Kommentér på:
Bremse optimering, 6piston tokico
  •   22. jun 2011 hvor er de fra ?
    hilsen mike


  •   11. jun 2009 mon ikke det hjølper lige meget hva....

  •   11. jun 2009 fandt den på ebay til 600kr sendt til døren fra england. men har set en til salg magen til herinde, til 1000kr, inkl to tokico radial 4stemplet kalibere. så ka man jo altid sælge dem videre(eller få lavet to adaptere og smide dem på også) satme billigt. dog forsvindere ideen med radial kalibere pga en adapter vel lidt(ideen med dem er vel at de skal være helt stive/hårde pga deres montering der ikke gir nogen form for flex overhovedet) men de må uanset hvad, bremse langt bedre end hyos org kalibere med to stempler og flydene ophæng.

  •   11. jun 2009 radial master pumpe hva har du fundet den til

  •   11. jun 2009 så kom der lidt nyt, ny er de klar til montering. skal bare lige ha købt lidt bremsevæske hjem, og så skal jeg ha lavet et lille beslag til at holde den ny beholder til bremsevæsken, da der jo kommer en radial master pumpe fra en gsxr på(med ekstern væske beholder)

  •   31. maj 2009 Ok - det var bedre smiley det ser fornuftigt ud - det du laver

  •   31. maj 2009 Kim n- der ligger et par billeder af den også, se på dem, der ka man se den tydeligt.

    det er et stykke 8mm rustfri fladjern der er fræst ud efter en pap skabelon, og så er det blevet glasblæst og det er så fræst ned til 6mm der hvor der er anlægs flade mod forgaflen.


  •   31. maj 2009 dengang jeg købt var der en tysk hjemme side der lavede nogles 6 stemplede, men nåede aldrig at få fat i dem inden de lukkede hjemmesiden

  •   31. maj 2009 Er det en bukket rustfri plade du har lavet som mellemplade.??
    Kan ikke rigtig se det.,
    Og hvilken tykkelse ?


  •   30. maj 2009 Og der skal de nok blive testet. Skal selv på Knutstorp d. 22/6

  •   30. maj 2009 nej skiverne har jeg ikke skiftet ud. de er de org. 300mm stadig(de andre jeg kender til der har optimeret bremser på deres hyosung, har ikke haft nogen problemer med varme skiver)

    men det handler vel os om hvordan man bruger cyklen. til alm gadekørsel blir der næppe nogen problemer, det er jo ikke en 300km/t cykel der skal bremses ned.

    må se om jeg får kørt noget banekørsel i år, satser på en tur på knutstorp i løbet af sommeren, så ka de for alvor blive testet af der.

    skulle der opstå problemer med varme/skæve skiver, må jeg jo anskaffe mig nogle wave-skiver med bedre køling.


  •   30. maj 2009 Har du så også skiftet skiven?
    Ved at ZX9r havde problemer med at skiven blev for varm med de 6 stemplede calibre, og derfor blev skæve. Af samme årsag blev de afløst af 4 stemplede calibre.


  •   30. maj 2009 jannik- det er jo den samme vægt den ska bremse op som altid. og org bremserne kan sagtens bremse den op på forhjulet uden problemer. alt ialt er det måske temlig overkill projekt, men det er sjovt at modificere(nu er det jo ik den første cykel med andre bremser på, det er gjort massere af gange før) der findes alene herinde to hyosung med større kalibere, en med et sæt magen til mine(dog anderledes adapter beslag) og en med 4stemplede brembo.

    jesper- det er en kaliber som er brugt på mange forskellige cykler, nogle kawaer, suzuki gsxr, hayabusa osv.


  •   29. maj 2009 Er de fra en Kawa??

  •   29. maj 2009 ...at den kan holde til det i befæstigelserne på forgaflen. smiley

    Jannik...


  •   29. maj 2009 teddy, det er kun prøve montering, mangler stadig den anden side, men den ska nok komme til at ta fat hehe

  •   29. maj 2009 kan den bide nu


Annonce