{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha YZF-R1 2015

922 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Ken9
Mand | 36 år | Oprettet: 29. maj 2018


Yamaha YZF-R1

Årgang:
2015
Motor:
CROSSPLANE 4.
998CC. Med Titaniumsplejlstænger og Titaniumsventiler.
Yamaha har lettet motoren meget i forhold til den tidligere model, bla. Ved at lave motordæksler, bundkar, og flere dele ud af magnesium.

Da den var standard havde den.
HESTEKRÆFTER: 200.
MOMENT: 112,4.
Hestekræfter
Den er opgivet til 200, men det er på krumtappen.
Efter bla. ECU Flash, og K&N Luftfilter har den ca 190hk på baghjulet. + - 2hk måske mere.
Fælge
Originale Magnesiumsfælge.
Dæk
PIRELLI DIABLO ROSSO CORSA 2.
Topfart
PUUHA, det er svært at sige? Speedometeret går kun til 299km/t og hastighedsbegrænseren er fjernet, men den kører de 299km/t inden sjettegearet.
Tuning
ECU Flash, K&N Luftfilter, DE-CAT mellemrør med en lille mellempotte/resonater som tager de høje generende toner og giver en mere behalig og dyb lyd. Der er hul hele vejen igennem den, så den tager ikke nogle hestekræfter. Jeg syntes denne løsning er meget bedre end en DB-Killer, hvis det kun er støj man går op i.
"Flapper-ventilen" i RAM-AIR kanalen, har jeg afmonteret og hullet hvor motoren til denne sad, har jeg blændet af med en prop jeg har drejet ud af Pom C. Den er også blevet modificeret lidt inde i kanalen.
Styling
Bremse og koblingsgreb, fodhvilere, ventilhætter, et svedbånd på bremsevæskebeholderen:-) og lidt "tape-tuning"
Ekstraudstyr
Quick shift, Launch control, Lift control, Traction control, Slide control, og 4 power modes. Så er der en masse andet elektronisk jeg næsten ikke kan forklare.
Bemærkninger
På de sidste 4 billeder kan du se hvordan den så ud, da jeg købte den tidligere på året (2021). Jeg har skiftet hele kåben ud med en helt ny original kåbe. Jeg mangler bare at få malet tanken rød igen, så står den helt i de originale farver, som jer er mest til.
Det er en 2015 model, og jeg har lige rundet 5500km.
Det er en dejlig motorcykel, og meget mere behagelig at køre på, end den ser ud til. den føles lige så let som en 600cc i svingene.
Jeg håber du nyder kigget.
Hilsen Kenni.
Kommentér på:
Yamaha YZF-R1
Annonce