Suzuki GSX750F 1990
1.474 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX750F
Årgang:
1990
Motor:
4 takts række motor
luft/oliekølet
slagvolume: 748 kubik
luft/oliekølet
slagvolume: 748 kubik
Hestekræfter
motor: 106 hk/78kw
baghjul: vides pt ikke, men skal tjekkes
baghjul: vides pt ikke, men skal tjekkes
Fælge
støbte standard 17" fælge
Dæk
for: 110/80
bag: 160/60
bag: 160/60
Topfart
235 km/t - ifølge fabrikken, det har jeg dog ikke umiddelbart tænkt mig at efterprøve
Tuning
måske med tiden, men som den står nu, er der rigeligt med kræfter til mig
Styling
- små hvide blink
vinter 07/08 projekter:
- spejlene er ikke ens, så der skal bestilles nye
- bagskærmen skal væk
- nyt kåbeglas
- generelt vil jeg, i takt med at dele skal udskiftes prøve at finde noget andet end standard produkter - såsom bremseskiver, kabler, kæde, tandhjul osv.
vinter 07/08 projekter:
- spejlene er ikke ens, så der skal bestilles nye
- bagskærmen skal væk
- nyt kåbeglas
- generelt vil jeg, i takt med at dele skal udskiftes prøve at finde noget andet end standard produkter - såsom bremseskiver, kabler, kæde, tandhjul osv.
Ekstraudstyr
mig
Bemærkninger
Dette er min første mc, og min første sæson.Generelt syntes jeg at det er rigtig fed maskine, med rigeligt kraftoverskud til mit str xl korpus og sålænge jeg kører iosm mine tekniske færdigheder (dvs næsten ingen) så er den tilmed letkørt.

Suzuki GSX750F
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 179 MC-er: 4 Emner: 139 Svar: 372
heey
hvor har du købt de for blinklys?
de er fiiiine
mvh
johnnia
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 764 MC-er: 20 Emner: 287 Svar: 1.841
Tja, jeg fik da også snakket med nogle folk jeg nok ellers ikke ville have snakket med, og brugt en dag i Dover med en Canadier. Og en god lang snak med nogle danskere der havde været i italien i en uge på deres guzzier
jan 2007
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 6
Fin GSX, så er det med at komme ud at køre her i den forårsvarme, og en høj herfra. Mvh. Paw
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 65
Du har også en ret fed klassiker.
Det er rart, når nu økonomien også har noget at skulle have sagt, at man trods alt stadig kan få en fed maskine til menneske penge. Umiddelbart skulle man ikke tro at vi kører rundt på 16-17 år gamle maskiner