
<
Suzuki GSX - ombygning fra SGB til SCB
2.581 visninger
|
Oprettet:
Dette er en Dragracer
klasse - fulde navn - index 1/8 mile - index 1/4 mile
SB = Street Bike - 6,6 sek -10,40 sek
SGB = Super Gas Bike- 6,2 sek - 9,5 sek
SCB = Super Competion Bike - 5,7 sek ´- 8,8 sek
Ingen index for følgende (ret mig hvis jeg tager fejl)
FB = Funny Bike - 4,7 sek - 7 sek
TFB = Top Fuel Bike - 4 sek - 6 sek
------------------------------------------------------------
Ombygningen:
Stage 1:
Modificering af kåbe, og Lakering af kåbe
Stage 2:
Diverse tekniske ting (kommer senere)
klasse - fulde navn - index 1/8 mile - index 1/4 mile
SB = Street Bike - 6,6 sek -10,40 sek
SGB = Super Gas Bike- 6,2 sek - 9,5 sek
SCB = Super Competion Bike - 5,7 sek ´- 8,8 sek
Ingen index for følgende (ret mig hvis jeg tager fejl)
FB = Funny Bike - 4,7 sek - 7 sek
TFB = Top Fuel Bike - 4 sek - 6 sek
------------------------------------------------------------
Ombygningen:
Stage 1:
Modificering af kåbe, og Lakering af kåbe
Stage 2:
Diverse tekniske ting (kommer senere)
Suzuki GSX - ombygning fra SGB til SCB
nov 2006
Følger: 48 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 37
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 103
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 103
dyno testen tja kan jeg ikke bruge til meget, jeg er ligeglad med om den har 100 eller 500 heste, bare den flytter sig hurtigere end 5,9 sek (i mosten), som er den hidtil record på den
men den smidder med sin 1428ccm motor mellem 178 og 200 heste alt efter hvilket felt der måler den.
med den nye 1570ccm skulle den gerne komme på 250-300 alt efter hvad bugetet tillader.
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
aug 2004
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 103
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
Sgu en hård pilot du har på din drag, han vil sikkert slå mange rekorder pga den lave vægt:-))