Kawasaki ZXR 750 L 1993
12.096 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
56 Kommentarer
Kawasaki ZXR 750 L
Årgang:
1993
Motor:
899ccm, en zx9b motor
Hestekræfter
124, målt på baghjulet.
Fælge
3,5 x 17 foran
5,5 x 17 bagpå
5,5 x 17 bagpå
Dæk
120 x 70
180 x 55
Pilot power sport
180 x 55
Pilot power sport
Topfart
speedo går kun til 280 og det trækker den forbi til en 290 - 300 stykker, så mon ikke omkring 270...
Tuning
ZX9-motor, Komplet Skorpion system, åbent luftfilter.
Progresive fjedre i forgaffel.
Progresive fjedre i forgaffel.
Styling
Mørkt kåbeglas
Lidt grønne Pro-bolte ved tankdæksel og kåbeglas og kåbe
Lak: BMW black saphire metallic og 6 gange klarlak
Lak: Suzuki yz3 grøn til skrift
Små blink i front og bag.
Dioder til nummerpladelys.
Hjemmelavet nummerpladeholder.
Sorte fodhvilere fra Oberon.
Styrender i rustfrit stål
Lidt grønne Pro-bolte ved tankdæksel og kåbeglas og kåbe
Lak: BMW black saphire metallic og 6 gange klarlak
Lak: Suzuki yz3 grøn til skrift
Små blink i front og bag.
Dioder til nummerpladelys.
Hjemmelavet nummerpladeholder.
Sorte fodhvilere fra Oberon.
Styrender i rustfrit stål
Ekstraudstyr
Bobbins til løfter.
Cigerettænder under bagsæde, til luftpumpe.
Cigerettænder under bagsæde, til luftpumpe.
Bemærkninger
Har haft cyklen siden august 2004. Har denne vinter haft et par projekter: Lakering og motor.
Så kom den endelig på gaden, her den 14.5:-)
Har selv lakeret dyret. Har brugt ca 20 timer på spartling, slibning og mellemslibning. Er dog ikke helt tilfreds med tanken, så det bliver nok en om'er.
Venter på en undertray....
Men hold da kæ..., hvor er der træk i cyklen, med 900 kubikeren monteret!! Den rev da også i kæden før, men der er kommet noget mere bundtræk...
Mht. ombygning til 900 motor.
Det skal være en zx9 B motor, da det er den eneste der passer.
De to motorer er stort set ens i opbygning, dog er 900eren en smule højere. Derfor er disse modifikationer nødvendige.
1: monteringhuller til rammen sidder ikke overfor hinanden, så enten skal der laves et beslag, eller man borer hullet lidt op så de sidder overfor hinanden.
2: Da 9eren er højere kommer luftfilterkassen højere op, derfor bankes der 2 buler på undersiden af tanken, så denne kan komme på plads.
Beholder til vandkøleren, sidder på 900eren ved siden af motoren. Dette er der ikke plads til på en zxr, derfor benyttes den originale beholder.
Man kan ikke benytte den originale zxr udstødning, da portene fra motoren ikke siddder ens og de originale forrør ikke kan gi sig nok. Så enten bruges et system fra en 900 eller et komplet "tunsystem" fra en zxr, hvis forrørene kan gi sig. Kan de typisk, hvis de er samlet med fjedre og ikke er svejst.
Man skal også skifte tændingsboksen, da 750eren tager flere omd. end 900 motoren.
Ellers passer karburator, gearpedal, køler mv.
Det er en noget andet cykel bagefter. Selvølgelig er der flere hk, men det øgede bundtræk gør det noget lettere at køre rundt i bytrafik i 4-5 gear. Hvor zxr motoren gerne ska ha lidt tæsk for at bestille noget og nærmest eksploderer ved 7000 omd. er der et mere jævnt træk hele vejen op.
Derudover er 900 motoren lidt tungere, hvorved der kommer mere vægt på forhjulet. Dette gør cyklen lidt mere styrevillig.
For yderligere info om ombygning, er her et par links:
www.zxr750.de/ZXR750de/forum/
http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/index.html
Tidligere motorcykler:
Suzuki 650 katana, 2 sæsoner
Kawasaki gpx 750R, 6 sæsoner
Et link til mange spændende mc-sider:
www.runes-mc.dk/links.asp
GULE STAVGÆNGERVESTE ER DEN DUMMESTE IDE NOGENSINDE.
Her er hvorfor:
1: Man bliver forvekslet med en knallertskole på tur.
