{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW R850RT 2001

503 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

N.t.
Mand | 49 år | Oprettet: 20. apr 2006


BMW R850RT

Årgang:
2001
Motor:
2-cylindret luft/oliekølet 4-takts boksermotor, 4 ventiler pr. cyl.
Slagvolumen: 848 ccm.
Boring: 87,5 mm. Slaglængde: 70,5 mm.
Maks. drejningsmoment: 77 Nm ved 5500 o/min. Kompressionsforhold: 10,3:1.
Indsprøjtning med 40 mm spjældhuse.
Hestekræfter
Maks effekt: 70 hk / 52 kW ved 7000 o/min.
Fælge
For: 3,50" fælg
Bag: 4,50" fælg
Dæk
For: 120/70 ZR17 Snart Dunlop Sportmax GPR 300 (Billligst på Daekleader:-)
Bag: 160/60 ZR18 Bridgestone, godt modent.
Topfart
187 km/t.
Tuning
Ingen. Dog er kardandrev skiftet med en R1100RT "ricambi" del fra Italien. Det har dog gjort lidt ved accelerationen til den værre side, plus benz forbrug er steget lidt. Ikke noget der mærkes i hverdagen.
Styling
De tyske myndigheders styrtbøjler. Der hvor sirenerne sad er der installeret xenon lys fra AliExpress. Fungerer til UG og godt supplement til det noget svage forlys.
Ekstraudstyr
Motorbeskyttere, så jeg værne om mine stakkels ømme topstykker.
Andre røde sidetasker med den normale volume, end de monterede kurverttasker.
Kængurufløjter fra Temu monteret ved forreste reflekser. Ved ik om de funker, men skulle nødig klippe en då.
Bemærkninger
Herkomsten har man nok gættet sig til, Især genkendelige hvis man rejste syd for grænsen i 00erne og længere tilbage.
Den har jf tidl. ejer kørt for "Das Polizei" i Duisburg i delstaten Nordrhein-Westfalen indtil 100.000 km med fuld servicebog. Siden har der være 2 ejere. Jeg hentede den nær Cuxhaven i '23, se dato på korttidsnummerpladen. Hvis man vil læse mere om import-historikken, så søg "Nyt fra importland" på FB gruppen Motorcykelforum.
Tøj er orginal BMW "sommeruniform" Købt på Ebay. Fantastisk kvalitet, men sjældne at finde.
Kommentér på:
BMW R850RT
Annonce