearing fra 16 t foran til 15 t. Og ellers bare lige gåes igennem fra top til tå. Den er lovet klar til afhentning igen lørdag d. 1.3......uheldigt:-)
05.03.2008 Så er der bestilt Öhlins styrdæmper samt et komplet åbent racing luftfilterkit hjem fra USA. Derudover er der bestilt en PCIII samt indkøring hos FV med map på hver cylinder. Den skal nok blive frisk, især efter nedgearingen:-) Fuck jeg glæder mig.
10.04.2008 Så er delene endelig afsendt fra USA efter airkittet har været i restordre. Derudover ligger 15t tandhjul samt PCIII klar hos min mekaniker nu.....sweet.
28.04.2008 Så er der bestilt tid hos FV motor. Den skal rulles ind med map til hver cylinder d. 14.5. Udover ovennævnte kom jeg sgu til at bestille et sæt carbon winddeflectors til montering ved sidespejlene, samt et beskyttelses skjold til bremsepumpen bag. Den har nemlig det problem, at den sidder monteret tæt ved forrørene, hvorfor den mister sin bremseevne med tiden, da bremsevæsken kommer til at koge. Mærkeligt der ikke var tænkt over dette, da cyklen bliver udviklet.
16.05.2008 Så er cyklen modtaget retur efter mekanikerbesøg og indkøring med map på hver cylinder hos FV Motor. Det kan KLART anbefales. Før trak den først rent fra små 4000 omin. Nu trækker den rent fra ca. 2250 omin.. Et vigtigt element i indkøringen af en PCIII er også luft/benzinblandingen. Den skal gerne ligge på 13,0:1. Inden indkøringen fløj kurven for dette op og ned mest på bagerste cylinder, men efter indkøringen følger den 13,0:1 linien snorlige på begge cylindre. Derudover blev mine originale Aprilia Racing potter raspet ned, og de er blevet pissefede:-). Nye billeder kommer. Samtidig er der monteret Öhlins styrdæmper, carbon vindskeder på frontkåben, varmeskjold ved bremsepumpen bag, racing luftfilterkit, kobling og bagbremse luftet ud med en speciel racing væske der bedre holder til høje temperaturer samt nyt fordæk. Det er en helt ny maskine at køre på efter den PCIII. Og der skal også lyde en kæmpe tak til min mekaniker Hjalte fra www.hk-mc.dk. Han er uden tvivl danmarks bedste Aprilia mekaniker.
05.07.2008 Så er der skiftet bremsepumpe til bagbremsen, og nu kan skidtet sgu bremse igen. Den nye pumpe skulle også være en opdateret udgave, så nu virker skidtet igen.
15.07.2008 Så blev der indkøbt og monteret en MRA tonet racing vindskærm. Det er MEGET behageligt at køre med især ved lidt højere hastigheder.
23.10.2008 Ja, godt 5000 km er det blevet til i år. Ikke så meget som jeg havde forventet, men sjovt har det været. Bagdækket er slidt op på denne sæson, og nu er fordækket lige punkteret. Derfor har jeg lige modtaget 2 nye dæk af mærket Bridgestone BT016. Disse dæk skal prøves, da de har vundet alle sammenlignelige test henover denne sommer. Måske der også skal en quickshifter på henover vinteren......men en ting er helt sikkert. Den skal ud til hk-mc.dk og nusses om. Det kan den godt lide:-)
14.12.2008 Så blev cyklen afhentet af HK.MC.dk på hjemadressen. Der skal laves følgende: Stort service med justering af ventiler, 2 nye dæk skal monteres, bremseskiver skal drejes meget lidt af, nye cintermetal klodser til de forreste kaliber, udskiftning af forgaffelolie samt montering af Rizoma håndtag i rød. Det bliver dejligt at få den hjem igen. Der er jo ikke noget bedre end at klappe cyklen igennem vinteren:-) Kilometertallet på cyklen er nu ca. 22.000 efter denne sæson.
