{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GS 750 L 1980

4.916 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Suzuki GS 750 L

Årgang:
1980
Motor:
747 ccm, 4 takt, DOHC, 4 cylinder, 16 ventiler, TSCC (Twin Swirl Combustion Chamber... 4 stk. Mikuni BS32SS karburatore. kompressions forhold 9,4:1. Cylinder dimensioner: 67,0 mm x 53,0 mm. 5 Gear. Elektrisk/kick-starter
Hestekræfter
82 HK, Det er jo en 16 v :)
Fælge
Originale alu-fælger, med nye dæk,
90/100-19 foran, 130/90-16 bagpå
Dæk
Foran: 90/90-19 52H
Bagpå: 130/90-16 67H
Topfart
Har jeg ikke prøvet endnu, men omkring de 210 km/t teoretisk, har været oppe og runde 160, men så ville kæresten ikke det skulle gå hurtigere, venter lige med at give den fuld skrald før jeg kommer på motor vej... Men hold da kæft et optræk den har... jeg har stadigvæk et smil på læberne, jeg har ikke prøvet at have den på rulle felt, men 0-100 på lige under 4 sek. det er sku meget godt.. hehe
Tuning
intet, men der skulle have været sportluftfilter og 4 i 1 udstødning, men det er simpelt hen for fesent, den skal holdes orginal, den lyder super som den er...
Styling
Original, alt er blevet shinet op og lavet på den. Den står som ny...
Ekstraudstyr
intet, den er for sej sådan som den er...
Bemærkninger
En tysker som jeg hentede igår på (27 april 07), Så blev den sku told synet og reg. synet, samt blev afgiftet betalt (15/5 afgift 9415), nu skal den så bare renoveres....
Ja, så blev den færdig. Renoveret fra a-z, dejlig maskine. dog med en uoriginal bagskærm og lygte, da den gamle ikke stod til og rede.
Er til salg til den rigtige pris..
Kommentér på:
Suzuki GS 750 L
  •   21. feb 2008 Katana
    Hej Thomas

    Du spurgte lidt til min katana for noget tid siden. Nu ryger den til salg igen - vil gerne prøve noget andet. Sig til, hvis du er interesseret

    Mvh
    Morten


  •   11. sep 2007 Takker...
    Jeg takker og bukker, det er altid godt og højste lidt ros for ens arbejde...


  •   10. sep 2007 den er for fed
    jeg efterlader lige en høj for den fine cykel....


  •   3. sep 2007 Katana
    Hej Thomas

    Undskyld det sene svar, men jeg har faktisk først lige opdaget dine kommentarer til katanaen. Jeg har overvejet længe og grundigt om den evt skulle sælges, men jeg er sgu endt med, at jeg ikke kan få mig selv til det. Den betyder for meget for mig, og er ALT for fed at køre på (motoren). Har du haft held med at finde en anden? Det er temmeligt ofte muligt at finde en på dba.dk

    Ang. billedet på min profil, så blev jeg desværre smadret temmeligt meget i den ulykke og klarede kun lige skærene med nødt og næppe. Heldigvis har jeg nærmest ingen mén den dag i dag - kun lidt nakkebøvl og den slags, men det er heldigvis ikke noget der betyder så meget smiley PS. det var ikke min egen skyld. Det var en flok jallaere der drønede frontalt ind i mig. Heldigvis var jeg alene i bilen!

    Sig til hvis du har yderligere katana-spørgsmål

    Mvh
    Morten


  •   1. sep 2007 ..
    Takker Palle, Ja jeg er også glad for den, men tror jeg desværre at jeg har valgt forkert, da jeg valgte og købe den fra starten af det er min første og jeg vil sku gerne have nået jeg kan sidder i læ bag, der meget vindmodstand på den her på motorvejen.. desværre... Men fuck jeg har hygget mig med at renovere den, jeg elsker at skrue pudse og gå og kæle for detaljerne... Har fler egange måtte vente på dele i flere uger fordi de kom fra japan eller USA, man er som et lille barn når posten så kommer med den, for så kan man komme videre hehe... Nej jeg har sat den til salg, men får jeg den ikke solgt beholder jeg den indtil jeg kan købe en anden... smiley go vind på vejene..


  •   31. aug 2007 Takker
    Hej Thomas
    Tak for dine fine kommentarer bedømmelse. Jeg kan også fortælledig, at den ER supelækker at køre på. Det er en blanding af chopper og power. Dog er den ikke helt nem at tumle rundt med grundet forgaflens vinkel, men det gør jo bare det hele lidt sjovere.

