Triumph T100ss 1965

4.332 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Triumph T100ss

Årgang:
1965
Motor:
500cc Unit twin (2-cyl) 4 ventiler i alt.
4-speed.
Har kørt NOK km..
stødstænger der lækker.. :]

har fået en rebore i Aug 07. cyl var pænt slidt. nye valves.


Hestekræfter
fra ny 40 stærke.. men nu er det kun guderne der ved det.
men det er nok til at politiet bliver utilfredse "Ups"

OG nok til at VÆLTE.! GoD D . . . -SOB . . . .!!!
Fælge
COLD steel! med krakeleret chrom..
Dæk
Nogle mørnet nogen - AVON 4 the win!
Topfart
160km/t hvis manualen har ret, et sted imellem 80 og 140 hvis jeg kigger på det originale speedometer, 150 hvis guderne er på spil, 99km/t hvis jeg skal tro min cykelcomputer, FOR HURTIGT ifølge politiet, men gps´en siger 135...
Tuning
Den havde et K&N filter, indtil det raslede af.. doh..
elektronisk tænding. Pazon - sure fire "kan anbefales"
Styling
Farven.!

Olien på asfalten.. og mine bukser. plus alt andet bag motoren og tanken..
Ekstraudstyr
cykelcomputer og gps så jeg kan se reel hastighed, og ikke "Triumph" hastighed.. :]]
Bemærkninger
bruger mere olie end benzin. næsten.
jeg mangler en ny olietank.
Hero info: Den er bygget samme år som The Blackburn Buccaneer S.Mk 2, som også var det år at SEPECAT.int startede produktionen af deres Low level strike fighter Jaguar.. :]] og året efter 1966, var året hvor SR-71 Blackbird blev fuld operationel.. så man kan vist godt sige det var et par gode år, fra 1965 til 66, og det kommer tydeligt til udtryk på min T100ss :-)
Ligheden mellem SR-71 og T100ss er at de er ca. lige utætte efter en tur mod topfarten og tilbage til normal march hastighed.. "Fly nørd viden"

MANDAG d. 3-11-2008 - 23:15
Var nede og bide i græsset

Status :
HUMEN DAMAGE - NONE
BIKE DAMAGE - SOME
Gafler drejet! = rep gafler drejet på plads.

Undskyldning og situation.
blød venstre, 60kmt, mørkt, diset, 5grader, lidt for tæt på højre rabat.. 3 valg Venstre Asfaldt = pain - midten græs - bedst - højre 1m dyb og bred grøft = PAIN and BROKEN bike.. jeg valgte at smide den i græsset med minimale skader til følge. gled 5m stoppede, rejste mig og bike op og kørte videre som om intet var sket..
Kommentér på:
Triumph T100ss
Annonce