Tidligere cykler:
Yamaha FZ6-s købt fabriksny 03-2006 og har kørt 10.000 km på den.
Denne MC er kaskoforsikret hos Tryg med en årlig præmie på kr. 6.344,-.
Men italienske cykler har børnesygdomme. De ting jeg har oplevet er at bagbremsen mister sin virkning (læs længere nede) samt hver gang mit speedometer bliver frakoblet batteriet, så nulstiller det sig selv!!!! Aprilia kender godt problemet, men kan ikke afhjælpe dette. Dvs. for hver ny sæson jeg starter, så har den kørt 0 km:-) Dejligt med en ny maskine hvert eneste forår:-) Men heldigvis er der fuld servicebog på dyret, så km. kan dokumenteres. I skrivende stund (16-05-2008) har den rundet 20.000 km., og til trods for disse børnesygdomme er det en fed maskine. Jeg kan ikke finde andre supersportsmaskiner jeg hellere vil have (måske lige en duc 1098R eller den nye Aprilia V4 der kommer næste sæson).
01.05.2007 Købt hos en bilforhandler med 13.000 km. på klokken.
01.06.2007 Så er cyklen leveret til makaniker mens jeg tager 1 uge til Tyrkiet. Der skal laves stort service, justering af ventiler, nyt kædekit med 15 t foran, og så skal der monteres hvide blink foran og bagpå. Kan sgu ikke vente med og komme hjem igen:-)
30.12.2007 På min første sæson på Apriliaen blev det til små 5000 kilometer, og hvilke kilometer. De første 2-3000 blev brugt på at lære cyklen og kende, men nu spiller det. Den kan satnme ligges langt ned i svingene, eller det ser sådan ud på bagdækket:-)
18.02.2008 Prilleren er lige afleveret til service. Den skal nusses om med nyt olie samt en nedgearing fra 16 t foran til 15 t. Og ellers bare lige gåes igennem fra top til tå. Den er lovet klar til afhentning igen lørdag d. 1.3......uheldigt:-)
05.03.2008 Så er der bestilt Öhlins styrdæmper samt et komplet åbent racing luftfilterkit hjem fra USA. Derudover er der bestilt en PCIII samt indkøring hos FV med map på hver cylinder. Den skal nok blive frisk, især efter nedgearingen:-) Fuck jeg glæder mig.
10.04.2008 Så er delene endelig afsendt fra USA efter airkittet har været i restordre. Derudover ligger 15t tandhjul samt PCIII klar hos min mekaniker nu.....sweet.
28.04.2008 Så er der bestilt tid hos FV motor. Den skal rulles ind med map til hver cylinder d. 14.5. Udover ovennævnte kom jeg sgu til at bestille et sæt carbon winddeflectors til montering ved sidespejlene, samt et beskyttelses skjold til bremsepumpen bag. Den har nemlig det problem, at den sidder monteret tæt ved forrørene, hvorfor den mister sin bremseevne med tiden, da bremsevæsken kommer til at koge. Mærkeligt der ikke var tænkt over dette, da cyklen bliver udviklet.
16.05.2008 Så er cyklen modtaget retur efter mekanikerbesøg og indkøring med map på hver cylinder hos FV Motor. Det kan KLART anbefales. Før trak den først rent fra små 4000 omin. Nu trækker den rent fra ca. 2250 omin.. Et vigtigt element i indkøringen af en PCIII er også luft/benzinblandingen. Den skal gerne ligge på 13,0:1. Inden indkøringen fløj kurven for dette op og ned mest på bagerste cylinder, men efter indkøringen følger den 13,0:1 linien snorlige på begge cylindre. Derudover blev mine originale Aprilia Racing potter raspet ned, og de er blevet pissefede:-). Nye billeder kommer. Samtidig er der monteret Öhlins styrdæmper, carbon vindskeder på frontkåben, varmeskjold ved bremsepumpen bag, racing luftfilterkit, kobling og bagbremse luftet ud med en speciel racing væske der bedre holder til høje temperaturer samt nyt fordæk. Det er en helt ny maskine at køre på efter den PCIII. Og der skal også lyde en kæmpe tak til min mekaniker Hjalte fra www.hk-mc.dk. Han er uden tvivl danmarks bedste Aprilia mekaniker.