2: Morcyklister er i forvejen pålagt at køre med kørelys. Burde det ikke være nok.
3: Hvad hjælper det at køre med vest, hvis folk kun ruger spejlene og ikke gider dreje hovedet for at orientere sig.
4: Hvad hjæpler det (hvis) man bliver set og folk stadig tror det er en scooter og agerer derefter.
5: Trafikanter skal være generelt opmærksomme og ikke kun se det der skriger til himlen i farver og neonlys.
6: hvis der skal være logik i vestebrug, bør cyklister, knallertkørere og dem på scooter også bruge dem. Og så bliver motorcyklister igen forvekslet med scootere.
7: Det er med til til give en falsk sikkerhedsfornemmelse og dermed vil man måske være mindre opmærksom som motorcyklist.
8: Det er en lorte hovsaløsning. Hvornår erkender man at: undervisningen på landets køreskoler er mangelfuld, at folk har en forkert indstilling til adfærd i traffiken, at folk ikke forstår brugen af simple redskaber som blinklys/afstand/orientering og fokus på trafikanterne omkring een selv.
Hvis man (poltikerne) gad at gøre en indsats for en holdningsændring og en bedre (efter)uddannelse af landets trafikanter, ville man kunne undgå ikke alene mange dødsulykker, men ukykker generelt.
Veste er kun en hovedpinepille. Man skal altid forsøge at fjerne årsagen til hovedpinen.
Så kom den endelig på gaden, her den 14.5:-)
Har selv lakeret dyret. Har brugt ca 20 timer på spartling, slibning og mellemslibning. Er dog ikke helt tilfreds med tanken, så det bliver nok en om'er.
Venter på en undertray....
Men hold da kæ..., hvor er der træk i cyklen, med 900 kubikeren monteret!! Den rev da også i kæden før, men der er kommet noget mere bundtræk...
Mht. ombygning til 900 motor.
Det skal være en zx9 B motor, da det er den eneste der passer.
De to motorer er stort set ens i opbygning, dog er 900eren en smule højere. Derfor er disse modifikationer nødvendige.
1: monteringhuller til rammen sidder ikke overfor hinanden, så enten skal der laves et beslag, eller man borer hullet lidt op så de sidder overfor hinanden.
2: Da 9eren er højere kommer luftfilterkassen højere op, derfor bankes der 2 buler på undersiden af tanken, så denne kan komme på plads.
Beholder til vandkøleren, sidder på 900eren ved siden af motoren. Dette er der ikke plads til på en zxr, derfor benyttes den originale beholder.
Man kan ikke benytte den originale zxr udstødning, da portene fra motoren ikke siddder ens og de originale forrør ikke kan gi sig nok. Så enten bruges et system fra en 900 eller et komplet "tunsystem" fra en zxr, hvis forrørene kan gi sig. Kan de typisk, hvis de er samlet med fjedre og ikke er svejst.
Man skal også skifte tændingsboksen, da 750eren tager flere omd. end 900 motoren.
Ellers passer karburator, gearpedal, køler mv.
Det er en noget andet cykel bagefter. Selvølgelig er der flere hk, men det øgede bundtræk gør det noget lettere at køre rundt i bytrafik i 4-5 gear. Hvor zxr motoren gerne ska ha lidt tæsk for at bestille noget og nærmest eksploderer ved 7000 omd. er der et mere jævnt træk hele vejen op.
Derudover er 900 motoren lidt tungere, hvorved der kommer mere vægt på forhjulet. Dette gør cyklen lidt mere styrevillig.
For yderligere info om ombygning, er her et par links:
www.zxr750.de/ZXR750de/forum/
http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/index.html
Tidligere motorcykler:
Suzuki 650 katana, 2 sæsoner
Kawasaki gpx 750R, 6 sæsoner
Et link til mange spændende mc-sider:
www.runes-mc.dk/links.asp
GULE STAVGÆNGERVESTE ER DEN DUMMESTE IDE NOGENSINDE.
Her er hvorfor:
1: Man bliver forvekslet med en knallertskole på tur.
2: Morcyklister er i forvejen pålagt at køre med kørelys. Burde det ikke være nok.
3: Hvad hjælper det at køre med vest, hvis folk kun ruger spejlene og ikke gider dreje hovedet for at orientere sig.
4: Hvad hjæpler det (hvis) man bliver set og folk stadig tror det er en scooter og agerer derefter.
