{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GsxR 1000 k6 2006

4.005 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Emil B
Mand | 124 år | Oprettet: 28. nov 2019


Suzuki GsxR 1000 k6

Årgang:
2006
Motor:
998,6cc Firetakt, Række fire, Vandkølet, DOHC, 16 ventiler, TSCC.

73.4 mm × 59.0 mm.

13,900 Rpm.

Smørelse med Våd-sump oliesystem.

Dynojet Power-comander.

Dynojet Quickshifter.

Akrapovic udstødning Titanium og carbon - cutted. (Ægte / Ikke fake)

BMC Racing luftfilter.

Gearing:

- Dynojet Quickshifter. -

6-speed, constant mesh, back-torque limiting clutch (Slipper clutch)

For. Renthal (-1 Tooth) Sprocket

Bag. Renthal hard anodised gold alloy (+1 Tooth) Sprocket

Kæde. Tsubaki Gold Sigma X-Ring
Hestekræfter
109.8 kW (147.3 hk) på baghjulet standard.
102.2 N·m på baghjulet.
130.9 kW (177.9 hk) på motoren standard.

Nu er den rullet til 127 kW (173 hk) på baghjulet.
Moteren vides ikke.

Vægt: Cyklen's tørvægt er ca 166kg. Våd ca 185kg.
Fælge
Sorte m. Stickers - Rød - Blå - Hvid'e

For Std. 17M/C × MT3.50

Bag std. 17M/C × MT5.50

Bremser:

For. Dual 310 mm semi-floating discs;
Tokico 4-piston radial mounted calipers

Bag. Single 220 mm disc;
Tokico pin-slide single piston caliper
Dæk
For. Bridgestone BATTLAX BT-023 GT 120/70 ZR17 55W

Bag. Michelin Pilot Power 190/50 ZR17 73W

Affjedring:

For. Inverted telescopic forks, fully adjustable spring preload, compression and rebound damping. (Sorte inder gaffelben. Gyldent ydre)

Bag. Link type, gas/oil-damped, fully adjustable spring preload, compression and rebound damping
Topfart
Det vides desværre ikke efter modifikationer osv, men synes ikke ligefrem der mangler noget pt. Den er dog lidt lavere på toppen end en standard pga gearingen, men meget hurtigere fra 0 til toppen. Så who cares? xD

Std km/t. 0-100 = 2,6 sek. 0-200 = 8,1 sek. 0-250 = 12,3 sek

Std på speedometer 299++ km/t
Std på Gps/oplyst af Suzuki 286+ km/t
Rullefelt 337 km/t. Set på flere videoer og forums, men kan ikke rigtig få det til at gå op mht. gearing. Har ikke haft min egen deroppe pga ændret tandhjul.
Tuning
Dynojet Power-comander.

Dynojet Quickshifter.

Akrapovic udstødning Titanium og carbon - cutted. (Ægte / Ikke fake)

BMC Racing luftfilter.

Gearing:

For. Renthal (-1 Tooth) Sprocket

Bag. Renthal hard anodised gold alloy (+1 Tooth) Sprocket

Kæde. Tsubaki Gold Sigma X-Ring

Måske lidt mere.
Styling
Bremse/Kobling's-greb - Puig justerbar Korte Greb 129 mm TÜV Godkendt. Blå

Forgaffel juster-skruer. Rød

Olieprop. Rød

Gsxr styrender. Rød m. hvid skrift

Carbon Forgaffel-bro cover. Carbon ''folie''

Blå Gsxr nøgle

Røde Suzuki mærker på tanken

Carbon cover/folie og blå skruer ved brændstof påfyldning

Blandet klistermærker

Blå, Røde og Hvide klistermærker på fælge

Carbon Gsxr tankcover/folie

Røde bobbins til blå løftebro

Nummerpladeramme fjernet

Sort kåbeglas

Cutted udstødning

Sorte No Cut Frame Slider's

Alt lys foran er LED på nær fjernlys og blink
Ekstraudstyr
Bagsæde og Stand's til cyklen

Integreret fjernbetjent Alarm - Arbejder blandt andet sammen med den original startspærre.

2x USB adgange i sæderum

Gps + Holder

Ekstra klarlak
Bemærkninger
Virkelig en overdrevet cykel med masser af køreglæde.

Video(er) i/på profil.

Til folk som ikke ved det, er k5 og k6 samme cykel. Bare fra 2005 og 2006.
Kommentér på:
Suzuki GsxR 1000 k6
Annonce