Honda VFR 750F 1995
2.025 visninger
|
Oprettet:
Honda VFR 750F
Årgang:
1995
Motor:
Motortype: V4 / 90 grader / Kaburator
Maximal omdrejninger: 11500
Top moment: 8000
Kubik: 748
Ventil spillerum In: 0,13
Ventil spillerum Ex: 0,20
Kompression: 11 : 1
Maximal omdrejninger: 11500
Top moment: 8000
Kubik: 748
Ventil spillerum In: 0,13
Ventil spillerum Ex: 0,20
Kompression: 11 : 1
Hestekræfter
96 (målt på baghjulet)
Fælge
Forhjul fælg størrelse: 3,5" x 17"
Baghjul fælg størrelse: 5,0" x 17"
Baghjul fælg størrelse: 5,0" x 17"
Dæk
Forhjul dæk størrelse: 120/70 ZR17
Baghjul dæk størrelse: 170/60 ZR17
Altid Michelin Pilot Power
Baghjul dæk størrelse: 170/60 ZR17
Altid Michelin Pilot Power
Topfart
254 km/t
Tuning
Dyno Jetkit
KN-filter
KN-filter
Styling
Ekstraudstyr
Motad Venom lydpotte
Bemærkninger
Cyklen blev hentet d 1/3-2006 i Tyskland efter en køretur i kassevogn på i alt 1700 km vi nåede kun lige tilbage med færgen på en 24 timers billet. oprindeligt skulle vi have hentet en blå viffer til min kammerat, men den levede slet ikke op til det lovede. Heldigvis havde han taget et par annoncer med og vi var heldige at få kontakt til ham der ejede denne dejlige og meget velkørende mc. Jeg måtte tage chancen og købe den uden prøvetur da batteriet var så fladt at den ikke kunne holdes igang uden startkabler, men jeg har ikke fortrudt et eneste sekund. Den kører som om den lige var trillet ud fra fabrikken og som man kan se på billederne som er taget lige efter toldsynet så er den utrolig velholdt hvilket også var med til at jeg turde købe den uden prøvetur. alt i alt en rigtig dejlig mc og køre på

Honda VFR 750F
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 359
Tak for svaret
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 23
Hej Silas
Jeg købte det via DOT Engineering: http://www.dot-e.dk/
Det ændrede lidt på lyden og har givet lidt ekstra ydelse men ved ikke hvor meget, brændstoføkonomisk er der ikke sket noget. Du skal være opmærksom på at den muligvis skal dysses om, fordi man får en tyndere blanding på grund af den øgede luftmængde
jun 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 359
Hvor har du købt det, og til hvor meget?
Er det bare sådan et K&N filter element, til at erstatte det originale?
Ved du om det har givet nogen effekt? ydelsesmæssigt, såvel som brændstoføkonomisk..
maj 2010
Følger: 77 Følgere: 69 MC-er: 3 Emner: 8 Svar: 539
Hvor blev du a ?
Du kom da aldrig tilbage til avedøre gjorde du ?
Vi kiggede efter dig
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 11
standart for kedlig
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 7
tillykke med den. Den ser sku flot og velholdt ud!!
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Sådan en VFR lyder jo også fantastisk. Havde jeg råd til en ekstra bike så blev det nok sådan en.
Søren
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 81
flot Viffer... høj er givet.
Mvh. AK
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Det er jo en rigtig herre kværn. Flot og sikkert velkørende.
( har prøvet sådan en).
Søren
dec 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 338
virkelig flot VFR'er du har der, høj for den
jun 2006
Følger: 35 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 99 Svar: 477
Virktlig flot maskine du har der, ser helt ny ud.
Velkommen her på siden og det kan jo være vi ses derude.
Per
aug 2006
MC-er: 1
Velkommen sikke da en flot VFR du får en x høj
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Den er satme flot din viffer
du kan evt melde dig ind i V-4 gruppen vi har lavet her på siden...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=32
/Jan
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 61 Svar: 644
rød farve men gerne noget mere info! (velkommen nu alligevel)