5: Trafikanter skal være generelt opmærksomme og ikke kun se det der skriger til himlen i farver og neonlys.
6: hvis der skal være logik i vestebrug, bør cyklister, knallertkørere og dem på scooter også bruge dem. Og så bliver motorcyklister igen forvekslet med scootere.
7: Det er med til til give en falsk sikkerhedsfornemmelse og dermed vil man måske være mindre opmærksom som motorcyklist.
8: Det er en lorte hovsaløsning. Hvornår erkender man at: undervisningen på landets køreskoler er mangelfuld, at folk har en forkert indstilling til adfærd i traffiken, at folk ikke forstår brugen af simple redskaber som blinklys/afstand/orientering og fokus på trafikanterne omkring een selv.
Hvis man (poltikerne) gad at gøre en indsats for en holdningsændring og en bedre (efter)uddannelse af landets trafikanter, ville man kunne undgå ikke alene mange dødsulykker, men ukykker generelt.
Veste er kun en hovedpinepille. Man skal altid forsøge at fjerne årsagen til hovedpinen.
Kawasaki ZXR 750 L
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Svar: 28
Fedt at du har bygget en 900 motor på.
Overvejer selv det samme projekt her til vinter, hvis min kawa ikke bliver solgt.
Mvh. Lars
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 32 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 4
sender dig lige en høj..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 9
du skrev lige at der har siddet en devil på din mc. kan se der sidder en scorpion på den nu, er det en fra thansen
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 69
fin cykel du har dig der høj her fra
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
pelsen blir flot blank af cloren, den gør faktisk mere gavn end skade... freddy har været i svømmehal hver uge i den tid vi har haft ham (undtagen om sommere og mens vandet ikke er alt for koldt) og hans pels er rigtig flot. bare husk at tør hunden godt, ellers kan de få svamp eller den slags... men det kommer lidt an på hvilken slags pels de har. om sommere svømmer freddy næsten hver dag det er et godt alternativ til en gå tur (specielt når man har mindre en 500 meter til stranden) er der mere du vil vide så skriver du bare.
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 137
men må jeg lige se på... er jo studerende.... så penge er ikke det jeg har mest af... men jeg må lige se på det... vender lige tilbage... =)
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 6 Emner: 31 Svar: 137
ser fin ud... hvad var det den skulle koste.. ? og hvorfor vil du af med den?
Christian
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
fin cykel høj fra mig
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 767
Det har pyntet at du har omlakeret vilddyret.
Høj
sep 2006
Følger: 56 Følgere: 53 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 37
okay er det ikke godt lavet
sep 2006
Følger: 56 Følgere: 53 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 37
hejza simon
hvornår var jeg det og hvor fra
hilsen michael
nov 2006
Følger: 200 Følgere: 196 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 758
Høj fra mig!!
Hav en god sommer!!
Ses på vejene! :o)
sep 2006
Følger: 56 Følgere: 53 MC-er: 4 Emner: 8 Svar: 37
lige en høj her fra
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
Nu ved jeg ikke, om du har betalt for banedagene i Sverige endnu. Hvis du har, så er denne mail irrelevant, og ikke myntet på dig.
Jeg ved heller ikke, om du har fulgt med i debatten på galleriet i dag (i går - det er over midnat nu), men Chris blev i første omgang nødt til at AFLYSE banedagene, da der ikke var nok, der havde betalt. Se her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=33986
Heldigvis vil Chris gøre endnu et forsøg - på trods af, at han ikke behøver... Thumps up til dig, Chris! Det er dog betinget af, at man meget, meget hurtigt tilmelder sig på ny (VIGTIGT), og indbetaler beløbet på kr. 1.900 (ENDNU VIGTIGERE) straks! Se ny tråd her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=34005
Jeg har intet med arrangementet at gøre, andet end at jeg kommer og prygler min banemc. Men jeg håber meget på, at dagene bliver en realitet. Så derfor sender jeg denne besked til alle, der i første omgang havde meldt sig på. På denne måde, håber jeg på, at folk får betalt hurtigt!
- så læs hurtigt de to indlæg, tilmeld dig påny, og betal venligst straks beløbet til den anførte konto (jeg fik bekræftet kontonummeret sidste år, så bare rolig - kontonummeret er godt nok, og Chris snyder absolut ingen).
Vi ses forhåbentlig i Sverige...