    Jeg kan iøvrigt også lide din GS super lækker farve.
    Palle


  •   8. aug 2007 lige en høj med på vejen


  •   2. jul 2007 .
    Tak for indbydelsen og helt sikkert det kan du tro jeg gør smiley


  •   2. jul 2007 .
    Hvis du kommer til aalborg må du endelig sige til. Så kan vi trille en tur sammen. Vi 4-cyl softchoppere må jo holde sammen smiley


  •   2. jul 2007 super...
    ...flot er den blevet. tillykke med det. det kan du godt være stolt af. Jeg tænkte på at købe en gs1000L for ca 3 uger siden. Den var næsten magen til din. Osse uden fgift smiley
    Men så fik jeg min seca. Den kører nu osse rigtig godt. samme dejlige siddestilling:)


  •   25. jun 2007 den er fee...
    Jeg har givet en arm og et ben,- uden afgift og en afgift på ca 8500,- plus en total renovering... den står mig i nået mere men den fandme blevet flot, billeder kommer snart... Den er ikke til at købe herhjemme eller få dele til, da den aldrig er blevet solgt herhjemme... hvis du er heldig kan du finde en herhjemme til omkring 30.000... Det er sjælden sag og original er den meget værd. Jeg er mega glad for den. Den køre f..... godt... og hurtig...


  •   25. jun 2007 fin
    har lige sat og studeret din mc lidt.. den er faktisk fed sådan en model der.. hva kan de købes for her hjemme?? og køre de godt?


  •   24. jun 2007 takker
    Nej autosol og slipol... men hey prøver...


  •   23. jun 2007 crom
    Har brugt noget der hedder wenol...! Er rigtig godt..!


  •   5. jun 2007 Tror du tager fejl ven..
    Hehe.. okay... Jeg vil ikke være kæppe høj, men det bassere du på hvad... Det er en 747 ccm, 4 takt, DOHC, 4 cylinder, 16 ventiler, TSCC (Twin Swirl Combustion Chamber) Motor... Og det er jeg 100 % sikker på... Kender godt den hjemmeside, men prøv lige engang og kigge ordentlig på den. Model 750L og ikke 750 GL, for det ikke skal være løgn er der en kopi af en original brochure under modelen 750L hvor det hele står... Den model du snakker om (GL) blev først produceret fra 1981 og det er en reduceret billigere udgave af den foregående 750 L model fra 1980.. Topfart ved jeg ikke men skriver når renovationen er færdig og hun har kørt jomfru tur...


  •   5. jun 2007 Spec
    Lige lidt info om din model.

    Den har 8 og ikke 16 ventiler og topfart skal du ikke regne med over 180 på en rigtig god dag, men pyt hvad gør det.

    GS serien var kendetegnet ved motorer som var nogle af
    de mest driftsikre Suzuki har fremstillet.

    GS 750 GL 1981
    Overall Length: 2,225 mm (87.6 in)
    Overall Width: 855 mm (33.7 in)
    Overall Height: 1,190 mm (46.9 in)
    Wheelbase: 1,510 mm (59.4 in)
    Dry Weight: 241 kg (530 lbs)
    Engine type: Air and oil-cooled 748 cc inline-4, DOHC, 8 valves. 68 hp/ 8,500 rpm, 6.0 kg-m/ 6,500 rpm.

    Her er et godt link til os suzy egere smiley

    http://www.suzukicycles.org


  •   14. maj 2007 fin
    cykel der. du for lige en høj med på vejen. smiley
    Co9


  •   10. maj 2007 takker
    Takker jeg var lige i synshallen i dag, han sagde jeg skulle bare lave den færdig og komme med den, flink mand Not...Jeg har ikke tænkt mig, at lave nået som helst før den har været til syn i næste uge, tvætimod nærmere gør den grimmere... nogen foreslag... smiley
    Jeg er bare bange for at det bliver en vanvittig vurdering og jeg ender med at betale en mega høj afgift. Den har rundet spedometer en gang, men har desværre ingen dokumentation på det... smiley den står på 36.571 KM


  •   10. maj 2007 Velkommen
    Fin klassiker,- men den trænger vist til en kærlig hånd.. :o))

    Sørg endelig for at få vist al rusten, og de revnede sideskjolde og ridserne i tanken når du kommer til toldsyn..

    Det må al sammen hjælpe dig til en billigere vudering,- og så derefter er det bare med at komme igang med at få den shinet op igen.. :o))

    Mvh. Michael


  •   5. maj 2007 hejsa
    tak for ros smiley :) også en fin klassiker du har der den kunne blive rigtig feed med lidt racerstumper foran og bagved... pas på dig selv derude....


  •   1. maj 2007 Reg.- og told-syn
    Så er det snart tid, den skal til syn her i ugen.. kryds finger for mig...


  •   1. maj 2007 Selvfølgelig ses vi
    mon ikke vi ses er jo fra Skagen og du skal da op til "
    Træf på Toppen"


  •   30. apr 2007 Feeed Gser
    Heeey Thomas. Tak for de rosende ord. Lækker GsÉR, Jeg ser muligheder i den , he he


  •   29. apr 2007 Velkommen
    Den ser rigtig godt ud. Så en høj herfra med ud i sommervarmen, og med håb om mange gode ture, måske vi ses en dag på landevejen.
    Mvh. Paw


Annonce