Indian FTR1200S 2021
471 visninger
|
Oprettet:
Indian FTR1200S
Årgang:
2021
Motor:
Bore x Stroke. 4.016 in x 2.898 in (102 mm x 73.6 mm)
Compression Ratio. 12.5:1.
Displacement. 73 cu in (1203 cc)
Drive/Driven Clutch. Assist & Slip, Multi-Plate.
Electronic Fuel Injection System. Closed Loop Fuel Injection / 60 mm Bore.
Engine Type. Liquid Cooled V-Twin.
Compression Ratio. 12.5:1.
Displacement. 73 cu in (1203 cc)
Drive/Driven Clutch. Assist & Slip, Multi-Plate.
Electronic Fuel Injection System. Closed Loop Fuel Injection / 60 mm Bore.
Engine Type. Liquid Cooled V-Twin.
Hestekræfter
Stage 1 powervison.
130 hk
125 nm.
130 hk
125 nm.
Fælge
Bag 18x4.25j
for 19x3.5j
for 19x3.5j
Dæk
dunlop roadsmart 4
160/70r18
120/70r19
160/70r18
120/70r19
Topfart
240
Tuning
K&N
custom catsback.
custom catsback.
Styling
ACCESS DESING LICENSE PLATE KIT som rykker nummerpladen og blinklys op over baghjulet under sædet så man slipper for den grimme nummerplade arm som sidder nede bag baghjulet.
Thomas Kopp custom risers som hæver styret 25 mm og giver 16 mm mere pullback så man sidder meget mere behageligt.
Puig vindskærm i transparent.
Dunlop roadsmart 4 160/70 r18 bag og 120/80 r19 for istedet for de orginale forfærdelige dunlop DT3-r knop dæk som er livsfarlige på sådan en moment stærk motorcykel.
Indian Oem comfort plus sæde fra 2023 model med FTR logo.
Super stærk D.i.D 525 ZVM-X2 gold kæde 114 links og en rustfristål rear sprocket med 45 tænder kontra den orginale med 49, giver en meget mere brugbar gearing.
Powervision tunet.
Custom in-house bygget rustfristål catback udstødning med e-mærkning, lyder hammer godt og sparer næsten 10 kg i vægt kontra orginal udstødning.
Spejle fra Xl-moto.
K&N luftfilter.
Indjustering af affjedringen så den passer til vægt og kørestil.
Alt udført hos HD Custom Copenhagen
Thomas Kopp custom risers som hæver styret 25 mm og giver 16 mm mere pullback så man sidder meget mere behageligt.
Puig vindskærm i transparent.
Dunlop roadsmart 4 160/70 r18 bag og 120/80 r19 for istedet for de orginale forfærdelige dunlop DT3-r knop dæk som er livsfarlige på sådan en moment stærk motorcykel.
Indian Oem comfort plus sæde fra 2023 model med FTR logo.
Super stærk D.i.D 525 ZVM-X2 gold kæde 114 links og en rustfristål rear sprocket med 45 tænder kontra den orginale med 49, giver en meget mere brugbar gearing.
Powervision tunet.
Custom in-house bygget rustfristål catback udstødning med e-mærkning, lyder hammer godt og sparer næsten 10 kg i vægt kontra orginal udstødning.
Spejle fra Xl-moto.
K&N luftfilter.
Indjustering af affjedringen så den passer til vægt og kørestil.
Alt udført hos HD Custom Copenhagen
Ekstraudstyr
Bemærkninger
Indian FTR1200s fra vild til den ultimativ hooligan køremaskine.
Indian FTR1200S
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 183 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 797
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.368
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.280
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.672
feb 2010
Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 16 MC-er: 6 Emner: 1 Svar: 200
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 133