Mvh. Søren
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
men ok . jeg sender din plads videre .
mvh chris
dec 2005
Følger: 190 Følgere: 182 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.589
ja jeg er Brunhilde nej vi lever skam endnu... vi har samme indkørsel som Hundekennelen men vi ligger forrest... vi har snart rock aften der skulle i da tage og komme ud... knus
jul 2005
Følger: 73 Følgere: 69 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 285
Jeg kan godt blive forsikret hos Lærestandens, da jeg er uddannet pædagog, men de vil ikke have min Ducati.... Har allerede snakket med dem, desværre????
jun 2006
Følger: 156 Følgere: 152 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.869
for den fine velkomst:) høj herfra! vi skal da ud og køre også;) søger om venskab, hygge
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 14
Beautiful bike...well done. Du skal nok tage denne på banen! Z
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 569
Genial kommentar til din battle imod en TNT
sep 2005
Følger: 52 Følgere: 48 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.172
hej... ser dig tit på gernåvej!! fin cykel!! mvh Jon
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 174
Træf i Gl. Estrup idag!
Hvis der nogle der vil følges, så mødes vi ude ved Hydro Texaco / Mc Donald's Viborgvej i Tilst. kl. 18.00 Jeg håber vi bliver nogle stykker, og at vejret er med os!
Hilsen Lars - Århus
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 23
hej simon
min undertray er købt på ebay her er lige et link
http://cgi.ebay.de/Heckunterverkleidung-Undertail-ZXR750-ZX7R-ZXR-750_W0QQitemZ120013351928QQihZ002QQcategoryZ49930QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/heckunterverkleidung-zxr-750L_W0QQitemZ260014513520QQihZ016QQcategoryZ49930QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
den passer fint men man skal selv bore huller osv.
tak for de pæne ord om min gamle dame.
mvh jan
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 23
det ved jeg desvære ikke noget om det eneste jeg ved er det udstødning som jeg har købt passer til en zx9r fra 98 til 03
mvh Jan
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 174
Træf i Gl. Estrup!
Hvis der nogle der vil følges, så mødes vi ude ved Hydro Texaco / Mc Donald's Viborgvej i Tilst, Tirsdag d.11.7.2006 kl. 18.00 Jeg håber vi bliver nogle stykker, Håber vejret er med os!
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 506
Hej Simon!!!
Det er da en seriøs fornyelse du har haft gang i der hva?? Det er sq godtnok pyntede meget! Virklig blevet et flot resultat....
Har tit tænkt på at smide en 9ér motor over på min, men det er aldrig blevet til andet end tanken... desværre!! Har nu nok noget at gøre med den tekniske snilde at gøre når det kommer til stykket
Flot stykke arbejde!! X-høj her fra...
Vh Rune
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 13
Ja, vi skal da snart ud og give fuld rulle igen, ikke? Jeg er klar på søndag. Ses!
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 13
Du må sgu' have for meget fritid siden du kan finde på at gå igang med den slags projekter, men fed er den nu blevet... en høj herfra!
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 174
Hvis der nogle der vil følges, så mødes vi ude ved Hydro Texaco / Mc Donald's Viborgvej i Tilst i morgen kl. 18.00
Jeg håber vi bliver nogle stykker, vejret er jo med os!
maj 2006
Følger: 65 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 651
Hej Simon tak for din besked og dine råd planen er også at den skal have den helt store tur som gerne skulle ende med at være en fræææk streetfighter
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 64
flot og rå.. høj her fra..
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 601
1000 tak for dit svar min har jo gået lidt langt så der skal måske snart en anden motor på, og så lød det med en 9R motor jo temmelig interessant.
Simon J
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 188
Arbejde du har lavet med kawa'en..
Farverne passer godt sammen og respekt for at du turde gøre det..
En høj herfra..
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 601
den er sku blevet fed og så med en 9R motor var det svært at montere tænker på kæden og plads i rammen skal der laves en del om
dec 2005
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 225
ang. motor det duer jeg slet ikke til desværre. hvorfor vil du skifte den?????
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 301
Hejsa. Jeg har en kammerat som har en ZX7R. Han havde en zxr 400 inden, hvor han købte undertray til. Det købte hans hos sbfiberdesign. www.sbfiberdesign.com
Det var da værd at undersøge, hvis du har ledt efter en løsning.
mvh jeppe
dec 2005
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 225
Jeg er helt klart med på en zxr tur... Det kunne være rigtig fedt.... Har du et problem siden du spurgte om det jeg har da lært den en del at kende..........
