{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CB650R Neo 2021

1.118 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Buller M
Mand | 42 år | Oprettet: 24. sep 2009


Honda CB650R Neo

Årgang:
2021
Motor:
Motortype: Vandkølet 4-cylindret rækkemotor
Volumen: 649 ccm
Boring x slag: 67 x 46 mm
Kompression: 11.6:1
Antal ventiler: 16 DOHC

Transmission
Geartype: Manuel ned slipperkobling
Antal gear: 6
Kraftoverførsel: Kæde


Jeg elsker lyden af den 4 cylindret maskine, ved 2k rpm i tomgang.
Det lyder som om den står og snerre af en.
Fint med skub til mig.
Hestekræfter
Effekt: 95 hk ved 12.000 o/m
Max. moment: 64 Nm ved 8.500 o/m
Fælge
Originale.
Dæk
Dækstørrelser:

For: 120/70 ZR17M,
Bag: 180/55 ZR17M
Topfart
Tankvolumen: 15,4 liter
Benzinforbrug: 20,4 km/l (har i praksis fået den på 24 km/l udmålt med appen Drivo)
Co2: 112 g/km

Topfart er ikke testet, men har set 213 på speedometeret på Thisted Lufthavn.
Tuning
Ingen, hvis den skulle tunes, burde jeg ha købt en større cykel.
Styling
Helt standart har den jo en inverteret LCD display.
Snell styrender fra XLmoto
Highsider Victory evo, bar end mirrors. fra Bike-netshoppen.dk
Puig Shorty greb og adabteres på vej.

Comfort pakken:
12v udtag under sædet
Lille vindskærm over lygten
Varmehåndtag.

Sportspakken
Pads på tanken (lynlås beskytter)
Plov (undercovl) - Malet ved P. Pilgaard lakcenter
Egoist sæde (seat covel) - Malet ved P. Pilgaard lakcenter
Ekstraudstyr
Min Gummiand
Ram Mount telefon holder.
Større plade skruet på støttefoden (tror den er fra sw motech)
sidetasker fra SW motech (tror det er Urban, købt ved KBmotor.dk)
Bemærkninger
har været vætet med maskinen pga snørrebånd.
Generator dækslet skal måske males til vinter.
Blinklys i venstre bag, skal have 3dprintet nye holder, da den gamle knækkede.

Købt ved KBmotor den 17 april 2021, og KB nævnte at maskinen blev leveret midt i december til butikken (tæt på min fødselsdag)


Når maskinen er en 2021, så er den leveret med SFF forgafler, som er anderledes bygget op end 2019 og 2020 modellen.
Displayet er ændret i graderne, så den lettere aflæses i sollys.
USB-C er standard under sædet.
Motoren er Euro 5 konfigureret, dvs den har mistet ca 1 heste og fået 2 nm mere end de ældre modeller, og kan køre længere på literen.
Kommentér på:
Honda CB650R Neo
Annonce