kawasaki UT 1170 CCM motor
4.057 visninger
|
Oprettet:
Pakninger.
Gummi ½måner for topstykke
Oliepumpe overgange
Tændrør+oliefilter
Knastkæde + strammerskinne
Overhaling topstykke
Div smådele
planslib topstykke
cylinder 1170
stempler wiseco
kompression10,25:1
Rustfri bolte hvor synligt
rep div gevind
kobling fjedre
z1000J tænding
magnet olieprop, oiletemp
VHT motoremalje komplet
Fortandhjul ZZR1100C
Mikuni RS fladspjælds karburator
Dyser 135
Fast motor ophæng
ca 130hk
Gummi ½måner for topstykke
Oliepumpe overgange
Tændrør+oliefilter
Knastkæde + strammerskinne
Overhaling topstykke
Div smådele
planslib topstykke
cylinder 1170
stempler wiseco
kompression10,25:1
Rustfri bolte hvor synligt
rep div gevind
kobling fjedre
z1000J tænding
magnet olieprop, oiletemp
VHT motoremalje komplet
Fortandhjul ZZR1100C
Mikuni RS fladspjælds karburator
Dyser 135
Fast motor ophæng
ca 130hk
kawasaki UT 1170 CCM motor
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Hvem har rullet den?
Ind med nogle billeder af udskrift
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
tak for de fine ord..
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Er sku lidt missundelig
Spændende når du får den rullet
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
http://team-paddy.com/
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Bare større ventiler i GPZ1100UT og mindre forbrændingskammer og når nu man er i gang med så stort et projekt, - hvorfor så ikke gøre arbejdet færdigt?
Selv om det er til gadebrug, det er jo sjovt ik
Spæmding og fart, - det er rart. ØL og fisse, - det siger mig ikke en disse :-)))
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 62
Btw Køter der er masser af stil over at køre ny cykel, men det finder du jo nok ud af når din knækker sig igen haha
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
http://rapidbike.nu/MJP-tuning.html
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
ps kan satme ikk huske om han kørte med tryk lige..;)
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Jeg ved ikke hvad det har givet at porte min, - det har jeg ingen mulighed for at finde ud af, men jeg kører med originale UT knastaksler.
Troede bare du gik og lavede alt det ved din motor, for du syntes det var spændende og så for at se hvor meget du kunne få den til at yde
Ham drag raceren kører sikkert med tryk, - og så tror jeg heller ikke det betyder så meget.
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 62
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Den havde immervæk 150 hk. på en 1000 cc motor, - godt gået ik
Classic, - Boom bastic
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
har ikk portet, da det ikk gir det vilde af power..
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Få nu lagt noget tekst under billederne.
Hvorfor har du ikke portet sæderne indvendigt og kanalerne, - når nu du har gang i så meget?
Classic, - Boom bastic
sep 2006
Følger: 18 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 8
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 42 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 37
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 221 MC-er: 1 Svar: 2
Altid spændende at se andres projekter
Classic, - Boom bastic