{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSF 1200 S Bandit 1996

2.046 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Morten (Esbjerg) R
Mand | 45 år | Oprettet: 17. nov 2006


Suzuki GSF 1200 S Bandit

Årgang:
1996
Motor:
4-cylindret luft/oliekølet 4-takts rækkemotor, med 2 overliggende kædetrukne knastaksler.

4ventiler Pr. cylinder

Boring: 79mm

Slaglængde 59mm

slagvolumen: 1157 ccm

Kompressionsforhold 9,5:1

Karburatorer: 4 stk. 36mm Mikuni.
Hestekræfter
98 Hk ( 72Kw) ved 8500 Omdr / Min. (Efter bogen)
91Nm ved 4500 Omdr / Min (Efter bogen)

Er lige blevet rullet 13/6-07
111,4 Hk på rullen (Hos Carstens mc)

og igen den 4/5-08
115,2 Hk på rullen (hos Mik MC)
Fælge
For: 3" original sortlakkeret

Bag:5,5" original sortlakkeret.
Dæk
120/70r17 (Michelin pilot power)
180/55r17 (Michelin pilot power 2CT)
Topfart
220 Km / t efter bogen

Dog 240 Km / t efter spedometeret (indtil vidre)
Tuning
Remus sports potter + hjemmelavet dobbelt mellemrør
K N luftfilter indsats (kommer på når jeg lige får taget mig sammen til at sætte den i)
Styling
Sort MRA kåbeglas spoiler typpe.

Afkortet bagskærm

Bandit tankpad.

Baglygte med integreret bilnk (ikke på billederne endnu)
Ekstraudstyr
Kølergril i rustfri "Bandit".
Stålarmerede bremseslanger
Bandit Håndtag (Harris)
Bemærkninger
Dette er mit vinterprojekt, den har været totalt adskildt, lakkeret, pudset og smurt (vinteren 2006-2007)

Se mine fotoalbums for flere billeder af arbejdet fra i vinter.

Alle de skruer som ikke er specielle er blevet skiftet til rustfri.

Cyklen har fået ny motor med 15.000 km

Billederne er ikke de bedste da de er taget med min mobil, der vil komme nye og bedre billeder senere.

Tager gerne imod udfordringer :-)

Håber at få nogle kommentarer på mit arbejde det har taget mig omkring 250timer at komme til hvor jeg er nu.
Kommentér på:
Suzuki GSF 1200 S Bandit
Annonce