{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX400F Katana 1982

5.086 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Christian J
Mand | 35 år | Oprettet: 3. feb 2006


Suzuki GSX400F Katana

Årgang:
1982
Motor:
Standart Suziki motor
399cc
række 4 cylindre
boringen er 53mm*45,2mm
DOHC, 16 ventiler
kompressionen er 10,5:1
6 trins gearboks

4 styk 25mm karburatorer.

Motoren blev skiftet efter 46000km da den flækkede blokken, det betyder at jeg nu har fået kobling og topstykke med som reservedele. den "nye" motor køre stadig som en drøm efter godt 30000km.
Hestekræfter
42HP ved 10500RPM som standard. Dog kommer den ikke over 9000, den er jo trådsalt 26 år gammel.
30,2Nm ved 6500RPM
Fælge
standart sorte alu fælge med poleret markering.
Dæk
nye
front 3,25-19
bag 110/90-18
Topfart
170km/t som standart.
Tuning
ingen
Styling
forkromet 4i1 udstødning.
Ekstraudstyr
hjelm og skivelås.
Bemærkninger
Nu er der skiftet generator/stator, batteri, fodhviler i venstre side koblingskabel, speedometer kabel og startermotor kul.

Selv om den ikke har så mange kræfter så kan den nu godt flytte sig. Ved 5000 rpm i 6 gear har den det faktisk bedst, og det svare ca til 90km/t. Den har heller ingen problemer med at trække i 6. grear i byen, der ligger den så på de 3000 rpm.. Motorvej klare den også, den tager 120km/t uden problemer, men ved de 125km/t begynder det dog at svinge noget hvor meget den køre alt efter vind og bakker, men der ligger den også med 7000-8000rpm så den skal sikkert heller ikke meget højere op hvis man skal køre i længere tid.
Kommentér på:
Suzuki GSX400F Katana
Annonce