Kawasaki - GPZ 1100 - GPZ1100 UT - 1260 - motor - tuning - vinterprojekt - projekt
3.559 visninger
|
Oprettet:
Så blev jeg endelig færdig med mit første vinterprojekt.
Det er en 34 år gammel Kawasaki 1100 motor som har fået den helt store tur, og der er brugt rigtigt mange timer på den, samt en nogen lunde stor pose penge.
Den har nu 141 hk. med originale UT knastaksler og 135 Nm.
Men jeg siger jer, - det har virkelig været hygge timer, men jeg kommer ikke af den grund til at gå og kede mig resten af vinteren, for jeg vil nu gå i gang med at lave en z 1100 motor med kardan, som så kan komme hen på hylden ved siden af de andre ;-)
Det er en 34 år gammel Kawasaki 1100 motor som har fået den helt store tur, og der er brugt rigtigt mange timer på den, samt en nogen lunde stor pose penge.
Den har nu 141 hk. med originale UT knastaksler og 135 Nm.
Men jeg siger jer, - det har virkelig været hygge timer, men jeg kommer ikke af den grund til at gå og kede mig resten af vinteren, for jeg vil nu gå i gang med at lave en z 1100 motor med kardan, som så kan komme hen på hylden ved siden af de andre ;-)
Kawasaki - GPZ 1100 - GPZ1100 UT - 1260 - motor - tuning - vinterprojekt - projekt
dec 2008
Følger: 2 Svar: 14
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Motorhuset er blevet glasblæst, se mine fotoalbum. Men nu bor jeg jo tæt ved stranden, så strandsand kan også bruges, og det er jo billigere.
Har gang i mange projekter, men det er jo som du kan se, stadig de gamle Kawasaki
dec 2008
Følger: 2 Svar: 14
Kan være jeg skal kigge forbi næste gang jeg kommer til Hjørring, Har jo stadig min gamle papmor i højene
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 1
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Normalt er jeg ikke den der går og sælger mine sager, har jo mine MC i rigtigt mange år, man kommer sku til at holde mere og mere af dem
På din profil, kan jeg heller ikke se at du har noget at komme motoren over i
Men er du interesseret, er det bedre vi kommunikerer over PM, - men jeg siger dig på forhånd, det skal være meget seriøst, for der er brugt rigtigt mange mønter og tid på den motor.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 1
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Her må man prøve sig frem, og lave lidt om, for den skal helst køre med sprøjt, da det er meget hurtigere når man drejer rullen bagover.
Det kan jo heller ikke hjælpe noget, at græde over spildt mælk
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Men regner man ikke noget ud gennem en formel, der så ca indikerer hvilke str dyser osv der skal bruges?
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Ved fuld gas fik den for meget luft og alt for lidt brændstof, brændte hul i stemplet, totalt smadret
Nåede ikke at få den kørt ind på rullefelt, - vil jeg nok gøre med den jeg lige har lavet.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Den står stadig og hænger på filebænken, mens jeg er ved at bygge en anden 1100 op med kardan, den bliver med sølvfarvet motor og polerede sidedæksler, ser nu også rigtigt godt ud. den vil være droslet til ca. 125 hk.
Den på 1262 skulle gerne komme op omkring de 140 hk. og moment på ca. 120 - 125 Nm.
Men man kan nemmest blive skuffet, når man leger med sådanne ting.
Håber jeg kan få den til at gå ordentlig med det originale indsprøjtning, skal lige modificeres lidt, - det gik jo ikke helt godt med det sidste gang, det sagde BANG
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Hvor mange hk og Nm vil den kunne komme til at præstere?
Er der andre som heller ikke kan læse det midterste af teksten over hvert enkelt billede, det er pisse irriterende?
jun 2015
Følger: 1 MC-er: 1
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 1
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.485
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 46 Emner: 22 Svar: 96