05.07.2008 Så er der skiftet bremsepumpe til bagbremsen, og nu kan skidtet sgu bremse igen. Den nye pumpe skulle også være en opdateret udgave, så nu virker skidtet igen.
15.07.2008 Så blev der indkøbt og monteret en MRA tonet racing vindskærm. Det er MEGET behageligt at køre med især ved lidt højere hastigheder.
23.10.2008 Ja, godt 5000 km er det blevet til i år. Ikke så meget som jeg havde forventet, men sjovt har det været. Bagdækket er slidt op på denne sæson, og nu er fordækket lige punkteret. Derfor har jeg lige modtaget 2 nye dæk af mærket Bridgestone BT016. Disse dæk skal prøves, da de har vundet alle sammenlignelige test henover denne sommer. Måske der også skal en quickshifter på henover vinteren......men en ting er helt sikkert. Den skal ud til hk-mc.dk og nusses om. Det kan den godt lide:-)
14.12.2008 Så blev cyklen afhentet af HK.MC.dk på hjemadressen. Der skal laves følgende: Stort service med justering af ventiler, 2 nye dæk skal monteres, bremseskiver skal drejes meget lidt af, nye cintermetal klodser til de forreste kaliber, udskiftning af forgaffelolie samt montering af Rizoma håndtag i rød. Det bliver dejligt at få den hjem igen. Der er jo ikke noget bedre end at klappe cyklen igennem vinteren:-) Kilometertallet på cyklen er nu ca. 22.000 efter denne sæson.
Tidligere cykler:
Yamaha FZ6-s købt fabriksny 03-2006 og har kørt 10.000 km på den.
Denne MC er kaskoforsikret hos Tryg med en årlig præmie på kr. 6.344,-.
Aprilia RSV 1000 R (SOLGT)
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.092
Det er en original reservedel fra Aprilia, da det kun er årg. 04 der er født med orange glas. Du skal også huske at købe orange pærer.
Jeg kan da ikke se du har en Aprilia?
sep 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 24
hejsa.
Hvor har du forresten købt de hvide blinklys til aprilia'en. sys ikke jeg kan finde dem nogen steder.
hilsen lasse n
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
Ja, det er en fristende side. Man kan hurtigt få en lang ønskeliste af at surfe rundt på den :o)
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
Hej Smed,
Tak for hurtigt svar i forum vedr. luftfilter til min RSV. Jeg kan se, at du fik løst problemet med RSV'ens bagbremse. Som jeg læser din tekst, har du både monteret varmeskjold og skiftet pumpe. Er det rigtigt? Hvor kan man købe sådan et varmeskjold?
V.h. Søren
okt 2005
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 29
Virkelig flot eksemplar!
Havde faktisk selv kig på sådan én inden jeg endte med at anskaffe mig min Kawa.
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
Hej Smed. og tak for din kommentar. Det er bl.a. pga. hakken men ligeledes en begrænset venderadius osv.
Den er heldigvis ikke købt til bykørsel, så det er ganske ok. Derfor skal den også forblive helt standard.
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 550
Hold da op en fed cykel til en rigtig fed pris bliver nødt til at eje sådan en engang!
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Ja det kribler helt vildt for at prøve raceren på bane!! Men den er sgu' næsten for fin siger folk , for den står bare som et slikket bolsje (du kender mig jo!). Hvad med dig, glæder du dig ikke??
Mvh
Poul
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 7
Høj til dig og den fede aprilla herfra!
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 35
Hej Smed - tak for sidst
Vupti - så lige dine billeder - og nyt hus - flot - tillykke med det - men det står vel færdigt i dag. Har bestilt nye dele fra
Rsvnet bl.a. Billet Clutch slave cylinder - skal nok informere om det virker.