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 1
Det gamle 90'er design holder stadig!
/Niels
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 96
alle 20min. du var med ha ha...Du dirrede satme også for at få skudt din kawa af
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
Vel bare på Shell tanken?
Hvis du ikke kender den så skriv lige så finder vi ud af noget...
Mvh. Rune
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 75
Jeg er klar på Bakken men det skal være mindst lige så varmt som sidste år
Ja det er rigtigt.. Atlanta, GA
/Jan
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 75
Hej Keld. Hvordan går det? Er du ved og være klar nu når al den satans sne er væk? Går ikke udfra vi skal til bakken nu hvor de har flyttet det frem
mvh
Jan
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 305
Hej,
du kender vel ikke tilfældigvis en, der ligger inde med en komplet bagende til L-modellen?
Konen har sat det ultimatum, at hun skal kunne sidde bagpå, ellers fik jeg ikke lov at købe cyklen dengang.
Håber du kan hjælpe mig...
okt 2004
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 46 Svar: 305
Hey, lækkert at se en så velholdt ZXR, 7 til dig og din knallert...
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 75
Hey Keld
Hvordan går det? Lang tid siden.. Fandt lige en hjelm du måske var interesseret i
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72278&item=2492636553&rd=1
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
75.000 var da ikke så galt.
Jeg prøver at kigge mig omkring med dine råd i mente.
Søren
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Prisen var 75 kilo, ved forhandler. Det synes jeg var ok. Bekymrede mig ikke så meget om de 52000 på km-tælleren, synes det er mere vigtigt hvordan cyklen er blevet behandlet.
Ser den fornuftig ud og lyder den som om den altid er blevet gennemkneppet fra koldstart af en rådden stodder. Min gamle GPX'er gik fantastisk i motoren, på trods af 96000 km., men cyklen får også lov til at stå 3-5 min i tomgang før den bliver sat i gear. Så mit bedste råd må være: Undgå de gejlede briancykler, der ligner noget der ikke er blevet plejet. Har den tidliger ejer holdt af sin cykel, er den blevet nusset om og kørt nogenlunde fornuftigt..?
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Tak for info.
Syntes du 70.000 er for meget for sådan en som din eller den anden model(slanger på tanken).
Jeg så lige en til 59.000 på dba, men er solgt. Andre koster 80.000. Må jeg være så fræk og spørge om hvad du har givet for din.
Søren
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Jeg har justeret den til ca 1050 omd. i tomgang. Har kun brug for choker i et halvt til helt min. Den går en smule ujævnt, ikke noget alermerende. Til vinter for den justeret ventiler og karburatorer. Det burde klare det. Med hensym til klonk ved isætning af gear, gør den det også nogen gange. Det afhænger lidt af hvor meget gas den får? Det kan også være at nye koblingsplader kan fjerne det helt? Det rækker min tekniske indsigt ikke til at gennemskue. Min har jo gået ca 52000, men lyder sund i motoren og trækker også godt. Men den trænger til en justering.
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Lyder godt at du siger den kører godt.
Jeg var jo ude og prøve en forleden, og var ikke helt tilfreds med:
1500 omd i tomgan.
Et stort skrald da jeg satte den i gear.
Den havde så kørt 60.000km. Det kunne måske godt være derfor.Hvordan går din i tomgang
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Hej du. I forhold til min gamle cykel, gpx 750r, er der mange forskelle. Den er mere krævende at køre, både med hensyn til kørestilling:man sidder mere afslappet på den gamle, og også rent motormæssigt: hvor jeg før kunne køre i bytraffik i 5 gear, skal der arbejdes mere med gearene. Men den er helt klart sjovere. Når først den kommer op i omd. river den for alvor i kæden. Ligger også meget bedre i sving. Stivere stel og bedre affjedring kan mærkes. Men hvad var du ikke tilfreds med?
jul 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 240
Hej
Flot cykel. Ville lige høre om du kunne skrive lidt om hvordan den kører.Kigger efter sådan en mc selv, og var ude og prøve en men var ikke helt tilfreds
Søren
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 75
Velkommen til med din nye herlighed... jeg må se den snart... også er den jo også i de helt rigtige farver
mvh
Jan
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 57 MC-er: 19 Annoncer: 3 Emner: 57 Svar: 642
Hold da op, alle disse herligheder!!
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
.. til med Kawa'er i øjeblikket
aug 2004
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 851
Efter 6 år med en GPX 750R, var det på tide med lidt nyere grej