{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda cbr 1000 f 1988

5.728 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Niels H
| 64 år | Oprettet: 17. okt 2006


Honda cbr 1000 f

Årgang:
1988
Motor:
998 cm3 - Vandkølet 4 cylindre - 16 ventiler / rækkemortor
SC 21
kølesystem vandkølet
53000 km.
Hestekræfter
135 HK
Drejningsmoment 102 Nm
Fælge
Hjul For Fælg: 3,00" x 17"
Hjul Bag Fælg: 4,50" x 17".
Dæk
Bremser for: Hydraulisk 2 skiver. Ø: 296 mm.
Bremse bag: Hydraulisk skive. Ø: 256 mm.

Hjul for: Dæk: 110/70x17".
Hjul bag: Dæk:150/60x17".
Topfart
0 til 100 på 2,7 sek.(men det finder jeg snart ud af l00l)
Er sat til 270 men ved det ikke rigtig i nu skal ha laser k1 front rør på skulle gerne gi lidt mere
Men det kommer snart L00l
Tuning
Tro ikke der er noget
Styling
Ved ikke i nu
Ekstraudstyr
Nej en skrabet cbr
Bemærkninger
Har Lige købt den for 12.100 kr.i en hurtig handel der faldt ud til min fordel syntes jeg.
Cbr 1000 f har 6 gear - Kædetræk - en Tørvægt på 230 kg. - Tankkapasiitet er 21 l. - Sædehøjde er 78 cm
Honda cbr 1000f er kendt for at være en rigtig kilometersluger. Ud over at være i besiddelse af :( nok en af motorcykelindustriens stærkeste motorer), Jeg befinder mig ergonomisk godt på en CBR 1000 F - motoren er kraftfuld, og går silkeblødt.

Pressen skrev:
Honda`s hurtigste sports-tourer CBR 1000 F er blevet opdateret på en række punkter - uden af den grund at få flere kræfter - 135 hestekræfter rækker. Selv i sin nye, mere glatte og lavere form er CBR 1000 F let genkendelig. Inde under skallen gemmer der sig en vandkølet tusind-kubik række-firer i et chassis af firkantede stålrør. Dækkene er nu de bredeste radialdæk, bagpå 170/60 VR 17. Ændringer i topstykket forbedrer kølingen, og et smallere bundkar gør det muligt at samle udstødningsrørene tættere og gøre frihøjden mere sportslig.

Kommentér på:
Honda cbr 1000 f
Annonce