Hilsen herfra
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 209
fra 1 smed til 1 anden smed.. vi ved hva der dur.. fedeste cykel med sjæl.... høj til den.
okt 2004
Følger: 80 Følgere: 64 MC-er: 7 Emner: 45 Svar: 849
Jeg har malet de originale fælge, var lidt træt af at alt er sort!
Det er godt nok også det længste jeg har kørt på et bagdæk, på den gamle FZR 1000 exup jeg havde, kørte jeg ca.km 6.500 på tilsvarende Pilot Power dæk!
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
Virkelig lækker MC
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
virkelig over på sådan en stor færge når du skal af med Prille engang???
Din Aprilia lyder bare ALT for godt!!!!
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
ikke lagt mærke til før du lige siger det hehe.
Må lige have set på det
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 5 Emner: 56 Svar: 303
èn af mine drømme MC'er, så fortjener helt sikkert en x-høj
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 305
her fra..! Den er satme lækker..!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 25
Fed cykel og okay billeder.
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 54
Den cykel er bare for fed, og den er bare virkeligt gennemført fra top til tå:-)
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 751
Den ser sgu godt ud - selvom den er sort ;o) Lækre Aprilia potter! Powercommander og grundig indkøring er virkelig et hit til RSV.
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 660
Den er ond,den ser sq rigtig godt ud
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 14
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 63 Svar: 540
tak for info så 2 i danmark da sjælden er den i hvert fald. jeg har aldrig fundet en magen til i dk... dejligt nok med en speciel cykel.
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 457
selvfølgelig er det fedest med en par orginale.
Vil heller ikke smide sådan nogle billige potter på sådan en fin og dyr mc..
så vil jeg heller vente, til jeg har penge nok, til det rigtige grej
Det skal jo ikke være thansen
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 457
det var måske lige i overkandten af hvad jeg ville give..
Men de er dælme flotte.
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 77 Svar: 457
Hvad måtte du smide for sådan nogle flotte potter`?
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
I skal være så hjertelig velkomne herned!!
Hold da op en tur Prilleren skal ha!! REspekt!!!! Den kommer til at trække tænder ud. Det luftfilter kit lyder spændende og giver ´garanteret en masse!!
Jeg fik kørt 100 km på både prilleren og Duc'en i mandags og vil også lige have en tur på fredag inden frosten sætter ind igen:
Men skriv under pm så vi lige kan udveksle numre for en aftale engang. Vil da også gerne engang op og besøge jeres klub.
Mvh
poul
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 35
Finn Villadsen - det lyder spændende - send lige en mail på din erfaringen efter møde med FV - På forhånd tak.
apr 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 35
med det nyindkøbte fra USA - se emne om samme vedr. regler om moms/toldafgift.
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 66
den er at for lækker.
x-høj!
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 22
mange tak er sku også rigtig glad for den....
syntes nu også din er meget frisk....
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 5 Emner: 13 Svar: 55
HAYABUSA
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
... Alex er ude ved mig nu og lige inden vi begyndte at skrive fortalte han mig at han måske godt ku finde på at købe en Brutale 750ccm.....
Prøv da at gi ham et kald, for han havde snakket med en forhandler ang. dele til den osv....
Ps. Behold nu Millen og få nogle klip i kortet på den i stedet!!!!
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
.... HVis B-Kingen allerede stod i garagen skulle du næsten i Bad-standing, for så god du er blevet til at køre sving på Prillen, så må du da ikke købe sådan en færge!!!!
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
.... Din er fin´nok, men ikke til en Italiener-tur, for er det kke en Østrisk motor der sidder på din??? Så kan man vel ikke kalde det for en fuldblods, kan man??? Haha....
Godt nytår forresten....
Har du fået kigget mere på den færge eller????
Med færge forståes "B-King"!!!
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 169
Hej Smed
Jeg skulle jo prøve. Held og lykke med salg/køb (selvom det jo nok ikke er alverden du får for at sælge din V2'er hos en forhandler)
Går ud fra at du også er fan af Daniel Agger?
God dag
Peter
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 169
Fed cykel
Hvorfor nænner du at sælge den??
Bytter gerne ;o)
Peter
apr 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 3
Super Fed. Kører selv Triumph Daytona. Tænker på gå en cylinder ned
sep 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 118
Kan se at den er til salg på DBA.
Det er ikke længe du har haft den.
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 15 Svar: 89
.... V2 hvis man har bare lidt respekt i livet ;))) hehe
Ellers en smadder fed mc!!!
- Jarno
okt 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 15 Svar: 89
Den maa da lyde som en droem din Aprilia! :))) laekker maskine!
en hoej er sendt!
MVH
Jarno
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 440
nice mille ...
kig forbi ..
thomas out
høj herfra
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 28 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 6
tak for din hilsen jo det kunne da godt tænkes jeg snart skulle tage mig sammen og tage m. en tur...
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 13 Svar: 8
jeg vil da undersøge sagen og rette det så du har ellers et monster fed kværn så x høj til dig
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 13 Svar: 8
hvad syntes du så jeg skal kalde den da det er en kopi og er du ikke lidt negga tiv
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Annoncer: 1 Emner: 13 Svar: 8
hvis nu du læste den nederste tekst står der også det er en kopi ikke
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 172
Lyder godt
se lige den her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=443
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 172
mangler billed til hjemmesiden...?!?!
Få det nu sendt så vi kan opdateret klubbens hjemmeside
Volle
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 110 Svar: 95
Fed og flot cykel men en skod klub du har som forside. "Ohhh UNITED we love you" Høj herfra
feb 2007
Følger: 51 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 153
med den ultimative fede kværn. Og jeg VED hvordan du har det med at køre V2.. gør det jo selv og det er det FEDESTE!!!
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
Jeg kender ingen i jyland der gør det så godt som Ove i Haslev så det kan jeg ikke svare på. Billeder af Fila'en kommer i aften.
Mvh
Poul
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 28 MC-er: 6 Emner: 9 Svar: 228
med din fede cykel. Du bliver rigtig glad for din Priller. Når du nu har åbne potter med racing eprom vil det være en super ide at få monteret en Power Commandor USB III og få den mappet ind på hver cylinder hos Dyno Ove i Haslev. Aprilia får altid for lidt benzin i mellemområdet og det rører Power Commandoren bod på!! Det blever en helt anden cykel bagefter som bliver meget mere let kørt og som sparker røv helt nede fra 2.250 omdr./min.!!!!
En høj herfra.
Mvh
Poul
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
X-tra høj herfra, den er simpelthen for fed. Glæder mig vildt meget til at se den live.
Per
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Svar: 1
Hej Smed. Den ser sku flot ud mange gange tillykke med den.
Jeg har nu solgt min dejlige Sv 1000. Har overvejet en Ducati monster 800, 900 eller en 1000 ccm. Men vi får se hvad fremtiden bringer.
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 45
Ja.. hvad skal man sige..
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 172
Endnu engang tillykke med din RSV - Den er sgu lækker lækker
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 338
den ser sq fræk ud, sådan en rsv'er, fed farve og syg fræk røv, høj herfra
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
Haha ... ok så har jeg set den "live" .Var oppe og sidde på den og lave småspyttende pruttelyde mens gashåndtaget blev vredet ;o)
Lækkert...................
/Thomas
jul 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.148
Top flot bike.. Tillykke med den, en HØJ er afgivet!!!
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 838
Det fedeste design og lidt rå v2 lyd...... fåes det bedre :o)
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 143
havde de ikke nogen der var federe?
ej det bare en spøg. vildt fed cykel. bare man havde råd.
du får høj af mig
sep 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 118
Rigtig fed maskine du har dig der.
Jeg var ude at prøve for et par uger siden, er helt pjattet med lyden og trækket men havde svært ved at vænne mig til siddestillingen. Jeg føler at man sidde meget højt.
Håber du bliver glad for den!!
Ses derude!